Рецензија Пеацемакер: Спин-офф серија Одреда самоубица уздиже се као ЦГИ орао захваљујући свом ансамблу

Нова серија ХБО Мак премијерно се приказује у четвртак, 13. јануара.

Терен: Ако сте гледали Одред самоубица прошле године и речено ми је да ће један од ликова добити спинофф ТВ емисију, да ли би Пеацемакер (Џон Сина) је ваша прва претпоставка'https://consequence.net/tag/james-gunn' >Јамес Гунн Први велики ТВ пројекат узима овај тупи инструмент анти-хероја и користи га као основу за понекад чудну, понекад прилично забавну акционо-хорор авантуру. (Израз суперхерој... у овом случају се не осећа посебно применљивим.)

Раније, у Одред самоубица То није мало - тако је буквално изгледала прва епизода Пеацемакер отвара, третирајући филм као праву пилот епизоду серије. (Што је, могло би се тврдити, и било.)

Оно што је важно запамтити из тај филм , ако је август 2021. разумљиво превише нејасно сећање тренутно, јесте да је током дивље мисије Одреда на Корту Малтезеу, будни херој Миротворац, звани Кристофер Смит, следио наређења Аманде Волер (Виола Давис) и убио Рика Флага (Јоел Киннаман) да покуша да спречи да државне тајне изађу на видело. Иако се првобитно сматрало мртвим захваљујући метку из Блоодспорт-а (Идрис Елба), секвенца након кредита открила је да је Пеацемакер преживео, а серија почиње тако што се он враћа кући након опоравка.

Нажалост, његов долазак кући није баш срећан, захваљујући његовом фанатном сероњу оца Ауггиеја (Роберт Патрицк) и његово скоро тренутно регрутовање у нову радну групу коју води Клемсон Мурн (Чуквуди Ивуџи). Међутим, прилично је срећан што је полуслободан човек, поново се ујединио са својим вољеним кућним љубимцем орлом Иглијем (ЦГИ) и успоставио везе са својим новим саиграчима, који нису баш одушевљени што га имају у саставу. Нажалост, постоји злокобна претња која би могла имати глобалне импликације.

Гун свега тога: Осврћући се на Гунову каријеру од његовог пробојног филма из 2006 Слитхер , оно што се тематски истиче јесте фасцинација жанром, посебно хорор причама и причама о суперхеројима, заједно са јединственом цртом искрености, заједно са оним што се осећа као урођена жеља да се помера границе укуса кад год је то могуће (што није било тако често, када снимате ПГ-13 Марвел филмове).

Ови елементи су комбиновани да би направили његов Одред самоубица осећам се као његов ултимативни израз као филмског редитеља: пуно ултранасиља и маштовитог стваралаштва, али у основи свега усамљено срце које боли за породицу и везу. И у том духу су најбољи тренуци Пеацемакер оживљавају.

Пеацемакер (ХБО Мак)