Рецензија Марри Ме: Џенифер Лопез и Овен Вилсон изгледају сјајно као водитељи ром-кома, али им је потребно више храбрости

Романтична комедија о импулсивном браку поп звезде премијерно се приказује 11. фебруара у биоскопима и на Пауну.

Терен: То је прича стара колико и време - ултрапозната звезда се налази у ситуацији у којој се сусреће са правим момком и толико је очарана њиме да се рађа невероватна љубавна прича. У реду, можда није тако стар као време , али премиса постоји већ неколико деценија, и то је поштеноЏенифер Лопез, лојални војник у борби да одржи романтичне комедије у животу, дајте јој прилику.

Најслађи сусрет на свету: Удај се за мене има једну велику предност: са пуном снагом Лопезове звезде која је повећана на 11, није потребно тешко дизање да би се публика уверила да је Кет Валдез огромна светска славна личност, са Витамик промотивним уговором и масивним преносом уживо следи концерт за промоцију њеног новог сингла Марри Ме, који ће такође послужити као њено венчање са Бастијаном (Малума), друга поп звезда и њен садашњи дечко.

Нажалост, неколико тренутака пре него што изађе на сцену у проклетој венчаници, Кет сазнаје да је видео на коме је Бастиан вара са њеним асистентом објављен на мрежи, а након врло дугачак говор о изласку из устаљених образаца, Кет случајно види Чарлија (Овен Вилсон) стоји у гомили, држи знак Удај се за мене... и схвата то као сигнал да каже Зашто не?

Разлог зашто је Чарли на концерту је тај што га је његова колегиница Паркер (Сара Силверман, закључана као најбоља пријатељица која подржава ром-цом као професионалац као што је она) убедила да пође са њом и поведе своју ћерку у тинејџерској доби Лу (Клои Цолеман), која тренутно достиже године када сматра да је њен отац веома некул.

Венчање са поп звездом пред милионима људи мења Луово мишљење о њему, али Чарли нема времена да то у почетку цени, захваљујући томе што је убачен у Кетин свет славе.

Удај се за мене (универзално)