Рецензија филма: Јое Дирт 2: Беаутифул Лосер

Чак и најватренији браниоци оригинала били би под тешким притиском да оправдају овај наставак.

Су Јое Дирт 2: Беаутифул Лосер није таква аматерско-сатна продукција на скоро сваком мерљивом нивоу, било би нешто готово застрашујуће у њеној ропској посвећености враћању публике у 2001. Много се променило за 14 година: међународна политика, људска интеракција, чак и сама филмска комедија. Свет је углавном кренуо даље. Више се не позивамо на Ћутање јагњета (или заиста чак и угристи Повратак у будућност за материјал), опседну скатолошким на сасвим исти начин, или бацају куеер около као да је то свлачионица за млађе дечаке. И ево, евоДавид Спадеда нас врати на оно мирно место, када је свет био једноставнији и Јое Дирт је био хит који осваја дух времена.

У реду, дакле није било. То је филм који сте гледали на Цомеди Централ у 14:00. после болести. Али, што се тиче многих делова филма који су остарели, још увек постоји неколико оних који сада раде и стављају их барем за једну или две изнад већине касне ере Срећне Медисон која ће уследити. Јое Дирт 2 не поседује ниједан од тих квалитета, али оно што има је драматично погрешна оперативна претпоставка да Јое Дирт је бескрајно цитиран/гледан хит из свог времена, и да је публика тражила да види наставак авантура што је могуће више његових ликова, чак и оних који су се појавили само на пет минута екранског времена.

Рећи да Јое Дирт 2 понавља први филм је да учини медвеђу услугу двоструком умаку који се догоди. Читаве сцене и музички наговештаји су поново намештени како би се прикрила чињеница да је највећи потез филма замена Кида Рока као најгласнијег Спејда насилника са Сугар Раи-ом и Ектра ’сМарк МцГратх. (У неким тачкама, филм потпуно замењује први са другим у размени из оригиналног филма, у прилично дрском примеру онога што ћемо назвати Роцк-МцГратх парадокс.) У суштини, Џо (Спаде) се оженио својом вољеном Бренди (Бриттани Даниел) и створио породицу, испорука његових тројки је прва у ескалирајућој серији дугачких стрипова који заправо нису смешни, већ само бескрајни. Такође оживљава троп из раних 2000-их те најмоћније сексуалне задирке: потпуно обучене лезбејке које постоје било где једна близу друге.

Џоа је на крају однео торнадо до 1965. године, где филм може да музи све и све уморне парадоксне тропе до своје половине, када Јое Дирт 2 претвара у нешто што мање личи на филм него на спекулативни састанак за себе. Бескрајне референце на први филмски покушај да се покрије потпуни креативни банкрот који је овог пута приказан на изложби, сцена увређена од стране нафтних багера из оригинала је утростручена у односу на претходну дужину, док је Спадеа ритуално прднуло скоро десетак мушкараца, један у време. У другом случају, индијански продавац ватромета појављује се у сну како би поново одиграо цео скеч са именима ватромета у мало другачијем контексту. Негде Денис Милер служи као грчки хор који самодопадно коментарише банкрот целе ствари, прилично храбар гамбит за филм који је такође повремено прекидан на Црацклеу Арбијевим рекламама.

Лако је снимити Јое Дирт 2 . Ово заслужује признање да би неко тамо могао бити дирнут на смех филмом, или можда чак и подстакнут његовим нејасно одбаченим идејама о важности породице и интегритета изнад свега. Али чак и по прилично високим модерним стандардима циничних, бесмислених уплата, Јое Дирт 2 се изговара, као наставак благог хита од пре скоро 15 година који би чак и његови најватренији браниоци тешко могли да оправдају. Једини који можемо пронаћи је сценарио у коме Јое Дирт наслеђује плашт од Горе серија и враћа се сваке деценије и по, сваки пут са оптимизмом да ће живот као башта, копати га коначно ухватити, лутајући у етру поп културе док се или она или свет не промени довољно да се њих двоје нађу у опет хармонија.