Рецензија филма: Синистер 2

Деца нису страшна.

Деца нису страшна. Бар не на начин хорор филмова. Деца те неће убити. Деца су мале ствари са кратким рукама и нерафинираним моторичким вештинама. Ако дете има нож, само га ударите у груди. Клинци моћи бити страшни, рецимо, ако су изгубили контролу, ако су опасност за себе. истеривач дјавола није страшно јер ће те Реган повредити - страшно је зато што Реган повређује себе и ми смо немоћни да то зауставимо. Ипак, деца су свуда на нашој модерној мејнстрим хорор сцени, увек у опасности да буду одбачена у алтернативну димензију или опседнута или претворена у духа који прича. Иначе, ни духови који говоре нису страшни, посебно ако су деца.

Има доста деце унутра Синистер 2 , оба типа убистава и духова који говоре. Наравно, ово не би требало да буде изненађење за оне који су први видели Синистер , један од ретких натпросечних хорор филмова који су изашли из Блумхоусе Продуцтионс, теоријски сјајне компаније за производњу нискобуџетних хорора Џејсона Блума. У том првом филму, Итан Хоук игра правог писца криминалистичких романа који наиђе на серију шмрканих филмова од 8 мм, које затим повезује са древним вавилонским божанством по имену Бугуул. Било је тешко од страха од хромог скока, али Хавке је био фантастичан и суптилни погледи на Бугуула, монструозног, превише стварног батинаша, били су ефикасни. Нажалост, Синистер срушио се под открићем да је опседнут десетогодишњацима који су одговорни и за ритуално убиство њихових породица и за снимање читавог искушења. Када сам имао 10 година, једва сам могао да се пењем уз конопац на часовима фискултуре. Било је глупо.

Тако је и много Синистер 2 . Појављује се неколико година касније саЏејмс Ренсон'Заменик тако и тако (озбиљно му не дају име) покушава да обузда образац опседнутости демонима који је помогао Хоуку да открије у првом филму. На крају се укршта са Кортни Колинс (Сханнин Соссамон), самохрана мајка која живи илегално у напуштеној сеоској кући са своја два сина. Тако и тако, знајући да је ова кућа под Бугхууловим утицајем, жели да их изађу како би је спалио до темеља. У међувремену, Кортниин син Дилан (Роберт Даниел Слоан) прогањају деца духова која причају жељна да му покажу снимке убистава своје породице које су направили. Ако га погледа, филм снажно имплицира, биће спреман да крене њиховим стопама.

У интервјуу са Грантланд , косценаристаСцотт Деррицксонјасно је ставио до знања да не жели да наставак објашњава мистерије Бугуула. У праву је, јер откривање позадине чудовишта готово увек служи за демистификацију и дефанзију. Али изградња митологије може бити једнако опасна, а то је управо оно што он и ко-сценаристаЦ. Роберт Царгиллурадите током ових сцена са децом духова. У ствари, то је оно што је екипа Блумхоусеа такође радила са оба Паранормална активност и Подмукло франшизе, и то их је обоје гурнуло у земљу нејасном логиком, замршеним позадинским причама и дефинитивно нестрашним депонијама информација.

Исто важи и за Синистер 2 , што је штета јер овде заправо има много тога да се допадне, углавном због ирског режисераЦиаран Фои'с агресивним стилом. Филмови од 8 мм, на пример, подсећају на гадне видео снимке из прошлости, запрљајући сцене мучења шљунком и љигавом. Они су несумњиво ефикасни, чак и ако се креативност убистава граничи са комичним на крају филма. Ту је и партитура, дубоко упечатљива какофонија статичних пуцкетања, сирена, индустријских дронова и племенских песама које су јасно инспирисане насилним симфонијама Лабудова. Композиторски дуо Томанданди заслужује исто толико заслуга као и Фои што је апсурдном врхунцу филма дао тежину коју има.

А ту је и Рансоне, бизарно упечатљив глумац који доноси намотану енергију у иначе бљутав лик. Свако ко га је видео као Зигија Жица или Честер у овогодишњој Тангерине зна да је Рансоне превише живахан да би играо протагониста равног лица, и постоји елемент нелагодности у његовом наступу док покушава да уздигне Со & Со од комичног олакшања до главног човека. Али део Рансонеове привлачности као глумца је то што је он неуглађен, способан да опљачка један минут и интернализује следећи. На тај начин он је сличан култним глумцима попут Леа Фицпатрика и Криспина Гловера, извођача који не нестају у улогама толико колико мењају свој изглед.

Међутим, над Рансонеом је Бугуул. Он је овде у потпуности изложен и било би вам опроштено да се запитате који је то инструмент који је свирао у Слипкноту. Његове појављивања не доприносе много, осим страха од хромог скока, који Синистер 2 се специјализовао за. Али чак ни он није тако блесав као што је филмско инсистирање да дете, опседнуто или не, може имати снагу и знање да монтира више одраслих на дрвене крстове. Такође, одакле ти крстови