Рецензија филма: Бетмен против Супермена: Зора правде

Зек Снајдер још једном доказује да није најбољи на свету

Нека неко престанеЗацк Снидер. Нека неко спаси свет.

Још 2004. године постојао је разлог да се верује да је филмски стваралац са средњег запада имао сврху у Холивуду. Његов непотребан римејк ремек-дела Џорџа А. Ромера Зора мртвих успео да уздрма жанр зомбија са марком неопростиве напетости која је гушила на све праве начине. Није било сјајно, али је било добро, а ствари које су биле добре биле су наизглед довољно добре да му дају још један поглед. И тако су сви урадили 2007. са својим импресионистичким схватањем надреалног графичког романа Френка Милера и Лин Варли, 300 , а до 2009. постао је омиљено име за приказивање стрипова на екранима када је адаптирао неприлагођене – Алан Мур и Даве Гиббонс’ Ватцхмен . Волео или мрзети, избацио је тог наивчина.

Сада је освојио још један подвиг: Он је коначно спојио свет Бетмена и Супермена на целулоиду. Знате ли колико је филмских стваралаца и писаца покушало да то уради'https://consequence.net/2013/06/film-review-man-of-steel/' rel='noopener'>Челични човек , вратио се да то поново уради.

(Рангирање:Сваки филм о Бетмену од најгорег до најбољег)

Бетмен против Супермена: Зора правде није филм. То је филмски трејлер од два и по сата. Још боље, то је један од оних видео снимака који се појављују на екранима пре вожње у Универсал Студиос, где сви глумци разговарају са вама и стално наговештавају веће ствари које долазе – знате, као што је вожња'https://consequence.net/tag/henry-cavill' rel='noopener'>Хенри Цавилл). Постоји Бетмен (Бен Аффлецк). Они се боре један против другог. И на крају почну да формирају лигу која ће се борити за правду, али немојте да предухитрите себе, само је зора. Ту је и Вондер Воман (чврстаГал Гадот), Лекс Лутор (средња особаЈессе Еисенберг), Алфред Пениворт (веома смешанЏереми Ајронс), и још пола туцета других који ће ускоро бити редовни.

Они који су се жалили на Торов пад на левом пољу током прошле године Осветници: Ултроново доба вероватно ће преврнути очима на број сувишних сцена које лепршају око Снајдеровог ДЦ Цомицс Цинематиц Универсе Сцрапбоок-а. Да ли неко треба да буде изненађен'https://consequence.net/2016/03/batman-v-superman-through-the-ages/' rel='noopener'>Бетмен против Супермена: Кроз векове)

Проблем није Афлек, Кавил или било који од глумаца. У ствари, Афлек бриљантно приказује етос и примарни бијес Бетмена на начин који је показао само Кевин Конрој у Аркхам игрице. Ово је велики старац који мучи своје тело у сопственом Батгим-у као изгнани Рајан Стивен Лохте. Он жигоше свој плен. Зури у свој костим као да жели да га поједе. У сновима га је посетио Фреди Кругер. Не, ово су навијачи Бетмена заслужили. Кавил, с друге стране, наставља да улепшава несавршености увек савршених Супеса. Он је далеко од сунчевог зрака који је Кристофер Рив – или његови бројни имитатори, од Тома Велинга до Брендона Рута – дали, али је такође заглављен у далеко циничнијем свету.

Оно што се показало као криптонит за обојицу је комбинација Снајдеровог бесмисленог режија и страшног, неспретног и пакленог сценаријаЦхрис ТерриоиДавид С. Гоиер. Видите, није лако прилагодити Милерову Мрачни витез се враћа а истовремено прави и наставак Челични човек док се такође гради ка концептуализацији Лиге правде уз истовремено одржавање јединственог идентитета, али ... па, то је сада цео проблем, зар не? МадаДавид Бреннердао све од себе да заједно уреди овај судњи дан хватања новца, цела ствар и даље рикошетира унаоколо маничним темпом шверцера кокаина који је зависан од ствари свог добављача више од деценије. Веома ретко када сцене трају дуже од једног минута, што може изазвати поспаност.

То није једина ствар због које ћете посегнути за торбом за псе. Само мешање звука оставиће гледаоце у омамљености попут Роџера Далтрија на крају филма Тхе Вхо Томми . Ова ствар је гласна — одХанс Зиммеринаркоман КСЛ’с казнени резултат на бруталне ефекте који се крећу напред-назад - а пошто је Снајдер толико опседнут надмашивањем Роланда Емериха у погледу уништавања света изнова и изнова, то је такође непотребно немилосрдно. Разумемо, човече: Супермен је титан ван овог света чије ударање требало би изазвати звучни бум, али чак и пијани зна када је време да заустави панорамски точак. Када филм достигне максимум в, ви сте све осим беживотног леша, који се држи за очи, уши и разум.

Да будемо поштени, Снајдер није једини на кога се ослања Разјареност -као уништење. Марвел је исто тако крив за то. Као и они глупи Трансформерс филмови. Разлика је у томе што Снајдер нема појма како да изврши било шта од тога. Згодан пример је три четвртине филма када Бетмен крене за неким момцима у колима током сцене која је превише слична потери Кристофера Нолана у Ловер Вацкеру у Мрачни витез . Али није, и ево зашто: Снајдер нема финоћу да сними праве акционе сцене. Ништа од тога се не региструје. Нема никаквих улога. Трикови су урађени. Непријатељи су бескорисни. Оно што је требало да буде икона секвенца своди се на вијугаву акцију без икаквих последица. То није узбудљиво то је досадно снимање филмова.

Да, филм о Батману који се бори против Супермена је досадан.

Будите уверени, упорни фанови ће ово појести, и то са добрим разлогом. На крају крајева, Снајдер је створио свет у коме Бетмен, Супермен, Вондер Воман, Акуаман, Тхе Фласх и Циборг могу коегзистирати и борити се за правду. Додуше, то је збуњујуће - где су стварност и фикција непрекидно замагљени захваљујући укључивању личности из стварног света као што су Андерсон Купер, Ненси Грејс и Нил деГрас Тајсон - али то је ипак свет. Али ко зна. Можда други филмски ствараоци, уметници као што је Давид Аиер ( Одред самоубица ), Пети Џенкинс ( Вондер Воман ), или Џејмс Ван ( Акуаман ), ће изгладити ствари. Такође постоји врло вероватна могућност да ће Афлек водити свој филм о Бетмену. То би могло бити уредно.

(Рангирање:Сваки филм о Супермену од најгорег до најбољег)

Ипак, тешко да је сјајан. Не, ти дани брзо бледе. Адреналин и узбуђење филма о суперхеројима вратили су се морбидној радозналости и слепом прихватању. Да парафразирам покојног Хунтера С. Тхомпсона, Бетмен против Супермена: Зора правде нуди нам идеалну тачку да погледамо блиску прошлост, где правим очима можемо скоро да видимо ознаку високе воде — то место где се талас коначно сломио и откотрљао. Неки би могли рећи да је то била 2012 Осветници други би могли тврдити да је то била 2014 Капетан Америка: Зимски војник . Шта год да је случај, тренутно се крећемо у зону без буђења и све је теже задржати сигнал и заморно је залепити очи према небу.