Рецензија филма: Баби Дривер

Вишедеценијски страствени пројекат Едгара Рајта је његов највећи напор до сада.

Следећа рецензија је првобитно објављена као део нашег извештавања о2017 Соутх би Соутхвест Филм Фестивал.

Едгар Вригхтне треба никоме ништа да доказује. Спацед остаје култни класик, исто важи и за Скот Пилгрим против света , и његова трилогија Корнето са три укуса — 2004 Схаун оф тхе Деад , 2007 Хот Фузз и 2013 Крај света — је више него довољно да оправда његово уврштавање на листу филмских стваралаца које морате гледати у наредних 20 година. Његова способност да поткопа било који жанр, било да је то хорор, или акција, или научна фантастика, не само да се показала као безвременски ужитак, већ је обликовала начин на који су се други филмски ствараоци од тада борили са сваким од тих жанрова. Само због тог подвига, он је један од највиталнијих филмских стваралаца овог века, а добра вест је да постаје само бољи. Јер ако Баби Дривер је било који показатељ, а сасвим сигурно јесте, Рајт више није фан-бои који је постао филмски стваралац, већ доказани аутор који ће удобно седети поред Царпентерса, Цамерона и Тарантиноса.

Пре светске премијере на филмском фестивалу Соутх би Соутхвест 2017, Рајт је поменуо Баби Дривер као аутомобилски филм вођен музиком, а то не би могло бити прикладније за опис. Ово је Ла Ла Ланд филмова о јурњави аутомобилима, запањујући спектакл призора и звука који поставља стандарде за све филмске ствараоце који тренутно секу зубе у музичким спотовима. Наравно, Рајту то није страна територија, а заправо је његов музички видео из 2003. за Минт Роиале Блуе Сонг који мање-више служи као доказ концепта за Баби Дривер . Али Христе, ниједно холивудско одело и ниједан непоколебљиви навијач нису могли да имају предвиђања да замисле овако нешто, наиме зато што нико осим Рајта није имао појма шта би то требало да буде. Ово је нешто што се кува у његовој глави више од две деценије, а та неупитна посвећеност, самопоуздање и страст подстичу сваку сцену Баби Дривер .

(Читати:10 најбољих филмова у 2017. до сада)

холивудски комадАнсел Елгортигра Бејби, чије су изванредне вештине за воланом учиниле да постане возач за бекствоКевин Спејси’с оштар криминални шеф Доц. Али беба је другачија, беба је јединствена, а беба не може да вози осим ако није прикључена на иПод, који би могао да чује било шта одТхе Јон Спенцер Блуес ЕкплосиондоТхе ДамнеддоБарри Вхите. Видите, беба пати од тинитуса, изазваног трауматичним инцидентом из детињства, и када не чује сеоски блуз звона или узбуђење на ролеркостерима Неат Неат Неат, чује сталну звоњаву. На његову срећу и његове секси партнерке у злочину (види:Јон Хамм,Јон Бернтхал,Еиза Гонзалез,Бува,Ланни Јоон, иЈамие Фокк), он је увек у застоју, што значи да је увек на врхунцу своје игре. Међутим, све се мења када упозна своју девојку из снова Дебору (Лили Јамес) и почиње да жуди за животом ван пљачки.

Да не буде грешка, Рајт и даље одаје почаст великанима целулоида прошлих година. Запањујући Валтер Хилл из 1978 Возач има велики утицај овде — до ђавола, легендарни филмски стваралац на крају прави вокалну камеу као преводилац у судници — као што је оно што Рајт назива „Свето тројство деведесетих“ ЛА акционо-крими трилери: 1991. Преломни тренутак , 1992. године Ресервоир Догс и 1995. године Топлота . Цинефили могу пронаћи трагове свих тих филмова у бројним сценама Баби Дривер , иако за разлику од његове иконе Корнето трилогије, референце су далеко мање експлицитне. Слично његовом невиђеном раду на Сцотт Пилгрим , Рајт се мање ослања на пастиш, а више на стил, узимајући све своје сигурне заштитне знакове, од гласних резова преко позоришних дијалога до неопростиве крви, и проширује свој миље величанственим предлозима. Нуди дугачке снимке у рангу са Ињаритуом! Своју палету боја претвара у врећу Скиттлеса!

(Интервју:Редитељ Едгар Рајт о потреби за оригиналним блокбастерима)

Штавише, Рајт оркестрира своју акцију као да се припрема за мјузикл Тецхницолор, што је потпуно разумљиво с обзиром на то да је означио уметника перформанса, кореографа и дизајнера Рајана Хефингтона за асистенцију иза сцене. Пошто је радио са свима, од Сиа до Флоренце + Тхе Мацхине до режисера Спике Јонзеа, Хеффингтон зна како да извуче емоцију из било којег покрета, а његова агенција је свуда у веома музичком и веома брзом темпу. Баби Дривер . Додуше, одувек је било музикалности у Рајтовом раду, али то никада није било у овом обиму и једва у овој јачини. Од почетка до краја, Рајт прожваће десетине и десетине песама, чинећи да ово изгледа као један дугачак, епски музички видео, али ево ствари: иако, да, овај филм постоји у веома надреалном, сном стању - размислите Дивљи у срцу и Права романса — радња никада не губи своје упориште.

Међутим, стил није ништа без суштине, а Рајт је довољно срећан да има глумачку екипу која тачно разуме шта се дешава у његовој глави, посебно Елгорта. Наравно, младом глумцу нису непознате продукције веће од живота, јер је глумио у оба Царрие римејк и Дивергентно серије, али његов наступ делује као потпуни пробој. Елгорт обавља све тешке послове и издиже се изнад сваког изазова, било да се ради о интерпретативном плесу кроз градске улице Атланте или скакању кроз робне куће као да је Питер Паркер из стварног живота. Његова хемија са Лили Џејмс је такође веома опипљива и требало би да гарантује бројне дирљиве ГИФ-ове за будуће Дане заљубљених. Заиста навијате за њих. У међувремену, љубитељи ветерана попут Спејсија, Хама и Фокса затварају очи на своје сјајне трофеје и уживају у бизарним архетиповима у којима су насликани. Сва тројица су фантастична, али Хам добија највише да ради овде као Бади, а његових 180 овде би требало да Тина Феј виче, Толд иа со.

(Извештај: Баби Дривер и Застрашујуће истине о тинитусу)

Још једна особа која може да каже да је Рајт, и то са добрим разлогом: ретко је ових дана видети искуство у жанру високог концепта као што је Баби Дривер , а још је ређе видети неко ко није преопремљен до смрти. То је тужна и окрутна судбина коју Рајт ипак превише добро зна, овај филм стиже након његових прекинутих веза са Марвеловим Човек мрав , још један његов страствени пројекат за који се наизглед одлучило снимање филмова засновано на одборима. Имајући то у виду, Баби Дривер осећа се као још већа победа за момка, с обзиром на то да се ради о високобуџетном акционом филму који је везан за нулту интелектуалну својину ван његовог имена и звезда које је поставио. То што живимо у ери у којој се домишљатост сматра изненађујућом победом, а овако нешто се још увек може посматрати као ризик је потпуно глупо и нестварно, али хеј, добра вест је да живимо иу ери у којој постоје филмаши попут Едгара Рајта .

И нико му не одузима кључеве.

Галерија црвеног тепиха

каплан цос 3 11 бабидривер 1 Филм Ревиев: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 2 Филм Ревиев: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 3 Филм Ревиев: Баби Дривер Едгар Рајт, фотографија Хедер Каплан каплан цос 3 11 бабидривер 5 Филм Ревиев: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 6 Филм Ревиев: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 7 Филм Ревиев: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 8 Филм Ревиев: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 9 Филм Ревиев: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 10 Преглед филма: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 11 Преглед филма: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 12 Филм Ревиев: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 13 Преглед филма: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 14 Преглед филма: Баби Дривер каплан цос 3 11 бабидривер 15 Преглед филма: Баби Дривер