Рецензија филма: А Биггер Спласх

Стрпљиво, секси, визуелно запањујуће урањање у компликоване односе.

Током 70-их, Дејвид Хокни је узимао килограме полароида и стварао колаже које је касније могао да реконструише кроз сликање. Хокни је стекао име својом уметношћу естетике натопљене сунцем, блузом поред базена и избељивањем неба, али његове технике трансформације су му можда најтрајније значајније. Када покушавате да поновите старе догађаје, зашто се неко не би тргнуо на делове и одлучио да поново изгради сећања као кохезивнију и идеализованију целину'https://consequence.net/tag/ralph-fiennes/' >Ралпх Фиеннес ) бива преплашена и навија за блиске пријатеље Стоунсовог Емоционалног спашавања, шарада не може више да личи на лепљиви вапај за помоћ.

Са насловом преузетим са истоимене слике Дејвида Хокнија, А Биггер Спласх представља процес славног уметника и све оно што он преноси. Љубавници се сударају на примамљивом острву у Сицилијском мореузу, а 124 минута раја, рокери и младићи лутају, као да се желе засити у страху да се сваког тренутка не удаве у паклу.Луца Гуадагнинозаносни филм базена и журки . Вођени више емоцијама и сликама него било којим конвенционалним заплетом, А Биггер Спласх је опаки, мистериозни, непрестано секси и искуствени плотски летњи вртлог.

Ево филма о пријатељима који се окупљају под окриљем поновног хаосовања прошлости, али као и сваки поновни сусрет, испод свега тога, увек постоје пукотине. Љубавници при руци: Марианне Лане (неупоредивоТилда Свинтон) је певачица са исцепаним гласним жицама. Лејн лечи своје напето грло, али када пева она је амалгам Дејвида Боувија и Криси Хајнд, привлачна ванземаљска ингенија. Њен партнер је Пол (Матија Шонертс), згодног, мршавог и жалосног документариста који ју је понео годинама раније. Они тамне, купају се, носе лагану одећу и јебају се. Они су у рају задушно пригушених тренутака. Невоља стиже у облику Фајнсовог Харија, а он је довео Пенелопе (Дакота Јохнсон), његова ћерка нимфа (очекују се резултати теста). Хари је полетан, ђаволски музички продуцент. Шармер. Срање. И он је такође Маријанин бивши лепотац.

Сваки глумац дође к себи А Биггер Спласх са акутном крхкошћу и различитим облицима показивања. Свинтон и Фајнс су посебно нокаути. Док су Шоенертсова душа и Џонсонова живахност од суштинске важности, хедлајнери су несумњиво етаблиранији извођачи. Између Свинтонове роцк звезде која је у супротности са њеним крхким држањем и Фајнсове непромишљености у скривању онога што би могла бити само криза средњих година, њих двоје дају очаравајуће креативне наступе. Фајнс блиста. Он је ознојен и енергичан, отелотворује своју развратност у касној каријери – ово је као да сада гледаш М. Ивана, са још већом тежином, и далеко мање вољан да види било шта без његових ружичастих сочива напуњених пивом. Он је лош најбољи пријатељ којег сви покушавају да држе подаље од свог живота, али се нико никада не окреће. А Свинтонова, са својом беспрекорно скројеном одећом, и неописивом блиставошћу, упушта се у чудне нове висине чак и док се дивно суздржава. Не говорећи, или шапатом најгласније, Свинтонова иронично супротставља другу буку филма, постајући духовно чисти центар.

Гуадагнино одузима време и заиста се купа у овим појединцима. Филм спаја вртоглаве тренутке игре на сунцу, прелепе водене површине, раскошно осветљене вечере, сугестивне разговоре и ултиматуме, нагло испрекидане снимке проблематичних тренутака и општи осећај суве врућине који очајнички жели да се охлади сваког тренутка. Мора да постоји неки разлог зашто су Маријана и Хари снимљени у сензуалним крупним плановима који кушају рикоту. Постоји природна лакоћа посматрати Пола како позајмљује Маријанине наочаре за сунце док вози на слепо. Постоји дубока забринутост због близине у којој Хари пева караоке са Пенелопом. Свака кап воде носи прилику за прочишћавање и проблеме. Сваки поглед доноси значење овим ликовима.

Сваки оквир је пажљиво конструисана слика. Гуадањино гледа са чежњом, а онда се пита када све мора да дође на крај. То је филм стрпљиве и компликоване страсти, а ови људи, ово место, осећај, све је тако привлачно и пажљиво сервирано.

Ово је романтичан филм, да будемо сигурни. Набијена и провокативна, без слатких сусрета или јасних нагађања намера. Овде долазе лоше одлуке, страст без дна и узбудљиве акције актера игре спремних да разоткрију све у сваком смислу.

Уз то, вреди напоменути да је ово филм који плива голотињом. Добра голотиња у ери која није успела да се одвикне од мушког погледа (овде је далековидна, с обзиром на континуирано излагање Дакоте Џонсон, али не нужно проблематично). А Биггер Спласх осећа се као онај изузетно редак филм где је голотиња продужена, али никад без сврхе. Било да користи дуга испитивања мускулатуре или потпуно откривена тела, Гуадагнино пажљиво користи људски облик као узбудљив биоскопски уређај. Тело нагог мушкарца визуелна је метафора за слабост, женско представљено као тест у мучењу. Гуадагнино заправо чини да се филмска голотиња осећа мање као хоби перверзњака, а више као разумна вежба у употреби и правичности.

А Биггер Спласх СтудиоЦанал је првобитно представио Гуадагнину као римејк култног филма Алаина Делона Базен. Ат Економиста , Гуадагнино је признао интересовање за мистериозне атракције. У сваком случају, А Биггер Спласх делује као винтаге у својој паметној камери, моралној двосмислености и варљиво романтичној декорацији и моди. Ипак, све је састављено са пажњом. А Биггер Спласх не само да обожава заласке сунца и кишу, већ настоји да буде што привлачнији у нади да ће ухватити савршено сећање, да не поквари или открије превише истине. (Напомена: филм има Пејзажног уметника у заслугама, па Хокни, запањи очи.)

Узимајући оно што је наизглед магловита љубав, и деконструишући то у песму туге и принудног брчкања, Гвадањино је осмислио очаравајући маскенбал. А вода је тако примамљива.