Рецензија албума: Мигос – Тхе Рицх Натион

Репери из Атланте коначно постају легални.

На аутопуту 85,Мигоссебе позиционирају као миленијумске Н.В.А. Куаво креће са нумере у ритму који Еази-Е користи на Боиз-н-тхе-Хоод пре него што крене у песму на сличан начин наративно. Велика је ствар упоредити се са најутицајнијом хип-хоп групом свих времена, а још већа ствар ако то можете подржати.

Са својим деби албумом, Богата нација , Мигоси су близу томе да ураде управо то. Једноставно не постоје реп групе које раде оно што Мигоси тренутно раде, а не због недостатка покушаја. Било би тешко да нађете било шта у репу који се данас односи више од Мигос тока, број реп песама вођених хором је експоненцијално порастао од Версацеа и Хане Монтане, а безобзирно понашање групе их је учинило медијским ослонцем и помагало како би Атланта постала ново седиште гангста репа. Чак и сами Мигоси морају да признају да се гангста реп вратио, и док то за неке изазива слике несталног уличног насиља, за друге је то начин живота и средство за постизање циља. Мигоси дају глас онима који немају средстава да се чују о својим борбама.

Заштитни знак Мигосових пројеката до сада су били заразни хитови, међу којима су Версаце и Фигхт Нигхт. Богата нација није изузетак, али се не ослања само на једну или две нумере да вас привуче до целог албума. Песмама пре објављивања Оне Тиме и Пипе Ит Уп недостајала је непосредност Мигосових прошлих хитова, и то је савршено прихватљиво. Врхови можда нису тако високи, али нема ни дубоких долина. Углавном, овај албум тече заједно боље од било ког миксејпа групе. Мигос су се етаблирали, стекли огромну базу обожаватеља и заузели нишу у жанру у којем свако покушава да направи своју стазу. Сада је време да квалитет целине заблиста у односу на количину синглова.

Поштовани Ц.Н.О.Т.Е. заузима лавовски део продукције на албуму. Зајтовен (Какав осећај) и Деко (Једном, Признање) сврате да би понели неколико најзанимљивијих догађаја усредсређених на АТЛ, али Ц.Н.О.Т.Е. је звезда иза сцене Богата нација , Џорџа Мартина Мигосовим Битлсима. Говорећи о Битлсима, Кваво клима главом онима који их стварају мемима на Уличном нигга жртвовању у продукцији Ц.Н.О.Т.Е.: Кажу да су Мигоси бољи од Битлса/Пола Макартнија, волео бих да га упознам. Највећа снага групе је њихова способност да уравнотеже осећај забаве са озбиљним тренуцима. Њихова дихотомија разметљиве радости и фокуса на стварни свет их држи приземљеним да могу да прелазе опсег људских емоција током песме, а да слушалац чак и не примети промене.

Опенер Мемоирс почиње френетичним ритмом клавира који поставља основу за листу успомена и прошлих недела. Песма открива да група препознаје и мири се са својом прошлошћу док се радује будућности. На Гангста Рап-у, Куаво се жали на недостатак поштовања који су Мигоси добили због тога што су хватање у замку у суштини направили кућном индустријом: Ставили смо бандо на Википедију/ Ипак ови црње нису захвални. Трап Куеен Фетти Вап-а и даље је једна од највећих песама у земљи – и то не без разлога – али препознавање и признавање утицаја Мигоса требало би да буде обавезно. Они су у суштини постали творци укуса хип-хопа попут њиховог сопственог косигнера, Дракеа. Али чак и сада када имају признање имена, они се боре да промене наратив своје репутације као гангстера из Атланте и поставе се као истакнуте личности у репу. Витх Богата нација , изгледа да су спремни да стигну тамо.

Упркос Мигосовој блиставој фасади, овај албум је прожет реалношћу. Екстраваганција је као механизам за суочавање, луксуз у коме се ужива јер је живот пролазан. Богата нација је моћна изведба групе која је желела да да изјаву, а они су званично доказали да су више од пуког ударања појединачних машина. Куаво, Такеофф и Оффсет су исковали везу која је створила нијансирани хип-хоп поплочан бујношћу и раскошношћу. Када све буде речено и готово, на овај албум ће се гледати као на прекретницу за трио: тренутак када су постали легални.

Основне нумере: Мемоари, Оне Тиме и Гангста Рап