Рецензија филма: Странци: Плен ноћу је брзи, крвави релаксер

Наставак филма из 2008. је нагомилао суморно насиље, али губи велики део своје некадашње моћи.

На површини, 2008 Странци био је релативно неупадљив сласхер, прича о несуђеном нормалном пару који су опустошили мистериозни, маскирани нападачи у њиховој кући. Ипак, показало се не само као финансијски успех, већ и као занимљив артефакт ужаса након 11. септембра: нема намерно мотива са Странгерима, нема тужне позадине, само непредвидивост њиховог избора жртава и ужас њиховог језивог посао. Витх Странци , први редитељ Брајан Бертино направио је дело које је истовремено дубоко задужило филмове о експлоатацији 1970-их и мучно актуелно. Скоро деценију касније, долази наставак филма, Странци: Плен ноћу , директан сласхер који задржава осећај компетентног хорор заната, али одбацује практично све остало што је први филм чинило занимљивим.

Као и први, Плен ноћу тврди да је заснована на истинитим догађајима, а његова премиса је што је могуће више скромна. Овога пута, мете Странгерса су четворочлана породица - забринути родитељи Синди (Цхристина Хендрицкс) и Мајк (Мартин Хендерсон), и њихово двоје деце, Кинси (Баилее Мадисон) и Лука (Левис Пуллман). У првим минутама филма сазнајемо све што треба да знамо о породици: Кинси, са својом поцепаном Рамонес мајицом и љубављу према цигаретама, је небулозно бунтовна тинејџерка коју ће ускоро послати у интернат, што је много за њену породицу. констернација.

У нади да ће се одвратити од својих невоља, породица креће на пут да проведе викенд са Синдиним тетком и ујаком у њиховом изолованом парку приколица поред језера. Међутим, када стигну, проналазе место обавијено маглом потпуно лишено људи, изузев групе нападача обучених у кичасте маске и вреће од вреће, који настављају да јуре, разбијају и секу несуђени породичну јединицу дивљом, дивљом напуштеношћу. Исперите и поновите.

Витх Плен ноћу , стиче се утисак да је Бертино (који се вратио да пише филм са Беном Кетаијем) знао да је новину Странгерса тешко поновити други пут. Њихово решење'https://consequence.net/tag/johannes-roberts/' rel='noopener'>Јоханнес Робертс ( 47 метара доле ) одустаје од сваког претварања да свој хорор филм појачава драматичним подтекстовима и ликовима са више од једне димензије – ово је поноћни филм. Главна породица филма танка је попут тапета, што талентованим глумцима попут Хендрикса и Хендерсона даје драгоцено мало тога да раде, осим да играју забринуте маме и тате њиховим сналажљивијим мопетима. Пуллман, као син џока у породици, је користан идиот који добије неколико лизања, али Медисон је та која добија лавовски део праведних тренутака. Од њих четворице, она добија највише да ради док бежи и надмудрује странце, али Лори Строд није.

Што се тиче самих Странгера, они имају сличну функцију као прошли пут, али су мање импозантне силуете. Додуше, и даље успевају да се појаве и нестану као магијом кад год су потребни, и повремено показују нивое нерањивости у стилу Мајкла Мајерса, али овога пута делују мало кастрираније. Лив Тајлер и Скот Спидмен су једва успели да их зауставе у првом тренутку, али Хендрикс и породица су их ухватили у коштац, или их успешно избегну, далеко ефикасније него што бисте очекивали због њихове претпостављене свемоћи. Највише разочаравајући је њихов већи етос, или недостатак истог – најстрашнији тренутак првог Странци да ли их Лив Тајлер пита, Зашто ово радите