Рецензија Вук Лике Ме: Необична жанровска романса Џоша Гада и Исле Фисхер је мало превише заборавна

Нова серија о 'жанровском савијању' премијерно се приказује у четвртак, 13. јануара на Пеацоцк-у.

Терен: Нова серија Пеацоцк Вук као ја је слатка и необична драма која одлично користи талентеИсла ФисхериЈосх Гад. Међутим, такође се дешава да упадне у превише замки које осуђују оригиналну серију која се данас прави за стриминг. Опет, сама емисија је у реду. Али не може избећи категорију да је довољно забораван да га потенцијално осуди на мрачност која се заувек задржава у угловима стриминг сервиса, придружујући се својим духовним сестрама Гипси , Повратак кући , Маниац , и безброј других.

Разлог зашто овај преглед није дуг: Централни обрт Вук као ја је онај за који би Пеацоцк волео да се не размази пре премијере — у ствари, скринери су послани са овом белешком од креатораАбе Форситхе: Волео бих да публика уђе у серију не знајући куда иде или шта се открива како серија напредује, јер мислим да ако се то догоди, онда ће то шокирати и изненадити људе.

Дакле, овде нема наговештаја заокрета, осим што се каже да на основу наслова, плус Пеацоцк-овог описа емисије као жанровске, можда имате добру претпоставку о томе шта се дешава.

Ево још мало информација о заплету, међутим, ако желите да повећате вероватноћу да тачно погодите: Гери (Гад) је самохрани отац који још увек оплакује губитак своје жене и даје све од себе да се повеже са својом тугом погођеном ћерком Емом (Ариел Јои Доногхуе, веома обећавајућа као млади глумци). Ствари се мењају за обоје, међутим, када мистериозна жена по имену Мери (Фишер) уђе у њихове животе – компликујући ствари због велике тајне коју крије од света, али и помаже да се врате у живот.

Форситхеов филм из 2019 Мала чудовишта , у којем је такође глумио Гад, био је на много начина прилично директан филм о зомбију, али је дао предност развоју ликова што је довело до изненађујуће дубоког искуства. На сличан начин, Вук као ја може бити мало вероватна љубавна прича, али она која је уско везана за сав пртљаг који Гери и Мери доносе на сто. И Фишер и Гад дају све од себе у материјал, при чему Форсајт дозвољава да велики део драме постоји у дубоком и безреченом простору, све у супротности са епском лепотом аустралијског неба.

Вук као ја (паун)

Иако није дуго, овај преглед је захтевао мало математике: Вук као ја , опет, има доста чари. Али то такође представља мрачну последицу размишљања да се свака прича рачуна као ТВ емисија, ако је поделите на епизоде.

Шест епизода које ће почети са стримовањем овог четвртка трају мање од пола сата, што је благослов за све који су уморни од надувености стримовања садржаја. Ипак, док укупно време трајања износи око два сата и тридесет минута (укључујући наслове и завршне кредите), серија има можда парцела вредна око 90 минута.

То је зли близанац то није ТВ емисија, то је филмски клише од [ПРАЗНОГ] сата, који често помињу водитељи емисије током интервјуа, клише од којег су се ТВ репортери разболели пре много година. (Време смрти за наше стрпљење: вероватно када су га Давид Бениофф и Д.Б. Веисс држали док причати о Игра престола у 2017. години .) У међувремену, Вук као ја моћ потраживање да буде ТВ емисија, али јесте заиста филм. (Кратка, притом.)