Рецензија филма: Волите Куперсе

Божићни ансамбл који се одлично слаже са топлом шољом какаоа и буктињим камином.

Где је, ох, где је нестала празнична ансамбл комедија'https://consequence.net/tag/diane-keaton/' >Диане Кеатон ) и Сем (Јохн Гоодман) Куперов дом. Шарлот и Сем су домаћини божићне вечере, а филм осцилира између њих и остатка њиховог племена док сви покушавају да се окупе. Ту је Елеанор (Оливиа Вилде), несигурног писца који се сретне слатког са конзервативним војником (Јаке Лаци) на аеродрому Хенк (Ед Хелмс), незапослени и недавно разведен отац троје деце патријарх породице Баки (Алан Аркин) и конобарица срнећег ока (Аманда Сеифриед) повезује се са Шарлотином сестром, Емом, у локалном ресторану (Мариса Томеи), импулсивна зезнућа која се нашла на милости строгог полицајца (Антхони Мацкие) и… то су само А приче.

да, Волим Цооперс више је напуњена од набрекле ћурке. Али такође је тако топао, љубазан и понекад слатко дирљив да никада не постане сасвим ометајући. Цооперови су симпатична група, њихове архетипске улоге никада не прелазе у стереотип или холивудски ексцес. Заслужите за то посвећену, врхунску глумачку екипу, посебно Вајлда, који претвара оно што би могло да буде одвратан гомила чудесности у шармантан, емпатичан портрет тридесетогодишњака несигурности. Лаци такође блиста, његова природна харизма и дечачки добар изглед чине потпуно вероватним да би ултра-либерална Елеанор могла да превиди његово симпатије на чајанки.

Оно што вероватно није очигледно из наслова филма који је фокусиран на смрт и шкрипавог чистог маркетинга је дубока вена меланхолије која тече испод његове површине. Идилични миље је ствар Нормана Роквела, али проблеми Куперса и компаније. лице није тако једноставно као неисправна божићна светла или распродати Турбомани. Развод, незапосленост, бесциљност, туга, па чак и самоубиство погађају различите ликове, а редитељка Џеси Нелсон удвостручује тужне ствари уткајући беспрекорне флешбекове на данашњу акцију. То даје филму неку резонантну емоционалну снагу, чак и ако почне да се сукобљава са мелодрамом и комедијом које почињу да доминирају завршним чином.

Волим Цооперс вероватно би могао да буде мало лакши, искрено, само да би издржао топле пахуљице које ће све те пахуљасте пахуље морати да призову. Али, опет, та пажња према карактеру, као и његова уједначено одлична глумачка екипа, га уздижу знатно изнад црног Божић са Кранковима или Преживети Божић . Превише је великодушно назвати га божићним класиком, али Волим Цооперс одлично би се упарио са топлом шољицом какаоа, огњиштем који букти и кога год да зовете породицом.