Рецензија филма: 10 Цловерфиелд Лане

Људи могу бити једнако застрашујући као и чудовишта.

Ако желите да уђете у 10 Цловерфиелд Лане не знајући ништа о томе, престани да читаш. Озбиљно, зашто уопште кликнути на ову рецензију'https://consequence.net/tag/dan-trachtenberg/' >Дан Трацхтенберг кратки филм Портал: Нема бекства засновано је. Иако се поређења чине неизбежним – оба филма живе и умиру од начина на који се њихови протагонисти суочавају са новом и претећом стварношћу – указивање на њихове сличности ни у ком смислу није никаква ствар. Постоји огромна разлика између тога да будете пони са једним триком и да имате вештину, а у свом напетом, самоувереном дебитантском филму, Трахтенберг доказује да има способност за агенцију.

Заборавите било какву везу са Цловерфиелд . 10 Цловерфиелд Лане је сопствени филм, а свака веза са тим другим, разметљивијим спојем Бад Робот-а најбоље се види као још један забавни комад унутар мистериозне кутије, ако не и црвена харинга. Такође је много бољи филм (а његов претходник није ни упола лош). Дакле, да, пазите на Слусхоса, али оставите то на томе. Приступ 10 Цловерфиелд Лане под својим условима, нека Трацхтенберг и његова врхунска глумачка екипа (Мери Елизабет Винстед,Џон Галагер млађи, и свирепЈохн Гоодман) увући вас у њихов свет и покушајте да се не знојите кроз своју одећу.

Упозорење: врло мали спојлери испод. Замислите имена, придеве и неколико детаља.

То уводно поређење са Портал није важно само због Трацхтенбергове везе. Гледање 10 Цловерфиелд Лане осећате се као да играте видео игрицу, осим што лик којим управљате има сопствени ум. И то је сјајан ум: Мишел (Винстед), модни дизајнер, отвара филм тако што јури из свог стана и из своје везе. Очигледно је узнемирена и у стварној журби, али начин на који се врашки измиче из избегавања говори много о томе ко је она. Ужурбано је, али ефикасно. Она застаје само на тренутак да би осетила нека осећања - заиста, најниже тренутке. А када треба да отвори фиоку којој недостаје ручка, нема фрустрације, нема ударања у фиоку, протресања или плакања. Она само зграби шрафцигер, заглави ствар унутра и добије оно што јој треба.

Као и скоро сваки детаљ у филму, тај одвијач није стран. Све што нам особа каже је сумњиво, али опипљиве ствари се не могу одбацити. Дакле, Мишел користи оно што је око ње, на сваком кораку. Као и са њеним грозничавим послом паковања у почетним тренуцима, она не стаје често када се суочи са препреком. Она мисли , онда она делује. Велики део филма зависи од Винстедовине представе, од налета на ове зидове са њом и гледања како она покушава да се креће око њих, сруши их или само себи направи врата. Она је далеко од ваше типичне коначне девојке, чињеница која филм чини тихо, али одлучно феминистичким. То је сјајна представа сјајног лика, а Винстед, Трахтенберг и сценаристи филма заједно стварају једну од најзанимљивијих хероина у последње време. Ствари јој се дешавају, али Мишел никада није пасивна. Она се дешава одмах назад.

Али доброј хероини је потребан добар антагонист, а Винстед и друштво су погодили материну са Гудманом као Хауардом. Гудман је пречесто спуштен на незаборавне, али кратке споредне улоге, а подједнако је важан за успех филма као Винстед. Тешко је описати бриљантност његовог извођења, а да не покварим забаву, али довољно је рећи да Гудману никада није лако да га прикаче – он је наизменично застрашујући, емпатичан, забаван, неопет, потпуно рационалан, топао, хладан, лево, десно, горе, доле, свуда около. Схватили сте идеју. Оно што је важно је да у сваком тренутку имате осећај да нешто није у реду са њим. Да ли су наговештаји да Хауард има мало проблема са женама само ваша свакодневна мизогинија, или постоји нешто претеће иза спољашњости доброг старог дечака'https://consequence.net/2016/03/secrets-spoilers-and-hype-should-more-films-surprise-us/' >Тајне, спојлери и хипе: да ли би требало да нас изненади више филмова