Рецензија филма: Роцкетман претвара живот Елтона Џона у живописан холивудски мјузикл

Тарон Егертон и редитељ Дектер Флетцхер доносе успоне и падове рок легенде на велики екран.

Терен: Кучка се вратила. Сада у биографском облику.

Извршни продуцентЕлтон Џонпредставља Роцкетман , ауторитативна прича Елтона Џона коју је одобрио, водио и у великој мери омогућио Сир Елтон Херкулес Џон ЦБЕ. Оживео га је у живописним, блиставим детаљима британским продором и оштрим младим вокаломЕгертон Цонференце. Шта је на албуму'80-е, његов најузбудљивији период.

А пошто је ово џоинт Елтона Џона, добијамо песме. Много их. Око 20 укупно. Овладао Џон, са апломбом извршили Егертон и други. Користи се на разне начине.

(И'м Гонна) Воли ме поново: Обично се ноте у биографском филму толико понављају и гласне да се неко пита шта би други могао додати мешавини. Као и многи, Роцкетман има лук који се састоји од скромних почетака, огромног успеха, силазне спирале и неизбежног повратка. Али указивање на познате ритмове жанра је грубо колико ћемо то схватити.

Задовољство је то пријавити Роцкетман свира песмару мало другачије. Шарено је, брзо и чисто мак. Роцкетман треба посматрати мање као драматичну реконструкцију него као подвиг креативне дозволе. И док је то потпуно испразни пројекат, он је такође испоручен у посебном кључу. Укратко, чини се да Елтон Џон желим да му живот испадне као сапуница.

>Добијамо најружније, најситније комадиће, прекривене каменчићима и пудерима. Добијамо разбијене чаше за пиће и одбијамо да напустимо купатило. Покушај самоубиства помешан је са искупљујућом подводном фантазијом, где наркоман Џон пева заједно са својим млађим ја уз мелодију, да, Роцкет Ман. То је пријатно нарцисоидно у смислу да, чак и када се осећа драматично познато, драма је високо постављена, а музика у делиријуму.

Веселост и инвенција у служби Џонове дискографије су јаки.Дектер Флетцхер– који је стекао мало озлоглашености поставши као некредитовани редитељ прошле године Боемска рапсодија – дела по сценарију Лија Хола са осећајем за игру који иначе недостаје у биографским филмовима рокстара. Таблоид је реч. Има места за црвено осветљене оргије са гомилама тела која изгледају као неваљали Маст . Џонова мајка и отац представљени су као шмркави ликови који су певача испровоцирали на његове жеље за љубављу и пажњом на другим местима. Испорука је слична а Харри Поттер рата, са много више псовки и љутње.

Роцкетман (Парамоунт)

И секс, мој Боже. Постоји здрава помоћ интимности која помаже Роцкетман осећати се саосећајно и искрен према предмету. (Бонуси за хваљени ПР о спремности овог филма да прихвати Џонову сексуалност.) Замислите ако желите: Боемска рапсодија са Р-рејтом. Роцкетман има храбрости да буде мало безобразан, помало дрзак и срећно одрастао од краја до краја. На крају крајева, ово је филм о типу који је извео Лудака преко воде.

Џон је храбар и храбар, као што признаје и скоро као да се понекад хвали својим бројним проблемима: бесом, булимијом, зависношћу од секса и тако многим другим. Егертон, путем Холовог дијалога, даје литанију грехова насмејано признање. Смешно је и у складу са Џоновом музичком вибрацијом. Егертон даје све од себе, претварајући свој портрет музичке легенде у прозрачно задовољство. Уз осмех, надувеност и способност да лепо реплицира Џонов вокал, глумац је добар. Егертон преноси тугу и њух динамичне фигуре попут Елтона Џона, који пије виски и изражава одушевљење при погледу на тастере клавира са једнаком легитимношћу. Његов комични тајминг је сјајан поглед на његову срамоту због његове модерне одеће коју је презрени љубавник бацио кроз прозор. Егертон изазива срчани удар, шмрче кокаин, носи чизме са платформом на клавиру. А може и музичке нумере.

Скочити на ноге! Говорећи о музичким бројевима'http://www.dpbolvw.net/click-6531383-10507293' rel='nofollow noopener noreferrer'>Заплешите свој пут до позоришта сада!