Спин Ме Роунд служи забавном, али неуредном комаду мрачне комедије: рецензија

Нови филм редитеља Џефа Баене проналази Алисон Бри на радном путовању које није тако магично као што се надала.

Терен: Амбер (Алисон Бри) води испоставу Бејкерсфилд у Тоскани гају, популарном породичном ланцу ресторана у близини Оливе Гарден. Одлична у свом послу, али жудећи за нечим више, Амбер добија прилику за живот када је њен шеф (Лил Рел Хауери) одабере да се врати у Италију са свим трошковима. Амберино узбуђење се удвостручи када њена најбоља другарица Емили (Новац Нводим) сугерише примамљиву могућност током њеног боравка у Европи: Шта ако се заљуби'https://consequence.net/tag/molly-shannon/' >Молли Сханнон ), арогантна Фран (Тим Хајдекер) и пријатељска Дана (Зацх Воодс). Најважније је да је упознала Ника Мартучија (Алесандро Нивола), богатог, згодног власника ланца.

Нику се одмах допада Амбер и, уз помоћ и поуздано дискреционо право своје мистериозна помоћнице Кет (Аубреи Плаза), тражи од Амбер да га прати на његовој јахти. Потресена од недавног раскида и неуспеха да покрене сопствени бизнис, Амбер користи ово отварање, надајући се да би је ова тајна романса могла да је извуче из њене егзистенцијалне и професионалне досаде и одведе је управо до оног за којим жуди.

Али како се састанак захуктава, Амбер схвата да ствари са Ником нису све како изгледају. У ствари, цео програм и сумњиве личности које га надгледају заударају на сумњиве активности. Зашто организатор исељеника Крег (Бен Синклер) све снима својом видео камером

Спин Ме Роунд (ИФЦ Филмс)

недовољно печено и препечено: Гледање доброг филма често је као једење укусног оброка од три јела. Имате предјело да задовољите неке почетне жеље, након чега следи обилно и сочно јело које погађа све центре задовољства и слатка посластица као врхунац. Спин Ме Роунд — Пети редитељски рад Џефа Баене и његова друга сценска сарадња са звездом Алисон Бри — успева да послужи укусно прво јело у облику благо субверзивног ром-кома, али се бори да направи предјело и десерт довољно хранљив за свеукупно задовољавајући биоскопски оброк .

У својим најбољим и најнадахнутијим тренуцима, Спин Ме Роунд је привлачан пратилац драме о невољи у рају Бели лотос , са наговештајима Зови ме својим именом бујни европски ескапизам. Невероватна глумачка екипа комичних глумаца, изузетна константа у Баенином стваралаштву, такође доноси бодљикав хумор како би се уравнотежио параноични призвук нарације.

Али када се расположење помери ка мрачном и чудном, циљеви филма постају све мање и мање јасни и његов драматични замах губи снагу, остављајући човека гладним нечега са мало више тематике и емотивности.

Предјело које обећава: Било би погрешно рећи то Спин Ме Роунд Потенцијал је потпуно изгубљен. Прва половина филма садржи неке заиста урнебесне сцене, усидрене снажном хемијом и комичним тајмингом његовог талентованог, атрактивног ансамбла.

Ове ране секвенце, у којима су Амбер и други менаџери приморани да издрже Крегове досадне, незгодне групне вежбе и баналне лекције италијанске кухиње од креаторке менија у ресторану Лизи (Лорен Видман), имају осећај чврстог ситкома на радном месту. Чини се да сви једнако очајнички желе да се забављају као Амбер, ако не и више, са неким музећи програм који вреди на свој, посебно себичан начин.

Међу гомилом, Хајдекеров несвесно одвратни шеф ријалити шоуа је главни врхунац, Тим & Ериц звезда се потпуно наслања на дрску личност вреће за прљавштину коју је тако вешт у игрању. Сханнон наставља да ради узоран посао из каснијих периода, а њена изведба је укусан еликсир тихих осуђујућих афектација које одражавају њене ликове на Волим то за тебе и Бели лотос .

Хигх Маинтенанце Синклер се такође истиче као Крејг, који се смеје због његовог једнако језивог и подмуклог понашања. Чак и Деби Рајан и Ајден Мајери праве мало меса од својих релативно малих наступа као забавно мртва Сузи и луда Џен.

Спин Ме Роунд (ИФЦ Филмс)