Рецензија филма: Спајдермен: Далеко од куће добија мешовите резултате у Марвеловом свету после снимања

Други излазак Тома Холанда и даље делује као комедија, али мање као спектакл.

( Напомена уредника: Следећи преглед је дао све од себе да открије што је мање могуће Спидер-Ман: Далеко од куће . Ако не желите да знате ништа о томе, сачекајте филм. Не знамо шта друго да вам кажемо. )

Терен: Назовите то Сони Спајдермен 8 (укључујући Инто тхе Спидер-Версе ), позовите гаТом Холланд’с Спајдермен 2 , или чак дајте надимак Спајдермен: Европски одмор . Холанд, као Питер Паркер, враћа се у режијуЈон Ваттс' друга узастопна игра, Спидер-Ман: Далеко од куће .

За пет људи који још нису видели Осветници: Крај игре , Питер се још увек мучи због великих смртних случајева у том филму. Општа популација се на сличан начин суочава са последицама Блипа, или Таносове привремене елиминације половине човечанства. Да ли су били мртви'https://consequence.net/tag/zendaya/' rel='noopener noreferrer'>Зендаиа) успут.

Ах, али онда постоји велика замка. У ствари, многе замке, када врховна бића звана Елементали почну да кидају имовину широм света. Нарушено земаљско чудовиште уништава мексички град. Водено чудовиште које подсећа на Хидро Ман из стрипа Спидеи прска Венецију. А растопљена звер је постављена да пећи Чешку у микроталасној пећници. Питер је случајно на лицу места због воденог напада, а Ник Фјури га одмах покупи (Семјуел Л. Џексон), и убрзо се нађе у пару са новим и потпуно непровереним херојем по имену Квентин Бек (Јаке Гилленхаал), или како га италијанска штампа назива Мистерио.

Спајдермен: Далеко од куће (Марвел)

Ворлдвиде Веб: Наставци могу бити лепљиви, јер им неизбежно недостаје елемент изненађења који прва поглавља чини тако забавним. Спајдермен: Повратак кући осећао се као чиста листа после претераног Невероватни Спајдермен 2 . Ресетовање из 2017. имало је обиље храбрости, а Холандија је том филму дала много својих чари, иако су се понекад осећали претерано. Ваттс је имао вољу да испроба глупе нове идеје, да се смањи на релативно интимније академско окружење, а пројекат је имао користи од чистих и духовитих ефеката слојевитих на кохезивним сетовима. За разлику од тога, Далеко од куће изгледа као да гледам Зрно утехе после Цасино Роиале , или Кс-Мен Апоцалипсе после Дани будуће прошлости . Далеко од куће покушава да уради више, више, више онога што је функционисало прошли пут, а филм због тога пати.

Питер мора да жонглира са тугом, игром и задивљујућим спасењима у сваком тренутку, а филм се оптерећује покушавајући да превише зароби своју мрежу. Тони Старк (Роберт Довнеи Јр.) је нестао као родитељски мотиватор, и Далеко од куће не могу да одлучим да ли је Питеров нови тата Ник Фјури, Мистерио или Тонијев главни шофер Хепи Хоган (Јон Фавреау). Питер кружи светом са својим друговима из разреда и улази у више окршаја, али све је спремно за битке са скупим створењима. Нема креативне употребе разних прекоморских поставки за јединствену, препознатљиву поставку, сваки Елементал је брзи звук заснован на препознатљивим пејзажима. Аха добро. Туризам може да чека.

Али мора ли се целокупно искуство осећати као брза трка, која не нуди ни урањање у локације нити било какво веће проширење Питерових способности'https://consequence.net/tag/martin-starr/' rel='noopener noreferrer'>Мартин Старри несрећни пратиоци ЈБ Смоовеа, иТони Револипрееенинг Фласх Тхомпсон. Ту је фолијски Бред (Реми Хил), изненада атрактиван брат који пеца да се зајебава са Паркеровим романтичним плановима. И наравно, ту је Нед (Јацоб Баттле), вероватно тинејџерски дух и душа ове две нове Спајдермен филмова, ко заправо изгледа и понаша се овако је игра. Уживајте у његовој наивној обмани другова из разреда да покрије Пита, или у његовим љубазно глупим погледима на удварање Европљанкама. А када се узбуђује због Питерове театралности, док Спајдермен скаче преко стубова попут Бастера Китона на врху реке, скоро да стигнемо и тамо. (Да се ​​зна, Нед заслужује сопствени ситком. Он је тако игран, и тако надарен за бесмислене ситуације и шале са леве стране.) Ова мала група људи у Питеровом свету је позитивна. Симпсон јан, и онизаиста помаже да се надокнади дигитално прскање филма.

Спајдермен: Далеко од куће (Марвел)

Мистерија