Рецензија филма: Људи у црном: Међународна крши одељак 4153 Тицо уговора

Шарм Криса Хемсворта и Тесе Томпсон може само толико да уштеди.

Терен : Након што је спасила ванземаљско створење и гледала како људи у црном бришу успомене на њене родитеље као дете, Моли (Тесса Тхомпсон) проводи свој одрасли живот радећи на откривању и придруживању тајној организацији. Након што их је пратила до њиховог седишта у Њујорку, она успева да импресионира агента О (Емма Тхомпсон), и говори о томе да постане агент на пробном раду.

О додељује Молли псеудоним Агент М, и додељује је филијали у УК. У Лондону, М је упарен са агентом Х (Цхрис Хемсвортх), док дуо несвесно наиђе на заверу Боргове кошнице, која асимилује створења која уништавају да би украла супер-оружје. Заплет се згушњава када М и Х посумњају да им помаже кртица унутар МиБ.

Прилично пријатељски за нове обожаваоце или оне који су били неурализовани: На неки начин, Људи у црном: Интернационал је мање наставак а више спин-офф.Ф. Гари Греипреузима редитељску фотељу од Барија Соненфелда и игра у истом свету као и оригинални филмови. Дакле, као што се и очекивало, има много повратних позива: Френк Мопс/Агент Ф се враћа на неколико смеха, Тхомпсонов горе поменути агент О поново се појављује, а ту је чак и слика која обележава врхунац првог филма, која приказује сличности агента К (Томи Ли Џонс) и агент Џеј (Вил Смит).

Међутим, упркос овом континуитету, Интернатионал ради више као поновно покретање, а филм чак користи многе исте тачке радње као оригинал из 1997. године. Слично агенту Ј, агент М је агент почетник који се упознаје са организацијом Људи у црном, а публика је упозната са много већим светом кроз њене очи. Те сличности се проширују на њихове интеракције и гегове, од откривања умирућег ванземаљца који агентима даје Мекгафина огромне моћи, до два агента који се поново ослањају на таблоиде како би пратили кретање ванземаљаца.

Људи у црном: Међународни (Сони)

Главна разлика је, међутим, у томе што Хемсвортов агент Х није баш Џонсов агент К. Као такав, немамо некога да води М (и публику) кроз замршености света серије. Уместо тога, Интернатионал претпоставља да гледаоци већ имају рудиментарно разумевање премисе серије и укупног обима њене митологије. Рекавши то, није да морате да изнајмите или извучете прва три филма пре гледања. Филм вам даје само довољно широких потеза да вас проведу кроз поступак.

Нови тон за нове агенте: Прва три филма, иако су пуна акције, одговарала су општем тону полицијских процедура. У оригиналном филму, Ј и К су пронашли различите трагове како би открили локацију Галаксије. Ин Интернатионал , заплет је структуриран више као шпијунски трилер. Огромно моћно оружје је рано предато М, а чак и када је неизбежно украдено, они тачно знају ко га има и где.

Уместо да се фокусира на мистерију, филм даје предност игри мачке и миша. Ово шаље две воде широм света у бујне локације: Њујорк, Лондон, Париз, Маракеш и Италију. Гледајући како су се оригинали одиграли у и око области Њујорка, освежавајуће је изаћи ван бетонске џунгле, а филм капитализује промену уз мноштво брзих јурњава и битака великих размера.

Акција обилује овим филмом, и служи као дим и огледало за већу мистерију. Више ликова има нејасну мотивацију и деле недоследне информације како би публика била ангажована и заинтригирана. Додуше, ово је формула за сваки шпијунски филм, али је добродошао стожер за франшизу која заправо није морала да пролази кроз још једну процедуру.

Отварање света, али не и изградња света: Скакање између различитих локација ствара прелепе пејзаже, али свет се често осећа као да је дубок. Много тога има везе са тим стожером од процедуралне природе оригиналне трилогије. Део привлачности тих истрага лежи у посматрању како Ј и К испитују ванземаљце, што је показало начине на које су се ванземаљци интегрисали у друштво. Интернатионал третира ванземаљце више као поставке, држећи их далеко изолованијим од људи. У Маракешу, на пример, М напомиње да улазе у санкционисано подручје за ванземаљце, док клуб који касније посете у Лондону има тајни улаз за ванземаљце да плешу и пију без маски када уђу.

Филм такође не проводи ни приближно толико времена са негативцима. У прва три филма, публици је приуштено неколико сцена са ванземаљским антагонистима који се баве својим делима својим усамљеним. Овог пута, М.О. је фрустрирајуће прекривено унутар дијалога, и док се може утврдити да су они злокобно колективно биће, претњу коју представљају за галаксију у целини остаје да закључи гледалац. Одржавање кошнице мистериозно је део заплета, наравно, али би било идеално да се мало детаљније разради.

Људи у црном: Међународни (Сони)

Не тако чудан пар: Толико од Интернатионал ослања се на људске карактере, а Томпсон и Хемсворт заиста носе његову тежину. Њих двоје одишу хемијом, а део њиховог шарма произилази из чињенице да ниједан не игра право. Да, Томпсонов М је посвећенији и озбиљнији од Хемсвортовог Х, али је и даље жива и забавна сама по себи. За разлику од Џонсове несвакидашње личности, М се врти у глави због могућности да буде агент и одушевљен је што је део света. Хемсворт, у међувремену, игра Х слично као ФКС Арцхер : арогантан али необично компетентан. Није изненађујуће да се његов сексипил игра кроз филм, док се и људске и ванземаљске жене бацају на њега.

Зато укључивање симпатичног ванземаљаца изгледа као цинична привлачност млађим гледаоцима. На средини филма, Х и М упознају жртву антагониста, минијатурног војника који није успео да заштити своју краљицу (Кумаил Нањиани). Они називају свог новог сапутника Павни (јер је он био пион за своју краљицу - разумете'https://consequence.net/tag/liam-neeson' rel='noopener noreferrer'>Лиам Неесон понаша се очински као смешно названи Хигх Т, надређени официр у лондонској канцеларији МиБ иРафе Спаллигра крутог агента Ц, који се жали на Х-ово занемаривање протокола и жели више признања за свој допринос. За филм са толико акције при руци, Спалл и Неесон помажу у одржавању канцеларијске драме живом, а њихове суптилне изведбе гасе мистерију која је настала иза збуњености и засљепљивања.

Људи у црном: Међународни (Сони)

Пресуда: Прошле су 22 године од оригинала Људи у црном освајао биоскопе и етер. (Нажалост, овај унос не укључује песму за везивање. Веома жалосно.) Сумњиво је Интернатионал ће повратити ту врсту рефлектора у јавној свести, али Греј је барем могао да понуди дуо који је подједнако привлачан и шармантан као Џонс и Смит. Њихов шарм, међутим, може само толико да подиже у филму који не успева скоро свуда, било да се ради о причи, улозима или изградњи света. Наравно, то је узбудљива вожња, али је такође незаборавна као 75-секундни ролеркостер.

Где се игра'http://www.anrdoezrs.net/click-6531383-10507293' rel='nofollow noopener noreferrer'>Узмите неке нијансе и покупите карте сада.