Рецензија филма: Радост

Џенифер Лоренс има строгу улогу у филму који није гел.

Нема ничег фрустрирајућег од тога да видите нешто што схвата величину и нестаје.

Јои Мангано измислио њена сопствена величина. Она је измислила Мирацле Моп и зарадила милионе долара, отелотворујући инвентивно предузетништво које се тако често сматра делом америчког карактера. Њени рекламни спотови су постали врхунски дневни ТВ - да ли бисте погледали шта може да уради та чупава крпа која изгледа као пас!? Међутим, проблем је у њеном опуштеном биографском филму. Недостаје му место. Много места, заправо. Али проклет био ако не прође без борбе.

Јои је пред нама са тако сјајним идејама, а ипак цео производ не функционише увек. Сигурно се не може мрзети филм када је уводна посвета инспирисана истинитим причама о смелим женама. Или филм који служи као а Грађанин Кејн бајка о борби једне жене да успе, уз здраво помагање породичне дисфункције и сапуницу која се граничи са Фелинијем'https://consequence.net/tag/david-o-russell' >Давид О. Русселл могао погодити хоумран РАДОСТ

Џенифер Лоренс(упоредо саРоберт ДеНироиБредли Купер) глуми по трећи пут у возилу Давид О. Русселл. Овог пута, то је прича о Мангану, стварном производу за чишћење и магнату за куповину код куће. Као и Раселов претходни Америцан Хустле , филмски стваралац је мање заинтересован за верност изворном материјалу, а више за апстрактни експресионизам о стварним идејама. Односно, Лоренс нимало не личи на правог Мангана, и на екрану има солидних 20 до 30 година, са углавном променама фризуре, али то није важно. Лоренс отелотворује вођеног проналазача из Еаст Меадова, НИ, акцента и игре оружјем и свега тога. Њен живот се одвија током деценије док Мангано штеди да докаже да је она снажан матријарх који су је људи залагали за леђа када је била мала. Као да је, наслућена бајковитом логиком и пророчким (или само изнуђеним) речима своје баке, Јои предодређена за величину

Мангано је била средњошколка и мајка пуна љубави. Није ишла на колеџ да би стабилизовала своју породицу и друге. Мангано се оженио згодном младом аргентинском ваннабе лоунге певачицом (Едгар Рамирез). Мангано је такође имала дубоку, спорну везу са њеним суровим попом Рудијем (Де Ниро, мучан). И све ово, у добру и злу, стајало је на путу. Као млада девојка, Мангано је сањала да ствара ствари, а сан никада није умро колико је био закључан како се живот дешавао. Како стари, Џој осећа све болове мајке радничке класе. Зове се Јои, то је терет.

Прича никада не задире у Јои као особу, светионик или генија. Лоренс је само Јои, надреално измишљена студија карактера, која повезује филм који сваког тренутка може да прерасте у нешто живо, али се спотиче о сопствени склоп. Има робу, али се тако брзо схвати.

Назад на Јои’с четке с величином. Постоје одређене сцене неоспорне емоционалне снаге, али и лудих задовољстава. Јои извире напред вртоглавом брзином, али сувише једноставним обрисом.

Често нам се дају напола размишљања, добро направљени делови који једва учвршћују целину. Патос целине је ослабљен када се Расел одлучи да експериментише са пуном кантом тонова и стилова. Једног минута, Џој сања о невиности изгубљеној уз помоћ дневних телевизијских тропа. Следеће, Де Ниро тера све да плачу (на лош начин) на венчању. Сцена у којој Мангано покушава да прода купцима своје крпе на снежном паркингу К-Марта има за циљ гладну, шашаву врсту комедије ниже средње класе са једноставним увидима. То је сјајно, тек када било која сцена добије неки замах, пређе на другу идеју и другу сцену.

Само повремено Јои поспремити. До Јои’с Заслуге, монтажа у стилу 80-их за прављење крпа није била овако забавна, од чега, од 80-их? Гледање како Лоренс скупља неке од својих најстрожих ствари до сада док признаје пораз пред својом породицом је прави начин да сломи срце на пола, а Лоренс даје препознатљив фокус и интензитет по којима је позната на веома зреле начине. Зашто чак и Купер добија одличну сцену упркос недостатку хуманости, као КВЦ секач који оркестрира продају као борац са биковима са шпанском музиком у некој божанској комедији. Има тренутака који одузимају дах, али то је само то: тренуци, а не збирка чврстих сцена које чине причу са снажно развијеним и израженим луковима.

Знате, филм.

Расел се оклизне и клизи кроз пачворк без јасног фокуса на тему која је при руци. Човек не може а да не добије осећај да су веће амбиције надокнађене подмуклим тенденцијама, или још горе, да је више од једне ствари остало на поду. (Напомена: први тизер трејлер дефинитивно има ствари које нису у филму.)

РАДОСТ

Филм се не желира. Гласно је, али превише скромно. Покренут је у својој параболи о превазилажењу препрека, а ипак превише уредно испричан. Људски, а опет невероватно анимирани. Шта је Јои ? Сатира