Рецензија филма: Краљ Артур: Легенда о мачу

Ажурирање прича о Артурију од Гаја Ричија прави много буке, до разочаравајућих повратака.

Добра приколица је забаван сат, али а велики трејлер може понудити паклено повећање адреналина за само 30 секунди. То ! Вондер Воман ! Баби Дривер ! Они се завршавају, а човек једноставно жели да све почне изнова (или одмах иде да погледа филм). Има неколико одличних приколица Краљ Артур: Легенда о мачу , с обзиром на то да се многе сцене филма осећају као појединачни трејлери за себе. постоји Краљ Артур: Легенда о Друштву Прстена , Краљ Артур: Легенда о 300 , Краљ Артур: Легенда о реликвијама смрти , Краљ Артур: Легенда о принцези невести , а листа се наставља. Ми, наравно, не гледамо ниједан од тих филмова. Овде смо збогГуи Ритцхие’с Краљ Артур , али оно што заиста добијамо је филм направљен од потпуне глупости који је још мање заинтересован за своје ликове него за причање приче.

То што се филм уопште држи на окупу, изграђен као што је напета експозиција, монтаже у стилу музичког видеа и акциони сетови који изгледају као задиркивање за нешто много боље и кохерентније, готово је у потпуности заслуга две фабрике људске харизме у свом центру. постојиЈуде Лавкао Вортигерн, краљ и маг одлучан да задржи власт по сваку цену, чак и ако то значи да крвљу својих најмилијих плати језеро пуно жена хоботница. (То је далеко од најглупље ствари која се дешава у овом филму, зато се укључите.) Ту је иЦхарлие Хуннамкао Артур, такозвани Рођени Краљ који мора да се носи са дуго блокираном траумом свог оца (Ериц Бана) убиство пре него што може правилно да рукује мачем. Тај мач такође функционише као бомба, или тако нешто.

Када Вортигернова ритуална потрага за човеком који може да извуче мач из камена открије Артурову судбину, то изазива рат између побуњеничке фракције (предвођенеДјимон Хоунсоу,Аидан Гиллени чудо над чудима,Астрид Бергес-Фрисбеикао жена коју филм не убија одмах ради драматичног ефекта) и краљеве војске. Са изузетком кратког упада у мистичну земљу у којој живе буквално глодари необичне величине и неке драме са Артуровим дугогодишњим пријатељима и особљем, то је отприлике то за заплет.

Овај кратак преглед не може у потпуности да се позабави неким од основних недостатака овог шаљивог тестостерона – на пример, никада није сасвим објашњено зашто би, забога, Вортигерн ишао да тражи човека око којег су се његови уплашени поданици сигурно окупили, посебно када би тај човек био у стању да рукује магичном мачем бомбом — јер Легенда о мачу не занима га логика. Такође га заправо не занимају лик, прича, тема или кохерентност било које врсте. Ово је филм са два циља: да вас појача и да покаже да је Ханам проклета филмска звезда. У оба случаја успева, и на боље (у Хуннамовом случају) и на горе (у скоро сваком другом случају).

Хајде да склонимо тај други циљ: упркос томе што му се не даје готово ништа друго осим муке и вриштања, Ханамово присуство је бескрајно гледљиво, ако можда не и хапшење. Стиче се утисак да сценарио (од стране Џобија Харолда, Ричија и Лајонела Виграма из приче Харолда и Дејвида Добкина) жели да се Артур види као шармантни момак који одговара тој прилици. Оно што заправо нуди је момак који је веома добар у борби и у томе да буде магарац, а сваки успешан шарм је више последица Ханамовог учинка него материјала. Мозак би могао препознати да је ово потпуно неразвијен лик (иако је и даље боље услужен од свих женских ликова у филму заједно), али неки примарни импулс вас држи да гледате, јер сви ми инстинктивно знамо моћ звезда када је видимо.

То је квалитет који Ханам дели са Лоом, глумцем који је више него дорастао задатку да се подсмева, зеза и дере у одсечене уши (иако је он најбољи у свему наведеном). Закон је бољи у Краљ Артур него већина његових кохорти, јер су његове зле намере тако јасно телеграфисане да су комично очигледне. Главни задатак Лава је, дакле, да буде што забавнији негативац, и није изненађење да глумац обави посао. Било да плачете сузама од мрачног магичног материјала или доконо ћаскате пре покушаја погубљења против Артура, Лоов ослабљен, артикулисани негативац је веома забаван.

Добро је, јер је забаве овде иначе мало. То не значи да нема смеха, намерно, а иначе Ричијев брзи темпо чини повремене ударце још тежим. Нажалост, лакоћа је раштркана и избачена између великих битака које се, чини се, одвијају у чудесној долини, што отежава ценити оно мало боје и искре. Већина тога се своди на горе поменути проблем са приколицом: солидних 80%. Легенда о мачу састоји се од нешто више од брзих бљескова обећавајуће акције, прошараних повременим успореним убиственим снимцима. Замислите двосатни филм са темпом трејлера модерног акционог филма и имаћете снимак како Ричијев филм постаје исцрпљујући. Додајте неколико смешно преиграних вау момената — маска срушена са лица војника лети директно на камеру у супер успореном снимку пре него што се публика врати у знојаву борбу — и добићете рецепт за филм који почиње да одржи своју добродошлицу у првих 10 минута.

Штета, заиста. Краљ Артур није без стила, и не можете тражити бољи угао за будућу франшизу од глумца као што је Ханам. Има забавних тренутака раштрканих свуда. Ипак, вероватно је да ће следећи талас ЦГ вишка стићи пре него што сте уопште имали прилику да се сетите зашто сте се, тако накратко, забављали.