Рецензија албума: 21 Саваге – Исса Албум

Водитељ из Атланте се сналази уз малу помоћ својих пријатеља.

Исса Албум је забава чији је домаћин21 Саваге, али јеМетро Бооминкоји је донео пиће и грицкалице. Рођен као Лиланд Вејн, Метро Боомин је 23-годишњи продуцент чији су мелодични, претећи ритмови марширали на топ листама много пре него што је могао легално да пије. Прво је добио обавештење за уторак, сингл ИЛовеМаконнена из 2014, који никада раније није имао хит и од тада га није имао. Од тада је сарађивао са Дракеом и Каниеом, погодио је број 1 са Мигосом за Бад и Боујее и окретао главе асистирајућиБудућностна Јумпман, Маск Офф и скоро 30 других песама заједно у последње четири године. 2016. удружио се са друго Атланта емцее 21 Саваге за платинасти ЕП са девет песама, Саваге Моде .

Њих двоје добро раде заједно, иако то не би требало да буде изненађујуће, пошто је Метро Боомин показао да може да ради са Будућношћу, а 21 Саваге звучи баш као Футуре. Истина, његов глас је висок и продоран, где је Футуре задимљен и низак, а ту су и други утицаји Атланте (погледајте: Гуцци Мане), али у пространом изразу 21 Савагеа, његова судска употреба аутотунера, и његови текстови препуни насилника и дроге , јасно се може чути утицај будућности. Потенцијални мајстор и шегрт су се чак удружили за први сингл 21 Савагеа Саваге Моде , Кс, где Метро Боомин поставља мрачни биоскопски ритам.

Сада долази 21 Саваге-ов први деби у пуној дужини, Исса Албум , а Метро Боомин испоручује скоро исто толико нумера као прошли пут: осам од укупно 14. Остатак заокружују други чести сарадници Футуре-а, укључујућиСоутхсиде,Цубеатз, иЗаитовен. Наравно, ритмови су одлични у целости, иако 21 Саваге користи мало више Аутотуне-а и више се игра за поп топ листе са неким глатким Р&Б џемовима.

Превише сам пијан да бих слао поруке, па можемо и ФацеТиме, мрда он на ФацеТиме, додуше привлачну оду касним пијаним разговорима. Шармантан је на неуредан начин, а када почне да интонира, Можемо да се напијемо цео викенд! можда ћете сањати како би то било лепо. Али у томе је ствар, његови текстови имају тенденцију да буду више упечатљиви него незаборавни када певате уз радио, а затим заборавите шта сте певали. Узмите банковни рачун, на пример, где он извлачи: Имам 1-2-3-4-5-6-7-8 М на свом банковном рачуну. Будите сигурни, радо ћете рачунати као дете које гледа Улица Сезам , само што нема лекције или грумена истине за одузимање.

Лирски, 21 Саваге је опседнут сопственим успехом, а то није нужно лоша ствар. Уосталом, дивите ми се! Ја сам богат, страшни ратник! троп сеже у средњовековно доба и Беовулф , али на Исса Албум , има мало духовитости или хумора у било којој од понуда, само дугачке листе које изгледају као добро одржаван инвентар његовог личног ормара. И док неки уметници проналазе једну, поетску идеју коју могу да пренесу из песме у песму на свом албуму, за 21 Саваге, најдоследнија тема је сако Ивес Саинт Лаурент. Без зезања: По нашем рачунању, сама јакна се појављује два пута, а бренд Саинт Лаурент се појављује још два пута. Да ли је ово занимљиво за слушање