Они/њих рецензија: Кевин Бејкон у главној улози Сласхер Провес Холлов

Хорор филм, који је написао и режирао Џон Логан, сада се емитује на Пеацоцк-у.

Терен: Конверзиона терапија је псеудонаучни процес покушаја да се промени сексуалност или родни идентитет особе кроз манипулацију, злостављање и мучење. Углавном вођена од стране верских група које тврде да својим жртвама чине услугу, ова пракса се углавном спроводи у изолованим одмаралиштима на групама младих људи. Нови хорор филм Они њих покушава да уоквири ово специфично зло из стварног света кроз вероватно познатију иконографију хорор филмова.

На крају крајева, идилични амерички летњи камп деценијама је био дом за терор, у виду бруталних убистава и/или адолесцентске неспретности. Лепо путовање у шуму нуди младим људима место слободе, одвојено од онога што сте раније били - док је понуда серијским убицама једноставно место, без везе.

Најпознатије коришћен 1980-их петак 13 , поставка је с добрим разлогом постала ослонац жанра слешера. У овом канону је тоЈохн Логан’с филм се насумично умеће, како у глумачку улогу петак 13 избитиКевин Бацонкао узнемирујући саветник у кампу Овен Вислер (Бекон је такође био извршни продуцент) и у стилу његовог окружења у кампу за конверзију.

Али ја сам навијачица, вероватно : Преко Вислера упознајемо се и са кампом и његовом најновијом серијом жртава, екипом младих ЛГБТ особа различитих идентитета којима је дозвољено мало више детаља од разлога њиховог доласка (које наводе убрзо по доласку).

Прва бора у концепту филма долази у овој уводној сцени док се Вхистлер представља као прогресивни и инклузивни вођа конверзионог кампа, који перформативно дозвољава небинарном резиденту Џордану (Тео Жермен) да одабере у којој колиби ће спавати, иако се ова љубазност не односи на Александра (Куеи Танн), трансродна жена која је убрзо пуштена у боравак.

Једном када се успостави овај статус кво, филм мало чини да га поремети, нудећи сцену за сценом наше глумачке екипе која се бави психичким и емоционалним злостављањем које окружење подразумева, са врло повременим бљеском нечег мрачнијег иза кулиса. Ове ране сцене указују на идеје које би могле створити јединствену перспективу, укључујући референце на наводно прогресивну трансмизогинију и језик хомофоба који се развијају који знају да увреде више неће побеђивати у њиховим биткама. Али ти гестови сугеришу нијансу која једноставно не долази.

Они/они (паун)