Рецензија филма: Еверибоди Вантс Соме!!

Портрет Ричарда Линклејтера из 80-их има превише тестостерона.

Ова рецензија је првобитно објављена као део нашег извештавања о Соутх би Соутхвест Филм Фестивалу 2016.

сксв филм 20162 е1457283247553 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!!Факултет ће вам променити живот. То је оно што сви чујемо из средње школе. Следећи корак, више учење, ту је место где ћете се наћи. Ова идеја је у суштини уображеност Еверибоди Вантс Соме!! ,Ричард Линклејтер'дуго очекивани духовни наставак његовог ремек-дела о пунолетству из 1993. Ошамућен и збуњен . Само тај филм је смештен четири године раније у пространо предграђе Остина у Тексасу, где смо пратили десетак збуњених средњошколских тинејџера из свих сфера живота. Препуна бунтовне младости која се кретала од дивљих мушкараца до издржљивих жена, дечака са звезданим очима до паметних девојака, култни класик који је прошао кроз дневне собе широм Америке и издржао више генерација због своје необичне способности да понуди опипљив свет који се осећао безвременским упркос томе што је носталгични снимак лета 1976.

Овог пута, август је 1980. и тестостерон је на врхунцу свих времена. Линклејтер сужава обим на нулу на дечачком бруцошу Џејку (Блаке Јеннер), будући бацач на колеџу у Тексасу, где му је додељено да живи у атлетској кући ван кампуса са својом новопронађеном браћом. Ту је дрски и конкурентни МцРеинолдс (Тилер Хоецхлин), наркомански и филозофски Виллоугхби (Виатт Русселл), мршави и будаласти Незбит (Остин Амелио) и паметан, али диван Финеган (Глен Пауел). Друга шачица лица се своди на различите степене секса гладних, ривалских другова који су сви заменљиви са изузетком цртаног Џеја Најлса (Џастон улица) и њиховог јединог црног саиграча, Дејла Дагласа (Џ. Квинтон Џонсон).

(Интервју:Сви желе Ричарда Линклејтера!!)

Такав недостатак економије мучи и омета лабав наратив Еверибоди Вантс Соме!! . Покушајте да замислите да проведете три дана са највећим шупцима широм четворке, неподношљивом групом неприлагођених који су гласни, одвратни и несвесни. Они шетају песме Ван Халена, живећи овај опојни живот тинејџерских снова који је нажврљан читањем превише издања Плаибои часопис током одрастања. Додуше, ништа од овога не би било толики проблем да Линклејтер није био толико дужан овој расклиманој кући мишића који пулсира сперму. Уместо да проширите причу и укључите галерију одметника пратећих ликова - као што је нпрЗоеи Деутцх’с Беверли, која постаје светионик на 60% пута кроз филм - заглавили смо се са групом хормонских паса који пију, дуеле и плешу. Много тога је смешно – на пример, све сцене које укључују Пауеловог додуше шармантног Финегана или Хоецхлиновог раздражљивог Мекрејнолдса – али дружење са овим момцима на крају постаје обавеза.

Пратимо их без престанка 72 сата док шепуре у дискотекама, посрћу у кантри баровима и покушавају да се уклопе у ДИИ панк клубове. Свима њима све иде лако, чак и бруцошима, којима се стално говори да ће живот бити тежак и да су сами и да морају да упадну пре него што испадну. Не постоји ни један улог ни за једног лика у овом филму, и док неки могу тврдити да то никада није био Линклејтеров прерогатив, брзи осврт на његово најприродније филмско стварање (погледајте: Слацкер , Дечаштво ) ће изазвати неки изузетан осећај напетости. Али не, Џејк је физички и интелектуални вундеркинд који са лакоћом хвата девојке и кружи око свакога са којим се суочи - прерушеног Супермена. Што вас тера да се запитате како идиоти који су се жалили Сила се буди “ Дејзи Ридли, која је означава као Мери Сју, могла би да примети овог типа. Да ли би уложили исте жалбе'https://consequence.net/artist/cheap-trick' rel='noopener'>Јефтин трик ,Аутомобили,Тхе Кнацк,Пинк Флоид, и листа се наставља, али једноставно није убедљива или откривајућа.

Уместо тога, филм је изненађујуће (и непотребно) беспотребан. У једном тренутку постоји читава монтажа колегијалног коитуса, а Линклејтер иде толико далеко да угуши екран голим дупетом жене, задржавајући се довољно дуго да буде сведок како га стишће руке једног од играча. Стилски, Линклејтер такође има тенденцију да се претера са својим заштитним знаковима, увијајући вијугаву нарацију у тангенте псеудофилозофских дијатриба које су радиле за Ошамућен и збуњен јер су били спуштени на кратке рафале од 30 или 45 секунди. Овде се осећате као да сте сатерани у ћошак на кућној забави са неким ко смрди на јефтино пиво и превише је поносан што користи своје опште захтеве на уводним курсевима филозофије и психологије. Оно што је заиста срање је то што је једина друга алтернатива овој ситуацији или више препирке или подметања.

(Читати:Водич за почетнике за Ричарда Линклејтера)

тамо је срце за Еверибоди Вантс Соме!! , и све је у глумачкој екипи. Још једном, Линклејтер је сакупио завидну колекцију новонасталих, све са обећавајућом будућношћу. Пауел, Расел и Хеклин су само динамит на екрану, уживајући у свакој линији са истом каденом Саше Џенсона, Рорија Кокрејна и Бена Афлека пре њих. Продуценти би такође требало да воде рачуна о Дојчу, која краде центар пажње у неколико сцена које је понудила. У њеним суптилним манирима постоји слатка нежност која подсећа на младе ексцентричности Дечаштво води Еллар Цолтране. Она истиче најбоље квалитете у Џејку, а хемија коју дели са Џенером је ретка стварна веза у филму. Непотребно је рећи да је Линклејтер окупио праву глумачку екипу, штета је што није био штедљивији са овом. Филм је заиста могао имати користи од шире перспективе, слично као што је његов духовни претходник изнова и изнова бацао новчић.

Тај уски фокус ће несумњиво утицати на то како Еверибоди Вантс Соме!! старости кроз године. Па опет, коме је овај филм уопште намењен каплан цос сксв311 еверибодивантссоме 1 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 Еверибодивантссоме 2 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 еверибодивантссоме 3 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 еверибодивантссоме 4 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 еверибодивантссоме 5 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 еверибодивантссоме 6 Филм Ревиев: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 Еверибодивантссоме 7 Филм Ревиев: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 еверибодивантссоме 8 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 еверибодивантссоме 9 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 Еверибодивантссоме 10 Филм Ревиев: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 Еверибодивантссоме 11 Филм Ревиев: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 Еверибодивантссоме 12 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!! каплан цос сксв311 еверибодивантссоме 13 Преглед филма: Еверибоди Вантс Соме!!