Рецензија МацГрубера: Вилл Форте не испоручује Пауну без недостатка удараца и кидања грла

Баш на време за Божић, МацГруберов повратак на мали екран експлодира на Пеацоцк-у 16. децембра.

Терен: Ствар око МацГрубер , ТВ емисија, јесу ли креаториВилл Форте,Јорма Таццоне, иЈован Соломонурадио тежак део пре много година. Иако филм који су снимили 2010. није био хит на благајнама, постао је култни фаворит захваљујући веома специфичном тону који су тада успели да успоставе, изводећи чак и најглупље шале што је могуће мрзовољно, а да притом испоручују неку епску филмску акцију.

Дакле, прва сезона серије Паун само је морала да настави да гради ту поносну традицију, док је причала нешто дужу причу у осам епизода. Ово није да се умањи потешкоћа тог достигнућа — историја поп културе је препуна примера неуспешних покушаја да се кратка форма прошири у проширени наратив. Погледајте, на пример, неколико филмова и ТВ емисија наведених наЛорне Мицхаелс' филмографија. МацГрубер, међутим, није у опасности да буде срамота у будућности.

Грубер. Мац. Грубер: МацГрубер емисија почиње где МацГрубер филм је прекинут (али ако је прошло неко време, не брините, на почетку прве епизоде ​​постоји буквална резимеа у којој се појављује веома посебна гостујућа звезда). Испоставило се да је било неких последица за целу ту ствар где је најстрашнији момак на животу, МекГрубер (Вил Форте), брутално убио Дитера фон Кунта (Вал Килмер). Али када председникова ћерка буде киднапована, МекГрубер је ту да спаси ствар.

Одатле, наравно, ствари постају експлозивне, верне природи и МацГрубера као лика и жанрова који се сатире, посебно класичне акционе драме из 80-их у којима глуме господа попутЦхуцк Норрис. Постоји мали заокрет у приступу, јако наглашен уводним шпицама - и овде има ужасно много класичног Џејмса Бонда у мешавини, ако је Џејмс Бонд пио Молсонс и много причао о свом киту.

МакГрубер (паун)

МацГрубер Божићна представа: То није шала - без обзира да ли је то намеран избор на основу потенцијалног датума изласка или не, серија је смештена око божићне сезоне и нуди неке одговарајуће сезонске вибрације.

Емисија не иде у потпуности са Схане Блацк са тим елементом, али додаје лепу боју наративу, који је изузетно добро постављен. За разлику од других недавних ТВ наставака играних франшиза (да, Хавкеие , ово је усмерено на вас), пребацивање између архивских исечака оригиналног филма и новог снимка снимљеног за емисију није превише ометајуће и обоје су подједнако филмски.

Шарена глумачка екипа: Фортеов пост- СНЛ каријера одражава колико он има јединствен комични глас, и као глумац и као писац: Док МацГрубер је буквално понављање његовог досадашњег рада, толико је увучен у лик да можете провести читаву сцену гледајући његово лице, нисте сигурни шта ће да уради, али сте сигурни да ће бити 100 посто истинито природи лика , и смешно као пакао.

МацГруберови пријатељи се такође враћају, саКристен Виигвраћајући се у улогу Вицки Ст. Елмо тако природно, лако је заборавити да је она права проклета филмска звезда, а не помоћница из акционих филмова. Немогуће је заборавити да је она једна од најсмешнијих људи на свету, како у говорном дијалогу тако иу песми.