Рецензија филма: Породица Адамс је слатка посластица за Ноћ вештица

Најјезивији амерички суседи још увек знају како да ствари оживе.

Терен: Прошла је отприлике 21 година откако смо се последњи пут видели Породица Адамс на великом екрану. Сада су се вратили, захваљујући писцимаПамела ПетлериМатт Лиеберман, заједно са директоримаЦонрад ВернониГрег Тиернан. Враћајући се као анимирани филм, Гомез (гласОсцар Исаац), Мортиша (Шарлиз Терон), Среда (Клои Грејс Морец), и Пугслеи (Финн Волфхард) пустити на бомбардовање глупе забаве.

Сада, један од многих шармантних квалитета 90-их Барија Соненфелда Породица Адамс филмови је био њихов диван смисао за морбидни хумор. Не само да ово анимирано поновно замишљање даје резултате на овом фронту, већ доследно избацује један откачен део за другим, гарантујући смех на гробљу. Док се Адамови упознају са оближњим мештанима и са проширеном породицом на путу у посету, публика може да очекује солидну мешавину сабласне радости.

Породица Адамс (МГМ)

Они су језиви и чудни: Као и увек, сваки од чланова породице има чудну привлачност за њих. Не треба дуго да будемо сведоци језивих манира у среду док покушава да живог сахрани свог брата или како Пагсли воли експлозив. Чак и други чланови породице, као што је ујак Фестер (Ницк Кролл) и Лурцх (Цонрад Вернон), уносе свој шарм у слику. Адамсово домаћинство је такође пуно језиве забаве, од биљке људождера у фоајеу, до лава кућног љубимца и духа саме куће, свака и свака опрема је ужасна.

Понекад ствари функционишу природно, посебно уврнути хумор у филму. Као кад Среда одлучи да посети школу и назове је затвором за децу. Међутим, чешће него не, филм копа шест стопа испод како би пронашао неки надахнути, безбожни хумор. Једна сцена открива Гомеза како посећује градски кафић, у који на крају одлази са филтером пуним сирових зрна кафе, жваће их и описује како су укусни док се враћа кући. Укратко, сваки члан породице има времена да заблиста када је у питању изазивање смеха.

Али заиста, ништа од тога не би функционисало да није таленат иза микрофона. Сваки А-листер заиста продаје своје ликове, посебно Тхерон и Моретз. Обе даме не само да нуде најјаче комичне делове у целој причи, већ су и центар једне од тема филма. Ако постоји слабија карика међу гомилом, то је нажалост човек из куће. Гомез остаје присутан током већег дела филма, а његови комични делови и манири нису толико успешни као остали.

Породица Адамс (МГМ)

Постоје теме које вребају у сенци: Филм почиње враћањем гледаоца у време у ноћ Гомесовог и Мортицијиног венчања. Одатле, не само да се подсећамо на њихове ексцентричне личности, већ нам се такође показује како их други људи виде. Сељани из града у коме живе прекидају церемонију пара, терајући њих и њихову породицу. Одавде, Породица Адамс сади семе да даље истражује његове шире теме, ону о породици и шта значи бити другачији.

Када Адамови схвате да постоји град иза њихових капија, они истражују. Град, обучен у светле боје, налази свог лидера квази заједнице у ТВ личности Марго Нидлер (Аллисон Јаннеи). С обзиром на то да преуређује куће, она жели да направи велику телевизију посебном тако што ће преуредити цео град, све део пројекта под називом Асимилација . Да, теме филма су веома дирљиве — до ђавола, група тинејџера чак пева о томе како је више радости уклопити се, а не бити свој — али постоје неке интригантне динамике које захтевају забавну шалу између ликова. И док се теме индивидуализма гурају право пред гледаоце, ту је и смешан шарм, који доприноси бесмисленом хумору.

Али то не би била лудница породице Адамс без неких медитација о њиховој опипљивој породичној динамици, а ова анимирана прича свакако зарива зубе у то подручје. На крају, видимо облик расцепа између Мортиције и Среде (као и мању удаљеност између Гомеза и Пагзлија), који истражују важност јединства у породици, али и прихватања. Ове теме функционишу у тандему са асимилационим луком који се дешава у граду, али се понекад осећају помало измишљено. Ако ништа друго, они имају тенденцију да се више унесу у безбрижну природу филма него што су икада постигли било какву дубину.

Породица Адамс (МГМ)

Добродошли у породицу: Породица Адамс је диван драгуљ који можете видети са децом током сезоне Ноћ вештица. Не, поруке нису најдубље које ћете наћи у дечјем филму, али се свакако може ценити напор да се у причу укључи било какав емоционални ниво. на крају ноћи, Породица Адамс је комедија, и то добра, пружа врсту морбидног хумора који нас подсећа зашто ћемо увек прихватити њихове позиве.