Рецензија филма: Хотел Трансилванија 2

Адам Сандлер проналази искупљење међу немртвама.

Гласине оАдам СандлерСмрт није била преувеличана. Овог лета млитава научно-фантастична комедија Пикелс је била критична катастрофа и нешто попут комерцијалног разочарања. Прво није изненађење, јер рецензенти нису баш били нестрпљиви да ухвате Сандлеров мамац чак ни у Билли Мадисон дана, али амерички омиљени Сцхлуб је увек могао да рачуна на велики повратак на благајнама. Тако се извукао са продајом своје грубе мизогиније маскиране као комедија годинама, упркос чињеници да се у суштини пробија кроз главне улоге и хаљине за догађаје на црвеном тепиху као што је недељом да ради кућне послове. Хајде да не правимо ништа о овоме: Адам Сандлер и његова лојална менажерија браће фрајера (укључујући колеге са најнижим заједничким имениоцимаДавид СпадеиКевин Јамес) врста срање.

Због чега није мала ствар рећи да су 2012 Хотел Трансилванија , анимирана комедија о хотелу који воде класична филмска чудовишта не сисати. То је савршено добар филм који циља на децу и не дозвољава да се уобличе ниједна од Сандлерових најгорих тенденција (латентна хомофобија, шале о курцима, итд.). Наравно, не достиже у потпуности високе стандарде које су поставили Пикар и ДреамВоркс Аниматион последњих година, али његов темпо од миљу у минуту је довољно луд да одушеви децу, а његово слање поп културе могло би чак изазвати осмех или два од родитеља. Уз све то у обзир, Хотел Трансилванија требао наставак отприлике онолико колико Кевин Џејмс треба хамбургер.

Ипак, ево нас, представљени смо са свежим делом хорор комедије са ПГ оценом Хотел Трансилванија 2 . Ова верзија наставља тамо где је последња стала. Дракула (Сандлер) је отворио врата свог хотела људима и чак дозволио својој ћерки Мавис (Селена Гомез), да се уда за смртног Џонија (Анди Самберг). Као што и приличи филму снимљеном за 10-годишњакињу пажњу, темпо у првом чину филма је запањујући. Неколико минута након венчања, Мејвис и Џони су већ зачели и родили дечака по имену Деннис, који је добио своју коврџаву црвену косу од свог оца, али је можда или не мора бити вампир (не знамо, јер су им из необјашњивог разлога зуби не расту до пете године).

Радња филма се усредсређује на ово питање да ли је он или није'https://consequence.net/tag/mel-brooks/' >Мел Броокс изгледа мало недовољно искоришћено као Драков мрзовољни отац, Влад, али он је ветеран брзо хит комедије и добродошао додатак завршном делу филма.

Свеједно, тешко је препоручити Хотел Трансилванија 2 гледаоцима филмова који немају децу. Једна од сталних гегова у филму заснива се на чињеници да је већина ових чудовишта средовечна и нису толико страшна као некада, али нема превише 40-годишњака који се хватају за нешто да би се повезали Франкенстеин. Можда би требало да аплаудирамо Сандлеру што је коначно снимио филм чак и са претварањем духовитости о томе, и који ће деца готово несумњиво уживати. Тип је у основи био зомби последњих 15 година, тако да је прикладно да нађе мало искупљења међу немртвама.