Преи Ис Предатор наставак који смо сви чекали: рецензија

Омиљена научно-хорор франшиза се враћа на основе са својим најбољим филмом од оригинала.

Терен: То је 1719, у северним Великим равницама Нару (Амбер Миддле Догс) је млада ратница Команча која очајнички жели да се докаже међу мушкарцима, укључујући свог брата Таабеа (Дакота Беаверс), под чијом је сенком живела цео живот. Она је ас са луком и стрелом, сналажљива са лековима и има незаустављив циљ са томахавком. Она је спремна за њу увенуо , ритуални лов који би јој служио као обред преласка.

Схватала то или не, суочиће се са изазовнијим тестом него што је очекивала јер је нова врста ратника ушла у Велике равнице, тестирајући своју снагу против створења планете Земље. Убрзо, намеће своје нишане (и технологију маскирања и опасно оружје из свемирског доба) на Наруово племе, остављајући младог ратника као последњу одбрану од несветог духа из другог света.

Ако крвари...: ТхеПредаторје дуго био једно од најиконичнијих створења научне фантастике, спутан мање од звезданих резултата на екрану. 1987 Предатор је неограничени класик, наравно, али Јаутја (канонски назив за трку међугалактичких ловаца на спортове) серије је имао неке грубе потезе у једном наставку за другим током деценија. (Да и не говоримо о Алиен против Предатора филмове.) Дакле, неколико година након максималистичке катастрофе Шејна Блек-а Предатор , серија је већ дуго чекала за нови почетак.

Преи (20тх Центури Студиос)

На срећу, то је директор задаткаДан Трацхтенберг( 10 Цловерфиелд Лане ) је јединствено погодан за израду Преи један од најузбудљивијих научно-фантастичних трилера новијег датума. Витх Цловерфиелд , Трахтенберг је показао вешту руку у мањим научнофантастичним трилерима високог концепта који су донели изненађујући ударац за новац, док је радња била усредсређена на уско повезану групу ликова. Преи Његов мали задатак игра његову снагу, и то се показује.

Нестале су урбане џунгле Предатор 2 или ватрено оружје Предаторс или Предатор . Стављајући ово у прошлост, Трахтенберг (и сценариста Патрик Ејсон) скидају привлачност створења на његове суштинске елементе: усамљеног спортског ловца који тражи најопаснију игру и очајног ратника који се бори да преживи. Мало је ватреног оружја високог калибра: древни једнократни пиштољ је највећа ватрена моћ коју Нару има против створења, и третира се свом тежином нуклеарног оружја.

Ова итерација Предатора је витка, исконска, маска лобање која замењује футуристички предњи део његових предака. Гибљива физичност Данеа ДиЛиегра је добродошао повратак на тање, брже Преде, у поређењу са снажним боисом у другим серијама. У првим појављивањима створења, Трахтенберг прати једну животињу за другом, једна прождире другу, све док се не заврши евентуалним утробом од стране Предатора, затвореног попут духа у уређај за савијање светлости. Како елегантно значи приказати га као нови, опасан поремећај у ланцу исхране.