Рецензија филма: Лоши Деда Мраз 2

Надајмо се да је Билли Боб Тхорнтон добио пуно новца за ово смеће.

Када се појавио први тизер трејлер за Лош Деда Мраз 2 Интернет је то попио. Након година мучења у развојном паклу, Мирамакове сумње у њушкање новца коначно су потврђене да је заправо постојала нека врста потражње за још једним поглављем ужасног живота Вилија Т. Сокеа. Међутим, ево ствари: неке приче се заправо завршавају. Неки ликови не заслужују још један заокрет. Неке приче је најбоље оставити неиспричаним ... једноставно зато што их никада није било потребно испричати. Потребно је само огромна три минута Лош Деда Мраз 2 да ово схвати.

У Мирамакову одбрану, међутим, било је много разлога да се мисли да би наставак изненађујуће црне комедије Терија Цвигофа из 2003. могао да функционише. На крају крајева, филм је зарадио скоро 80 ​​милиона долара широм света, освојио је критичаре широм света и чак добио номинацију за Златни глобус за звездуБили Боб Торнтон. Проблем са тим размишљањем је исти проблем који мучи скоро сваки наставак: Једноставно речено, не можете два пута ухватити муњу у флаши, то се ретко дешава, а ако ћете покушати, најбоље је да имате стварно, заиста, заиста сјајна идеја на вашим рукама.

Будите сигурни, то није случај за Лош Деда Мраз 2 . Прича почиње више од деценије касније у Аризони, где је Соке без Лаурен Грахам спреман да се убије и ослободи свет својих љигавих начина. Све то стаје када га обавести о још једној пљачки, овог пута у божићној добротворној организацији у зимским границама Чикага, Илиноис. Преокрет'https://consequence.net/tag/kathy-bates' >Катхи Батес ), даје предност и Соке није баш спреман за породично окупљање. Као и њен мртви син, она псује, пије и пуши, спуштајући летвицу целом човечанству и свакој публици која плаћа да види ово срање.

Слично несрећном покушају Питера и Бобија Фарелија да васкрсну скромну магију Глуп и глупљи пре две године, ова најновија граба новца такође не успева да се сети свега што је оригинал учинило тако освежавајућим, паметним и смелим. Нестао је сваки смисао за субверзију, нестало је стрпљења за хумор, а посебно је нестало било каквог привида срца. Уместо тога, то је досадних, отрцаних и мучних 92 минута, препуних лењих гегова, предвидљивих понављања и јарке прекомерне употребе вулгарности, као да је сценаристе Џонија Розентала и Шону Крос тренирао Роб Зомби.

Оно што је депресивно је гледати таленте на А-листи филма како жваће ово срамотно смеће. Иако ниједна од звезда није изнад тога да се ту и тамо убаци у комедију сиромашну пишању, посебно Бејтс, не тако давно је Торнтон одиграо једну од најбољих представа у својој каријери на ФКС-у Фарго . Када бисте га видели како лута око ове ноћне море, поверовали бисте да је запао у неку врсту ћорсокака, што једноставно није случај. Још гора је Кристина Хендрикс, која је овде трагично сведена на оштећену секс лутку након што је шест сезона играла дрску Џоан Холовеј. Бесан човек .

Све је тако болно гадно и без финоће, што чини ужасно искуство без радости. Нема ничег забавног или смешног ни у једном од ликова, посебно у Сокеу, који је толико надмашио добродошлицу да се чини да чак и Торнтон проверава четвртину пута. Наравно, не помаже ни то што је ветеран глумац једини главни таленат, ако се сећате, то је био четвороделни напор још 2003. године, када су Цвигоф и браћа Коен радили преправке оригиналног сценарија Глена Фикарре и Џона Рекуе. . Дакле, да, није изненађујуће открити да ништа од оштре духовитости не остаје.

То не значи да Мирамак није покушао. Гледајући глумце и екипу, није случајно што су ангажовали Лоше девојке директорМарк Ватерсу погрешном покушају да поврати део те недостајуће (и преко потребне) предности, некако заборављајући да је то писање Тине Феи и не Вотерсова режија која је тај филм учинила тако укусном црном комедијом. Такође није случајно што су убацили лажљивог Маркуса Скидмора Тонија Кокса, ментално хендикепираног Турмана Мермана Брета Келија, па чак и запажену проститутку Опал добитнице Оскара Октавије Спенсер за јефтина узбуђења. Не, уопште није случајност.

Али, ништа од тога није важно јер се све враћа на нужност. Шта је још требало рећи о Виллие Т. Сокеу