Један и једини Иван није ни приближно тако упечатљив као његова једна и једина истинита прича: рецензија

Боље вам је да тражите наш документарац на Диснеи+.

Терен: Дизни је још једном направио промену са Један и једини Иван , породична авантуристичка драма која је првобитно била предвиђена за биоскопско издање, али је од тада прешла на Диснеи+. Као и многи њихови класици, и овај нови филм говори о групи откачених, херојских животиња које се удружују како би кренуле на епско путовање, препуно глумачке екипе А-листе и компјутерских ефеката. Али да ли ради на малом екрану'https://consequence.net/tag/thea-sharrock/' rel='noopener noreferrer'>Тхеа Схарроцк и сценаристаМике Вхите(да, од Школа рока и Чак и Бак ) дају све од себе да ово претворе у просечан дугометражни филм, али делимично су били кратки због те исцртане истините приче.

Иако су људски ликови у филму, као што су власник циркуса и коловођа Мек (Бриан Цранстон), немају стварне разговоре са животињама, оне много причају. Иван, гласСам Роцквелл, може изгледати као жестока горила, али он је мек који постаје мртав у заштити и ослобађању најновијег члана циркуса: бебе слона по имену Руби (Брооклинн Принце). Роквел није једини дивље преквалификовани члан гласовне екипе:Хелен Миренгласи пудлица по имену Сникерс, и то је крај шале њеног ликаДанни ДеВитоигра дружељубивог пса луталицу иАнђелина Џолиигра старијег слона који расте близу Руби. Иван, његова жеља да буде слободан и његово сликарство су сасвим јасно најистинитији део оригиналне приче - сва животињска лудост овде (ДеВито је посебно глуп као пас) вероватно је производ књиге или Дизнијевог додавања комично олакшање.

Један и једини Иван (Дизни+)

Брисање ниске траке: Као и скоро сваки други Диснеи+ Оригинал до сада, Један и једини Иван је… у реду . Његово У реду . Преокрет је у томе Један и једини Иван није био намењен за стримовање. До пре неколико месеци, требало је да буде објављен у биоскопима (и средином августа 2020.) пре него што је Дизни одлучио да у потпуности прескочи биоскопе. Мада Један и једини Иван мора да је коштало прилично новца — животиње изгледају као производ ЦГИ-ја чак и када не говоре, а постоји и флешбек секвенца у којој се чини да је Цранстон у великој мери остарио — уклапа се у филмове попут Магиц Цамп или Ноелле , што значи да је заиста мистификујуће да је Дизни био икада објавиће ово у биоскопима.

Схарроцк, ван романтичне драме Ја пре тебе , је у складу са многим другим режисерима који раде свој први круг са нечим у великој мери ЦГ, лишавајући причу било каквог визуелног штиха или нечега што би означило јединствену, препознатљиву визију иза камере. За разлику од грозног Артемис Фовл , ово је компетентно снимљен филм, али компетенција на основном нивоу није еквивалент истинској забави.

Друго питање је прави недостатак сукоба Један и једини Иван у поређењу са прошлогодишњим срамним ливе-ацтион/ЦГ римејком Думбо (још један филм у коме је највећа порука била да су циркуси са животињама у њима лоши и треба их укинути, савршено пријатан морал који није за забаву у биоскопу), овде нема сукоба. Иако је Мек помало фрустриран и очајнички жели да одржи свој посао, он никада није прави антагонист, као ни други људи или животиње. Иван жели прво да ослободи Руби, а затим себе и остале животиње, али нема никаквих препрека на њиховом путу.

Један и једини Иван (Дизни+)

Коначно откриће: Један и једини Иван увек се осећа као филм, а да заправо није довољно убедљив да буде истински забаван. Нема везе што имамо посла са Дизнијем, посебно у последњим тренуцима. Ако се историја може сматрати спојлером, онда сматрајте да сте упозорени: Након срећног краја, Један и једини Иван извлачи исти трик као и многе друге драме из истинитог живота, откривајући правог Мекоја непосредно пре завршних наслова. Иако се филм у великој мери ослања на роман, заиста био горила по имену Иван, коју је — почетком 1960-их — спасила од криволоваца и усвојила америчка породица, а све пре него што се преселио у Такому у Вашингтону да би био централна атракција у циркусу усред тржног центра. Тек након локалних протеста ( три деценијама касније) је Иван премештен у резерват дивљих животиња у Атланти, Џорџија да слободно лута. То је фасцинантна информација и заиста убедљива прича.

То је, у ствари, знатно убедљивији него фиктивни филм који претходи овим картама. Глумачка екипа са великим именима, пристојан буџет и импресиван сценариста не могу помоћи чињеници да је прича која публику ставља са животињама искрено мање фасцинантна од гледања документарца о томе како је горила тако дуго успевала у тржном центру, зашто то је што мештани деценијама нису били организовани да протестују против нехуманог поступања, и шта се десило са Иваном после толико година у релативној изолацији. Такође, сазнавши да Иван није видео сунчеву светлост 27 година је један од оних детаља — поменутих на насловним картицама на крају — који су срцепарајући из свих погрешних разлога. Све што ради је да наглашава тужну стварност коју задиркују у измишљеној причи о горили која учи да пригрли своју уметничку страну.

Кс-Мен (20тх Центури Фок)Кс-Мен (20тх Центури Фок)

' срц='хттпс://цонсекуенце.нет/вп-цонтент/уплоадс/2020/07/кмен.јпг' > Избор уредника
Шта се емитује на Диснеи Плус-у у августу 2020

101 највећи пас у историји филма

Један и једини Иван је довољно добронамерна, али долазак на Диснеи+ у летњим данима за псе само појачава колико је неприкладан. Да је овај филм пуштен у биоскопима, у временској линији без пандемије широм света, тешко је замислити Иване доминира на благајни. И сада када заузима своје место на сервису за стриминг са правом ризницом документарних филмова о природи о великим и малим животињама (требало би да погледате одељак Натионал Геограпхиц Диснеи+ ако нисте), Један и једини Иван тражи од вас да вас више принуде глумци који дају глас ЦГИ животињама уместо да само учите о правој ствари. Зашто живети у фантазији када је стварни свет, у овом случају, фасцинантнији