Рецензија албума: Тхе Веекнд – Беаути Бехинд тхе Маднесс

Између његових небројених удица, Абел Тесфаје налази места да буде занимљива поп фигура.

Абел Тесфаје, званиТхе Веекнд, већ неко време постоји, али је тек недавно постао а велики ствар . У јулу, Тејлор Свифт га је довела на сцену на стадиону у Њу Џерсију. Стиви Вондер, који је утицао на Тесфајев највећи утицај на Мајкла Џексона, јесте своју верзију од Тхе Веекнд-а Цан'т Феел Ми Фаце прошле недеље. У једном тренутку у јуну сва тројица на врху Огласна табла Вруће Р&Б песме припадале су Тесфајеу, нешто што ниједан уметник раније није постигао . Лепота иза лудила , Тесфаиеово праћење 2013 Кисс Ланд , стиже баш у време када бисте очекивали да изађе нови албум Веекнд-а. Било би вам опроштено ако сте помислили да се морало пожурити, што је резултирало комерцијалнијим, мање вештим резултатима од било чега што је Тесфаие урадила раније.

Иако је истина да је Тесфаје одбацио неке од фасцинантних сенки свог спорогорелог триа бесплатних миксејпова из 2011. Кућа од балона , Ецхоес оф Силенце , и четвртак ), његова вулгарна личност је еволуирала на стварне, људске начине. Уз наговештај комичног времена, он износи своју естетику у великој копродукцији Кание Веста на овом албуму, Реци својим пријатељима: Ја сам тај црња са коса , певајући 'боут поппинг пиллс, фуцкинг беттерс, лифе лифе со трилл. Другим речима: Да, ово је оно што радим. Сада гледај докле ћу ићи.

Није баш било путовање преко ноћи. Док је Џексон био припремљен за славу чим су му лекари пресекли пупчану врпцу, чинило се да је Тесфаје дошао ниоткуда. Снимио је те траке у сарадњи са продуцентима Доком Мекинијем и Иљанџелом када није лутао около као стално напаћени средњошколац, а људи су хрлили на те пројекте упркос (или можда због) његовог одсуства из рефлектора. Много пре Вондера и Ти-Свифта, радио је са Дрејком Брини се , који је садржао низ песама које је Тесфаје не само написао или изводио, већ је првобитно требало да буде на Кућа од балона . Ипак, накнадно Кисс Ланд није успео да га лансира у мејнстрим статус суперзвезде, и необјашњиво је Тесфаје остао нешто од подземне бриге.

Не више. Тешко да можете отићи било где овог лета, а да не чујете Веекнд песму. Али чак и док Тесфаје, који још увек има само 25 година, ради фантастичне бројеве уз помоћ нових сарадника попут Веста, Макса Мартина и Мајка Дина, он је још увек у алтернативној Р&Б територији, или барем на њеном рубу. У чисто уметничком смислу, Мигелов Дивље срце је највеће недавно такмичење овог албума. Тесфаје је доказао да стварање хитова није проблем за њега, па је питање да ли би потези поп радија умањили његово независно размишљање. Тесфаје на то одговара негативно. Ако лепота удаљава од своје почетне естетике без граница, и даље звучи као дело некога ко жели да задржи свој идентитет чак и док са графиконима ради оно што Кевин Дурант ради са лоптом: шта год жели.

Постижући равнотежу између укуса и ексцеса, Тесфаје је користио своје ране траке да би населио свеобухватни облачни простор као да је светлији него што би логично требало да буде. Песме су напредовале чак седам или осам минута, понекад зато што Тесфаје није желела да престане са слободним стилом. лепота не растеже се тако, али постоје добро изведени тренуци и неустрашивог максимализма (попут Губитника са Лабринтом, који се врте уз рогове) и меке суздржаности (амбијентални завршни део Ас Иоу Аре) који раде на стварању овај албум кохезиван. Са 65 минута, то је велико.

Тесфаје не би био на својој тренутној позицији, да није због директности његове недавне музике. Претходно објављене Цан'т Феел Ми Фаце, Тхе Хиллс, тхе Педесет нијанси сиве допринос Еарнед Ит, и Често су лако уочљиви хитови као лепота игра се. Попут Биллие Јеан-ескуе Ин тхе Нигхт, Цан'т Феел Ми Фаце клима главом краљу попа, Тесфаие се извлачи са темом кокаина захваљујући пропулзивно вртоглавом рефрену и једнако трансцендентним бас линијама. Хиллс је замрачена синтисајзерска бомба са још једним непоколебљивим рефреном, и већ је Вес Цравен-одобрен . Када се Лана Дел Реи и Ед Схееран појављују у споту Присонер-а и нејасно блузног Дарк Тимеса, њихов положај на крају албума говори да Тесфаие не треба ничије име осим своје. Ако ништа друго, само се радујте што постојање Мрачних времена значи да можете чути прича Ширанове реп битке са Вака Флоцка Фламеом.

Између лепота Небројене удице, Тесфаје налази места да буде поп фигура са нечим да каже, чак и ако је оно што он говори буквално када сам сјебан, то сам прави ја или бих радије био самозадовољан. Ипак, чини се да напредује у свом личном животу. Пилуле, напитци и бесмислени секс су узели свој данак, али кроз хедонистичку измаглицу, Тесфаје је открио да у животу има више од тих порока и луксуза славе (што чак и не звучи тако сјајно када пева о свом рођаку желећи да направи селфи са њим на сахрани његове баке). Још увек је удаљен, али постаје приступачнији на различите начине. Ми имамо свој смисао, он пева једном или другом љубавнику на Губитницима. Звучи као да зна куда иде одавде.

Основне нумере: Реци својим пријатељима, брдима и не могу да осетим своје лице