Оби-Ван Кеноби Рецензија: Еван МцГрегор прави у свом повратку из Ратова звезда

Иако у великој мери прати очекивани пут, нова ограничена серија показује велико обећање.

Терен: Ако је прошло доста времена од када сте седели са прекуеловима, као и већина Ратови звезда фанови би их могли звати, не брините: Оби-Ван Кеноби почиње дугим подсећањем на оно што се догодило давно, у далекој галаксији, када је некада млади Џедај Витез (Еван МцГрегор) покушао и није успео да задржи свог драгог шегрта да не сиђе у зло.

Успон Дарта Вејдера је суштински низ Ратови звезда Епизоде ​​И-ИИИ, филмови који такође прате пад некада мирне Галактичке Републике и масакр Џедаја који су помогли да се одржи тај горе поменути мир. Али шта је са оним Џедајем који је веровао у свог пријатеља и претрпео страшно разочарање које је уследило'https://consequence.net/tag/the-mandalorian' > Мандалорац , Оби-Ван има много више фокуса на нарацију (што је благослов, с обзиром да се ради о само шест епизода и веома декларативно о томе да је ограничена серија), са убедљивом тренутном удицом. Без превише откривања, чини се са сигурношћу рећи да, док трејлери снажно наглашавају Оби-Вана који прихвата своју улогу чувара над Луком, други близанац Скајвокер релативно брзо постаје фокус емисије, а Вивијен Лира Блер ( Бирд Бок ) одмах краде срца као 10-годишња Леиа Органа.

Име које дуго нисам чуо… Пре него што заплет крене у брзину пред крај прве епизоде, Оби-Ван је релативно блиско ономе што можете очекивати од серије, пружајући портрет углавном без дијалога о томе како бивши мајстор Џедаја окупира своје дане, док чека да Лук одрасте.

Међутим, то функционише, јер велики део онога што емисију чини тако убедљивом јесте сам Мекгрегор. Док увек лута напред-назад између великог карактерног глумца и филмске звезде пуног гаса, један неоспоран аспект његовог рада је колико добро може да калибрише своју харизму да испуни очекивања сцене, а то се показало као велики фактор у његовом приказу лика, којег срећемо као у суштини сломљеног човека, који није престао да се мучи 10 година због грешака које се наизглед не могу опростити.

Оби-Ван Кеноби (Дизни+)