Рецензија филма: Између две папрати: Филм развлачи шалу довољно далеко

Подсетник на оно што Зака ​​Галифианакиса чини тако јединственим.

Терен: Између две папрати: Филм је не баш дуготрајан снимак (само 82 минута).Зацх Галифианакис’ популарна ИоуТубе серија. Подешавање је једноставно: седите Галифианакиса без пристојног понашања насупрот славне личности са А листе и пустите густом трговцу да постави нека од најглупљивијих питања која изазивају пискање. На пример, Галифианакис је једном ставио Конана О'Брајена на последње место на својој личној листи најбољих Вечерашња емисија домаћини, у О’Брајаново лице . Толико је узнемирио Бена Стилера да је глумац почео да удара столицом по деловима сета. Галифианакис је чак једном питао Бреда Пита колико је тешко одржавати тен с обзиром да је живео у сенци своје тадашње супруге Анђелине Џоли. Уф. Сада долази скраћено окретање формуле.

Филм се развија на начин на који скица никада није ни наговештена. Сазнајемо порекло овога Тво Фернс серије, упознајте њене креаторе и боље разумете зашто би нешто тако грубо и наизглед неспособно могло да остане у етру. Ово је Ферн биоскопски универзум, пун ликова, позадинске приче и, наравно, гомилу звезданих камеја. Ево Између две папрати је програм јавног приступа Флинцх, Северна Каролина, 7. у региону, који некако успева да настави да доводи сва ова велика имена. (То је можда шала, као што је Раиниер Волфцастле једном предложио.)

види, Фернс је недовољно финансиран од стране Фунни ор Дие (у стварном животу, и као део филма), комедије коју води један одвратанВилл Феррелл, који глуми самог себе док се забавља у каубојским шеширима, причајући о кликовима и кокаину. Чини се да је Ферел уновчио Галифинијакисову театралност магарећег мозга, и можда зато славне личности стално долазе. Али након скоро убијањаМаттхев МцЦонаугхеи, водитељ је приморан да своју емисију крене на пут и сними 10 епизода са 10 звезда, за само две недеље. Зацх Галифиниакис ребра људима каоДавид ЛеттерманиБри ЛарсониКеану Реевес, само неколико центиметара од њих, заглављен између две усране биљке. Зацх

Наша врста окрутности: Немате капацитет за било какву врсту емпатије или срамоте. – Давид Леттерман.

Тхе Лате Схов легенда закуцава. То је у основи привлачностСцотт Аукерман,БЈ Портер, и Галифианакисова дуготрајна веб серија. Налази се негде између неустрашивог и неупућеног, али је такође само посебна врста зла. То је Дон Рицклес или Триумпх тхе Инсулт Цомиц Дог, старошколска печена комедија која води људе попут Џенифер Лоренс и Бредлија Купера и тера их да жвакају испод ципела незаинтересованог водитеља. И без обзира на то да ли су саговорници у игри или не, Аукерман, режирајући и сценарист, ствара изванредну атмосферу ужаса.

Какву грозну, глупу ствар ће Галифинијакис питатиЦханце тхе Рапперследећи

Галифианакис је признао да се осећа као пројекат губећи пару последњих година, па зашто не изаћи са праском'https://consequence.net/tag/lauren-lapkus' rel='noopener noreferrer'>Лаурен Лапкусје дугогодишњи произвођач,Риан Гаулје разбеснели камерман, и, као, нуде мање од, рецимо,Петер Динклагепоказујући своју смешну колекцију Фабергеових јаја. И то је комични успех филма, то је кавалкада најзабавнијих славних личности из 2019. која се убацује у Галифианакисову дробилицу за дрва. Овде смо због чега је овај бренд веома добар: славне особе које пишају.

Појављује се Кеану Реевес, веома срећан што је у емисији. Питали су га за ожиљак, јер га Галифианакис такође има. Зацх каже да га је добио док је излазио Кућа на језеру. Тесса Тхомпсонје питана о њеном раду у Вероисповест. Конкретно, какав је био Скот Стап'https://consequence.net/tag/benedict-cumberbatch' rel='noopener noreferrer'>Бенедикт КамбербачЊегово име је искасапљено невероватном лењим мозгом и језиком Зака ​​(Дицкерфлицк Цаббагепатцх). Само се припремите за задовољство дуготрајног бола из друге руке.

Није грм: Галијафанакисова веома незгодна заслуга је што се филм креће једнако брзо. Када је полуизбио са Мамурлук пре деценију, погрешно је тумачен као глупан. А следећи Фарлеи или нека таква похвала. Али Фернс шорц и недавни напори попут Баскетс уместо тога дефинисали су га као мајстора и комичне наивности и глупости мислећег човека. Можете рећи да напорно ради на погрешном изговарању имена, као што је рецимо Маттхев МцЦонаугхеи (МцЦонно-цха, МцЦонноцхеее, МцЦонногаи). Његова детиња ароганција, иако није симпатична, смела је на тај тако непристојан-то је-смешан начин. Зек је рекао екипи документарца да је желео да га назове Бетвикт Тво Фернс, али је мислио да је то превише високо за јавност. Изражава муку због тривијалних ствари, као што је прегажење његове драгоцене папрати, што подсећа на преокрет Стива Мартина Кретен. Између две папрати: Филм има потенцијал да се спусти као Галијафанакисов гесамткунстверк.

Поднаслови: Аукерман и Галифианакис су заслужни писци, и док се може само претпоставити да су дизајнери и приправници и консултанти помогли око копије, вреди га препустити свима који су укључени у писање глупих картица за сваку славну личност. Неколико напомена, које је овог критичара насмејало неразумно дуго