Рецензија филма: Веатхеринг Витх Иоу Схинес Тхроугх тхе Цлоудс

Аниме романса Макото Шинкаија имаће гледаоце да плешу у олуји емоција.

Терен: Писац и редитељМакото Схинкаиосвојио је америчку публику својим филмом из 2016 Твоје име . Комбинујући дивну анимацију и дирљиву причу о далекој љубави, Твоје име подигла љествицу будућих аниме играних филмова. Иако је његов наставак објављен у Јапану прошле године, фанови анимеа на Западу сада коначно могу да погледају Схинкаијев најновији, Веатхеринг Витх Иоу .

Протагониста филма, Ходака, је дечак који је побегао од куће и жели да то уради сам у Токију. Док ради на успостављању свог новог живота, упознаје Хину, младу девојку која открива да је сунчана девојка - биће способно да контролише временске прилике. Док почињу да користе Хинине моћи за добро, њихово пријатељство процвета у нешто лепо.

Ходака и Хина чине супер симпатичан и шармантан пар међу већ одличном споредном глумачком екипом. Као романса препуна драме и смеха, Веатхеринг Витх Иоу показује да је јединствена прича као Твоје име , представљајући искрену поруку која улива наду.

Време са вама (Тохо)

Запањујуће као светло плаво небо: Филм почиње у Токију обавијен сенком и кишом, али након неколико кратких сцена, портрети еволуирају у низ боја: Бриљантна комбинација зелене и блузе се уједињује, сијајући са екрана на блистав начин.

Токио у Веатхеринг Витх Иоу доживљава јединствени феномен где киша неће престати. Међутим, захваљујући својим моћима, Хина има способност да извуче сунце када је потребно. Када су се Ходака и Хина упознале као пријатељице, прва представља идеју да искористи своје способности као средство за зараду новца: Рецимо да неко жели сунчан дан за своје венчање, зашто не унајмити Хину да рашчисти кишу

Време са вама (Тохо)

Снага за храбру било какву олују: Ходака се труди да учини све што може да се не врати кући. Као младом средњошколцу који никада није живео у граду, Токио је за њега помало неодољив. Чак и тако, он има за циљ да иде напред и да животу пружи све од себе. На крају, Ходака се спријатељи са Кеисукеом Сугом и Нацуми Сугом, а први му нуди посао писања урбаних легенди за неку врсту таблоида.

Кроз њихово пријатељство, Ходака се прилагођава градском животу, откривајући нови осећај радости и испуњења. Док Ходака почиње да се дружи са Хином, видимо да Кеисуке и Нацуми покушавају да се позабаве сопственим изазовима које Кеисуке настоји да очисти свој живот у сврхе које ће се касније открити, док се Нацуми бори да нађе посао. У међувремену, Хина настоји да разуме своје моћи и шта би је то могло коштати.

Веатхеринг Витх Иоу носи поруку о суочавању са животним изазовима и проналажењу унутрашње снаге кроз безброј ликова. Многе њихове борбе, било да се ради о тражењу посла или покушајима да се прилагоде новом месту, болно су повезане. Због тога се ове теме налазе Веатхеринг Витх Иоу ослањајући се јаче на осећај реализма у поређењу са натприроднијим елементима од Твоје име . Наравно, када имате сунчану девојку попут Хине, ствари нису тако утемељене, али чак и са њеним изузетним способностима, поруке филма делују органскије него иначе.

Темпо такође помаже у овој области, посебно успостављањем романсе између Ходаке и Хине. Док њих двоје раде заједно против бројних сукоба, њихово здраво дружење јача, повлачећи све исте тезе срца које Твоје име учинио. У ствари, познаваоци оба филма можда препознају духовне паралеле у трећем чину. Додуше, чудно је видети како писање овде поприми тако сличан драматичан ефекат - за разлику од преношења емоција на другачији начин - али Шинкаи и даље носи ту моћну везу између његове две главне улоге.

Време са вама (Тохо)

Смилинг Ин Тхе Раин: Веатхеринг Витх Иоу Изванредна анимација и дивни ликови се спајају за савршену олују креативности, инспирације и романтике. Ипак, упркос свом истраживању натприродног, филм носи тако дубок универзални осећај. Наравно, то је још једна чврста љубавна прича, али то је порука наде и држања главе на киши која ће издржати. А та величанствена дубина и чудо је оно што чини Веатхеринг Витх Иоу још једно мерило за медијум, оно које, као Твоје име , открива сјајан потенцијал приповедања анимеа.