Рецензија албума: Тхе Веекнд – Старбои

Абел Тесфаје је смањио поп структуре, али не испоручује толико идиосинкразија као некада.

Тхе ВеекндЊегов успон на врх света поп музике био је неконвенционалан не због његовог талента, већ због његовог имиџа и личности. Проклетство, кучко, ја нисам Теен Цхоице, 26-годишњи Абел Тесфаје, рођен у Торонту, пева на Реминдер, песму са свог трећег правог албума као Тхе Веекнд, Звезда децак . Он помиње главне награде за које је добио захваљујући свом револуционарном албуму, прошлогодишњем Лепота иза лудила . Тесфаиеово оклевање да себе види као традиционалну поп икону има смисла: од када је почео да врти главе својим сада легендарним триом миксејпова из 2011. Кућа од балона , четвртак , и Ецхоес оф Силенце , касније упаковане заједно као Трилогија — велики део његовог идентитета као уметника био је његов распрострањени хедонизам.

Онда поново, наравно Тесфаје је постала велика звезда. Цан'т Феел Ми Фаце, да наведемо само један пример, обухвата његову способност да направи екстатичан поп, што са својим вокалним хооксом, заразним бас линијама и Тесфаиеовим елитним гласом. Био је способан за такве ствари још од горе поменуте трилогије микстејпа, иако је тада био више критичан драги. Иако су песме попут Хигх фор Тхис и Тхе Морнинг одмах постале привлачне, велике, дугачке песме на тим тракама су сугерисале да Тесфаје покушава да преправи Р&Б књигу на свој начин. Са својим деби албумом, 2013 Кисс Ланд , био је на путу ка доследно приступачнијој звучној територији, на крају је стигао тамо са ББТМ две године касније. Са предугачким, али повремено бриљантним Звезда децак , он води ствари даље.

Када се заврше прве три песме, Тесфајеве аспирације за албум су јасне. Тешко је замислити тај почетни низ - који се састоји одДафт Панк- асистирани мега-хитЗвезда децак, мрачније Парти Монстер (које садржи вокале изКраљева вуна), и бунтовницилажна узбуна— бити било који више пуњене кукама. До тада, нема разлога очекивати много суптилности од остатка албума. На другим местима, постоји много других покушаја да се дође до висина тих уводних песама, а када ти тренуци кликну баш како треба, резултат је поп Р&Б савршенство. Роцкин’ је потресна синтх-фанк узбудљива вожња, док је друга сарадња са Дафт Пунком, ближа албуму И Феел Ит Цоминг , приказује већину исте магије коју је француски дуо пронашао са Пхаррелл Виллиамсом 2013. године са Гет Луцки.

Друге песме спречавају да ствари постану превише предвидљиве. Ледене, смирене Труе Цолорс освежавају својим пријатним органским осећајем. Касније, футуристички бум бап и цвилећа електрична гитара Сидевалкс-а чине још једну добродошлу промену темпа, иКендрицк Ламарупада да испоручи карактеристично заслепљујући стих. Неки слушаоци су се жалили на то Звезда децак је био претерано произведен, и иако постоји аргумент који треба да се изнесе, Труе Цолорс и Сидевалкс су два изузетка који албуму дају елегантнију, контролисану страну.

Тесфајева личност и глас писца га и даље одвајају од генеричких поп певача и текстописаца. Овде има отворених хедонистичких момената, као у обичном животу, где он хвата главу док вози (осећам њене зубе када возим на неравнини). Чудовиште за журке и лажна узбуна су дрога, пиће и промискуитет, а њихови детаљи показују Тесфајев јединствени њух за убризгавање потпуно модерних ликова и друштвених ситуација у безвременске поп структуре и технике. Помогло би када би више дела албума било идиосинкратично на тај начин, али као што јесте, Звезда децак је и даље звук Тесфаиеа који зна да има оно што је потребно да би дуго времена био главна фигура у поп музици.

Основне нумере: Старбои, Сидевалкс и И Феел Ит Цоминг