Са очекиваним биографским сиром, Џенифер Хадсон одаје почаст краљици: рецензија

Поштовање је добро осмишљено, а свака изведба оживљава ликове са причама. Прочитајте нашу рецензију.

Терен : Револуционарни биографски филм је инхерентна контрадикција. Када вољена звезда умре, ожалошћени обожаваоци желе да поново проживе своју магију, а не да се ваљају у њиховој тами. Продукције обично морају лагано да газе по мраку, у сваком случају, да би избегли тужбу од имовине субјекта. А у случају Арете Френклин, чак два и по сата нису довољно времена да се открије начин на који црнка, жртва сексуалног напада одгајана у ери Џима Кроуа, која је постала међународна суперзвезда, може да постане дива.

Како драматично препричавање људског живота избегава клише'https://consequence.net/tag/jennifer-hudson/' rel='noopener'>Џенифер Хадсон за своју главну улогу. Шта би Поштовање учинити другачије'https://consequence.net/2021/05/jennifer-hudson-aretha-respect-trailer/'> Џенифер Хадсон ПОШТУЈЕ Арету биографски филмЏенифер Хадсон ПОШТУЈЕ Арету биографски филм

' срц='хттпс://цонсекуенце.нет/вп-цонтент/уплоадс/2021/05/Јеннифер-Худсон-РЕСПЕЦТ-Аретха.јпег' > Избор уредника
Џенифер Хадсон захтева наше поштовање у трејлеру за филм о Арети Френклин: Гледајте

Почетак филма је мало тежак у овако експозиторном дијалогу. Мери Џеј Блајџ се представља по имену као Дина Вашингтон, једина краљица соула. Као Барбара Сигерс, Франклинова мајка која је умрла када је имала девет година, Одра Мекдоналд има ограничено време да пренесе мудрост која је очигледно обликовала певачицу. Ако икада не желиш да певаш, зар не Твој тата не поседује твој глас. Не мораш да слушаш ниједног мушкарца, каже она, све у истој раној сцени.

Упркос овом крутом писању, филм деликатније представља Франклинове демоне. Имплицитно силовање је отежано смрћу Сигерса, због чега Френклин утихне недељама. Насилни одговор Ц.Л. на ову депресију је први знак да би поштовани баптистички министар и активиста за грађанска права могли имати мрачну страну.

Поштовање (Метро-Голдвин-Маиер)

И Вант Хитс : Када Хадсон уђе као одрасла Френклин, њена каријера почиње озбиљно, а одвијају се још кључни догађаји. Арета и Ц.Л., као њен менаџер, путују у Њујорк и потписују за Цолумбиа Рецордс. Снимила је серију албума који не успевају да остваре хит. Френклин упознаје Теда Вајта (Марлон Вејанс) и он, противно жељи Ц.Л., постаје њен муж и нови менаџер. Френклин скаче са Колумбије на Атлантик у потрази за хитом и почиње да снима оригиналне ритам и блуз песме уместо џез стандарда. Успех долази изненада.

Иако се држи сценарија, други чин филма се показао задивљујућим у својој тачности. Вејанс је истовремено примамљив и застрашујући као Бели, чија контролна, љубоморна природа брзо се спушта у злостављање. Марк Марон доноси комплементарни хумор као Џери Векслер, извршни директор Атлантика који је водио Френклинов злогласни Мусцле Схоалс, Алабама. Непријатан на југу и са циљем да буде схваћен озбиљно као музичар, расне и брачне тензије између Френклина, Вајта и њихових белих колега долазе до изражаја. За утеху, Френклин постиже свој први хит са И Невер Ловед А Ман (Тхе Ваи И Лове Иоу), а први пут смо сведоци певачиног поклона аранжмана.

Поштовање наслања се на уобичајено схватање Арете Френклин: да је, иако је била изузетно талентована фигура снаге у јавности, живела да буде прилично покорна приватно. Да ли је Ц.Л. или Бела, мушкарци првенствено говоре за - и више - за њу у њеној каријери. У ретком тренутку отворености, она се укључује у свађу између Вајта и Векслера, али само да би поновила Вајтове захтеве и одвратила га од насиља.

Ова слика Френклина као одвојене фигуре је у супротности са Хадсоновом електричном изведбом ње као уметника. Касно једне ноћи, она прерађује Респецт Отиса Рединга да би се што више уклопила у њено искуство, доводећи сестре Ерму и Керолин као подршку. Окупљени око клавира у пиџамама, трио додаје сада познати Ре Ре Рес, и јасно је зашто песма никада више није била повезана са Редингом.

Амазинг Граце : Свака висока мора имати ниску, тако да монтажу сцена из Френклинове успешне ере прати њен проблемски лук. Она се набацује породици и пада у алкохолизам. Убиство породичног пријатеља Мартина Лутера Кинга млађег и хватање Анђеле Дејвис гурају је ка радикализму, отуђујући је од њеног ненасилног (и лицемерног) оца. Опет, све су то ствари које ћете наћи у било којој биографији, али глумачке изведбе чине прелазак са странице на екран вриједан тога. Ц.Л. и Вајт баци Френклинову трауму у лице узнемирујућим угризом, а Френклиново путовање да побегне од њиховог злостављања се креће. Тада је посебно лепо видети две црнке како воде легендарну црнкињу причу.

Поштовање (Метро-Голдвин-Маиер)

Пресуда : Сви догађаји од Поштовање су за очекивати. Никакве нове истине о Краљици соула нису откривене. Али сам филм је добро осмишљен, а свака изведба оживљава ликове са причама. Што је најважније, са Хадсоновим вокалним талентом и драматичном марљивошћу, њен портрет непоновљивог музичара некако успева да баци искру светлости која је сада прегорела.