Рецензија сезоне 2 Ресерватион Догс: Друга сезона ФКС комедије је горко-слатки драгуљ

Серија Таика Ваититија и Стерлина Харјоа се враћа, док четири тинејџера преступника у њеној сржи почињу да расту.

Терен: Када Ресерватион Догс Дебитована прошле године, ФКС серија је усредсређена на четири тинејџера Индијанаца који живе у резервату у Оклахоми – титуларни Рез Догс – који краду и преваре како би уштедели довољно новца да се преселе у Калифорнију.

Али до краја прве сезоне ти планови су почели да се руше. Вили Џек (Полина Алексис) и Чиз (Лејн Фактор) одлучили су да не желе да напусте кућу. А онда је Елора (Девери Џејкобс) напустила Беара (Д’Пхараох Воон-А-Таи) да би кренула на запад са чланом ривалске екипе, Џекијем (Елва Гера). Сезона 2, која укључује гостујуће звезде, укључујући Марка Марона и Меган Мулали, почиње убрзо након тога, а екипа је разбацана у засебне приче.

Ресерватион Догс , који су заједно креирали Стерлин Харјо иТаика Ваитити, ушао је у историју када је дебитовао прошлог лета као прва ТВ серија коју су у потпуности написали и режирали староседеоци. Али то није била једна од најхваљенијих нових емисија 2021. само зато што је пробила баријере. Импресивна млада глумачка постава, мешавина локалног колорита и резервисаног сленга (секс се често назива запетљавањем), и везана прича о пунолетству учинили су то оном врстом емисије која вам се одмах увуче под кожу и остане тамо.

Као и други недавни хит ФКС-а Медвед , Ресерватион Догс је категорички комедија захваљујући својим 30-минутним епизодама, али исто тако често делује као драма. И у обе емисије, недавно самоубиство вољене особе надвија се над ликовима, са прикривеном струјом туге и испод најлакших тренутака.

Ван резервације: Друга сезона почиње тако што се Вили Џек обраћа урамљеној слици свог рођака Данијела (Далтон Кремер), који је умро самоубиством више од годину дана раније: Суп, срање'https://consequence.net/2020/09/fleetwood-mac-dreams-viral-tiktok-video/' >синхронизација усана са Флеетвоод Мац'с Дреамс ) игра једног од кровопокривача који показује Беару конопце. Али један од других Беарових сарадника је Данијелов отац, који је поставио позорницу за једну од најемотивно најкатарзичнијих сцена серије до сада.

Резервациони пси (ФКС)