Рецензија филма: Љубав

Уметнички филм Гаспара Ноеа који је дуго претио са оценом Кс стиже мало млак.

Напомена: Ова рецензија је првобитно објављена још у септембру 2015. као део нашег извештавања оМеђународни филмски фестивал у Торонту.

тифф лого Рецензија филма: ЉубавГледање Љубав , провокаторГаспар Ноа'Дуго претњи уметнички филм о сексу, љубави и свим телесним течностима које те потраге одузимају од вас, са оценом Кс, веома личи на сумњиву везу за једну ноћ са умерено талентованим љубавником. Све док можете да уживате у томе какав јесте, можете добити пристојно узбуђење од искуства, али ћете бити страшно разочарани ако почнете да се надате нечему више.

Снимљено у изненађујуће ефикасном и готово без трикова Сцопе 3Д, Љубав је романтична мелодрама испричана у сањивом, дрогираном нелинеарном наративу. Почиње оним што наговештава ружан крај: Марфи (Карл Глусман), нихилистички Американац који живи са својим мање вољеним партнером Омијем (Цлеар Кристин), и њихов син у Паризу, прима паничну поруку од мајке његове бивше девојке, Електре (Аоми Муиоцк). Месецима не може да дође до ћерке и плаши се да јој се нешто догодило.

Фрустриран својим бедним животом и забринут због свог некадашњег пламена, Марфи се препушта старој залихи опијума и скоро фаталној дози носталгије, а остатак дана проводи поново осврћући се на своју емоционално и сексуално набијену везу са Електром. Састају се, филозофски размишљају о природи љубави и филма, јебају једно друго, јебају друге људе, свађају се, јебају се још, обећавају да никада неће напустити једно друго, и уплећу се у љубав после тројке троугао са Оми, не нужно тим редоследом. Све ово је експлицитно истражено са обилним количинама несимулираног секса.

Сцене секса, које су изазвале већину филма од његове премијере у Кану, свакако су почетак разговора, ако не и биоскопски тријумф. Почињу на млачан начин, са напорним дркањем и полако се надовезују на истински узбудљиву (мада чудно мекану, с обзиром на околности) тројку од које зависи драма филма, пре него што се претвори у досаду како прича, тако и Марфијева и Електрина склоност ка коитус у ходнику се одуговлачи. Постоји снимак новца који запањујуће личи на банану која ејакулира у Деца у сали ’с Росес скит.

Упркос укљученим гениталијама, филм успева да гурне много мање баријера од претходних Ное понуда попут 2009. Унети празнину и 2002 Неповратно . Марфи у једном тренутку покушава да има секс са транс женом, али он, што се могло и предвидљиво, не може да прође кроз то и сцена се, разочаравајуће, игра више за смех него било шта што је иоле изазовно за транс проблематику биоскопа.

Сцене без секса су уједначеније свакодневне, наизменично између граничних претенциозних разговора, преоптерећених расправа и Марфијевих задивљујућих гласова (за мушкарца који има толико партнерског и групног секса, његов унутрашњи монолог је ужасно мастурбатор.) Сачувајте само неколико себе. -свесни налети хумора успут – нећу покварити оно што Марфи на крају именује свом сину, али вреди осмеха – Ноеово писање је недисциплинирано, добротворно речено. Док су искуснији глумци можда могли да ублаже његов дијалог и обликују га у нешто људскије, Љубав Углавном аматери глумци, колико год да су емоционално и физички, нису сасвим дорасли задатку. Марфијеви и Електрини вришти аргументи, посебно, чине несрећним гледањем.

Шта Љубав недостаје садржај, међутим, скоро да надокнађује стил. 3Д је потпуно пријатно изненађење, додајући суптилну дубину сценама секса и дајући Ноеовом засићеном непцу боја поп арт удар. Соундтрацк даје заводљив, запањујући квалитет поступку. У комбинацији, они стварају задовољавајуће сензорно искуство које скоро успева да одржи трајање филма од 134 минута.

Међутим, као сумњива веза за једну ноћ Љубав искуство гледања у потпуности зависи од добро вођених очекивања. Уђите, нека ваша чула буду преплављена на неко време, немојте улагати никакву емоционалну или интелектуалну енергију у искуство, а затим наставите даље. И вероватно је најбоље да више никада не размишљате о томе.