Рецензија Пем и Томија: Иза траке се крије развратна, али прогањавајућа истинита злочиначка прича

Нова Хулу ограничена серија је такође убедљива прича упозорења о томе шта се дешава када укочите свог извођача (без игре речи).

Терен: Иако званично није део Америчка злочиначка прича породица, Пам и Томми је духовна сестра те серије. Не само зато што су-сховрунер Д.В. ДеВинцентис је написао три епизоде Људи против О.Ј. Симпсон , али зато што Хулу ограничена серија, на први поглед, погађа ту слатку тачку на раскрсници носталгије 90-их, кастинга суперстара и скандала.

Преокрет је у томе што је ово истинита прича о злочину у којој се злочин једва препознаје као злочин, јер се дешава у ери која га није разумела. Усредсређено на путовање секс снимка славних од сефа рок звезде до потпуно новог света познатог као Светска мрежа, осам епизода окупља бурног бубњара, легендарну манекенку/глумицу и зору интернета за задивљујуће прича испричана са таквом енергијом и попом да дође као шок, када те подсети до каквог је прекршаја заправо дошло.

Сећам се времена: Лупајући напред-назад у времену, Пам и Томми неочекивано почиње као епизода емисије ХГТВ за реновирање куће, као столар Ранд Гаутхиер (Сетх Роген) се бори да изађе на крај са хировитим захтевима свог клијента Томија Лија (Себастијан Стан), озлоглашени бубњар Мотлеи Цруе који се управо оженио Баиватцх звезда Памела Андерсон (Лили Јамес) после дивља четири дана удварања.

Када Томи отпусти Ренда и одбије да му врати изгубљене трошкове, Ренд — студент светских религија и верник у карму — одлучује да буквално узме карму у своје руке и освети се крађу Томијевог сефа. Оружје и накит, Ранд залаже, али је Хи8 трака без ознаке права награда, јер садржи више од сат времена интимних снимака његовог бившег шефа и нове жене.

Средином 90-их, просечна особа можда није знала шта да ради са таквом траком, али Ранд није просечан момак, већ је некадашња порно звезда која још увек има пријатеље у послу, као што је његов бивши директор ујка Милти (Ницк Офферман). Заједно покушавају да продају траку великим студијима за одрасле филмове у граду, који сви (као професионалне организације) одбијају да додирну очигледно украдену траку без потписаних формулара за ослобађање од својих субјеката.

Пам и Томи (Хулу)

Али онда, Ранд размишља о постављању веб-странице за продају траке, јер можете бити потпуно анонимни на мрежи, а Милтие поставља операцију која постаје права зарада... за многе људе који нису Ранд. У међувремену, Пам се носи са ТВ улогом која је понижава, нестабилним мужем којег једва познаје, премијером свог првог великог дугометражног филма и свим стресовима трудноће када цуре вести да се украдена трака шири, на огроман начин .