Рајан Рејнолдс мења игру у Безопасном, шармантном слободном момку: рецензија

Постоји нешто изненађујуће у приступу Фрее Гуиа и снимању блокбастера и возилима звезда Рајана Рејнолдса.

Терен: У вихорном свету од Слободни град , најпопуларнија видео игрица на свету, играчи проводе своје време изазивајући несташлуке и хаос, Гранд Тхефт Ауто -стил, пљачкају банке и пуцају на насумичне ликове који нису играчи до ђавола. Али за саме НПЦ, то је само још једно нормално буђење, одлазак на посао, упуцан или прегажен или експлодиран, урадите све то поново сутра.

То се посебно односи на Гаја (Рајан Рејнолдс), љубазног НПЦ-а који се бави банком, који изненада постаје незадовољан понављањем своје дневне рутине. Одлучујући да се ослободи свог програмирања, он напушта посао и одлучује да игра хероја у Слободном граду — што је привукло пажњу пара програмера (Џоди Комер, Џо Кири) који мисле да би он могао бити кључ за откључавање игре. - чуване тајне.

Касни момак: Фрее Гуи имао је паклени пут до објављивања: један од последњих филмова који је Фок осветлио зеленим пре него што их је купио Дизни, и један од ретких који је наставио производњу у оквиру Куће миша, куца од 2019. Пандемија ЦОВИД-19 природно је погоршало ствари, три пута променивши датум изласка пре него што је на крају стигао у биоскопе више од годину дана након што је требало. Чини се као да смо гледалиприколице за ову стварзаувек, што је врста ствари која може да те закисели до имања чак и пре него што уђеш у позориште.

Уз све ово наслагано насупрот томе, то је запањујуће изненађење Фрее Гуи није само толерантно. Заправо је прилично солидан.

На папиру, његова премиса је уморна — убаците Рајана Рејнолдса у великог, насилног научнофантастичног акционара где може да се зајебава попут Дедпула и одбацује шале о хакерима на старинску музику. Али где Фрее Гуи зигс је у својој искрености до кости: где Мерц Витх А Моутх намигује циничним биоскопима који моле за изговор да оправдају гледање стриповског филма, Рејнолдс игра Гаја са безбрижним, разрогаченим очима и не мало слаткоће.

Фрее Гуи (20тх Центури Студиос)

Толико после- Деадпоол улоге траже од њега да само глуми брзоговорца (или у случају Убичев телохранитељ , напето килљои). Са Гајем, Рејнолдс може да поздрави сваку нову ситуацију са врстом насмејаног ентузијазма резервисаног за Емета из ЛЕГО филм или Џони-5 из Кратак спој . То је као да је Френк Капра режирао Они живе — лик који види урођену лажност свог постојања кроз магичне наочаре за сунце, али уместо тога бира да максимално искористи нови свет који је открио.

Ја сам ти љубавно писмо: Режисер Шон Леви и продукцијски тим су тај нови свет приказали са разумном дозом шарма, који у суштини описује Слободни град као појачани центар Бостона испод којег се налази скривени слој холографских појачања и упутства за мисију ( Они живе поређења су највише отворено). Већина правог смеха у филму долази од брзих позадинских гегова у којима се умећу, као што су случајни играчи који стављају чај у врећице палих непријатеља у задњем делу метка, или како Гајева штала возила док игра игру и покреће укључује свемирску капсулу из Меркурове ере и коњ и колица.

Али Рејнолдс који окружује је екипа која игра подршку, посебно Цомер (оф Киллинг Еве и предстојеће Последњи дуел слава) као обе верзије Мили и у и ван Слободни град . Као Молотовкиња, она се окреће и удвостручује и шепури се около у кожним панталонама у делиријусном издању и Виланеле и сваке Јаке женске хероине у историји медија као обична стара Миллие, она се носи са својим стварним и виртуелним љубавницима са не малом количином девојака- суседни шарм. Покрени је и ром-цом франшиза овог тренутка, кажем!

Кеери је дражесно озбиљан док је независни програмер увучен у незахвални свет дизајна игара са великим буџетом, али који види обећање нечег више унутар редова кода. Лил Рел Хавери је његов уобичајени шармантан ја, скоро одраз његовог ТСА чувара Изађи , а Ченинг Тејтум добија камеју која удара по коленима као аватар погођеног играча који може да користи конац као и да шутира.

Фрее Гуи (20тх Центури Студиос)

Прелазак уживо: Кроз све ово су прожети неки већи разговори о култури игара и природи вештачке интелигенције, која се поиграва формулом на уредне начине чак и ако се све не држи. Када не пратимо Гајеве подвиге у Фрее Цити-у, видимо како се Цомер и Кеери боре да докажу да њихову скромну индие игру (заједно са иновативним АИ алгоритмима, можете видети куда ово иде) није само купио Фрее Велики издавач Ситија Соонами, али потпуно украден и искоришћен за мотор игре.

Ове ствари нису ни приближно тако занимљиве као светли ЦГ хаос у Фрее Цити-у. (Везе из стварног живота са светом игара постају још иритантније када доведу камеје великих ИРЛ стримера као што су Јацксептицеие и Ниња.)

Ипак, на свој начин, сценарио Матта Лиебермана и Зака ​​Пенна је освежавајуће искрен када су у питању хировите индустрије видео игара и овде их приказује у облицима који пријају публици. Постоји подела између лоших индие програмера игара и конгломерата који упијају душу који их купују, парасоцијалних односа које играчи формирају са ликовима видео игара, итд. Све је то преправљено на начин да се уклопи у традиционалну формулу блокбастера у три чина, да будемо сигурни – морате да стигнете до места Кс за И минута или ће сви умрети! Али са задовољством ћу узети блокбастер са великим буџетом који чак наговештава ефикасност општих штрајкова или могућност да видео игре буду више од пуког снимања ствари.

Пресуда: Фрее Гуи тешко да је савршена, то је мешавина толико различитих филмова и жанрова и франшиза да му је тешко да издвоји посебан идентитет за себе, а трећи чин је више него мало неуредан. Али постоји нешто изненађујуће у његовом приступу и снимању блокбастера и возилима звезда Рајана Рејнолдса. То је одједном а Деадпоол рифф и апсолутна супротност, насилни филм о видео игрици који говори о томе како туча заправо није одговор. И шта више, то обавезује тим узвишеним тежњама, састављање слатке мале љубавне приче у ЦГ хаос акционо-авантуристичког филма Рајана Рејнолдса.