Беттер Цалл Саул нас подсећа да ово никада није била љубавна прича: рецензија

Сезона 6, епизода 9, 'Забава и игре', одговара на једну од највећих мистерија емисије.

[ Напомена уредника: Следеће садржи спојлери за Боље назови Саула , Сезона 6 Епизода 9, Забава и игре. ]

За последњих неколико епизода Боље назови Саула , појавио се прилично мрачан образац: Како се одбројавање до краја серије наставља, сваке недеље смо виђали једног од главних ликова серије, за које смо одувек знали да се не појављују у серијама за наставак Бреакинг Бад , бити елиминисан.

Епизода 7 завршио случајним погубљењем Хауарда Хамлина (Патрик Фабијан). Ин Епизода 8 , Лало Саламанка (Тони Далтон) се насмејао последњим смехом после жестоке ватрене окршаје са Густавом Фрингом (Ђанкарло Еспозито). И Епизода 9, Забава и игре, такође се завршила жртвом: Конкретно, смрћу Џимија Мекгила (Боб Оденкирк), са шкољком Саула Гудмана која је остала на његовом месту.

Наравно, још једна редовна серија такође се наизглед последњи пут појавила у емисији, али то је дошло можда под најбољим могућим околностима за лик, с обзиром на све што знамо.

Као што је играоРхеа Сеехорн(сада с правом номинован за Емиза њен наступ у овој емисији), Ким Векслер је била једна од њих Боље назови Саула загонетнији ликови. Осим што је од почетка, једна од њених дефинитивних особина била наклоност према Џимију, рођена из претходне везе која је изгледа завршила релативно добро, с обзиром на то како су на крају пронашли пут једно другом.

Оно што се истицало код Џимија и Ким као упаривања је то што нам се, за разлику од других ТВ романса, помало прикрадало, дајући нам ретку посластицу да видимо двоје зрелих одраслих како развијају везу за одрасле (за разлику од бомбардовања и драме најбољих -познате љубавне приче). То није била бајковита романса и зато је било тако незаборавно. Џими и Ким су се заљубили на начин на који се прави људи често воле, са свим манама и неуспесима са којима се прави људи често суочавају.

Али чак и без духа Бреакинг Бад Будућност која је висила над емисијом, семе катастрофе је увек било присутно, јер је Кимина привлачност према Џимију увек имала везе са опасношћу. Док је у првој сезони утврђено да је њиховом платонском пријатељству у неком тренутку претходило интимније, први пут када су се чак и пољубили у данашњој причи серије дошло је у премијери друге сезоне, након што је Џими намамио Ким да му помогне да превари одвратне КЕНВИНС у отменом бару.

Да је Џими имао више контроле импулса, или јачи осећај за добро и погрешно, можда ова веза не би била тако осуђена на пропаст. Али да је имао те ствари, ова веза се можда никада не би догодила. Зато што је то био темељ њихове везе: Џими је тражио Кимову потврду и одобрење, Ким је жудела за узбуђењима коју је Џими унео у њен живот. Као резултат тога, бити заједно на овај начин значило је извлачење најгорих инстинкта код њих обоје, и без обзира да ли је поштено или не да се пуна кривица за Хауардову смрт свали на њих што су заједно, Ким се сигурно осећа на крају Забаве. и игре.

Боље назови Саула (АМЦ)