Рецензија филма: Атомска плавуша

Шарлиз Терон је божанска богиња акције у стилизованој шпијунској игри Дејвида Лича.

Следећа рецензија је првобитно објављена као део нашег извештавања о2017 Соутх би Соутхвест Филм Фестивал.

Шта је то са степеницама и акционим филмовима'https://consequence.net/tag/charlize-theron' rel='noopener'>Шарлиз Терон . Да ли је то дубина'https://consequence.net/tag/david-leitch' rel='noopener'>Давид Леитцх'с Атомиц Блонде то ће једног дана бити скучено у видео монтажу коју ће неки преузбуђени корисник Јутјуба снимити, ОДЛИЧНА АКЦИЈСКА КОМПИЛАЦИЈА СТАИРВАИ!1!, а завршиће се тако што ће Оскаром награђена глумица продрети кроз десетак руских момака као што су они. ре ролна теста за пицу. То је без сумње Сцена у филму и једна од две ствари које ће се сваки љубитељ жанра сетити када се његов предстојећи неонски постер појави у будућим Нетфлик-овим редовима.

Други'https://consequence.net/2015/05/film-review-mad-max-fury-road/' rel='noopener'> Мад Мак: Фури Роад као једнорука Фуриоса, али њени убојити хероји у Атомиц Блонде - у једном тренутку, она користи конопац који је везан за врат лошег момка и љуља кроз прозор на балкон испод као Индијана Џонс - је још један доказ ригорозног интензитета који она уноси у сваки наступ, како на екрану тако и иза кулиса. Да ли сте знали да је сломила зубе због овога'https://consequence.net/2017/07/charlize-therons-top-10-performances/' rel='noopener'>10 најбољих представа Шарлиз Терон)

Али хајде, каква улога: засновано на графичком роману Антонија Џонстона Најхладнији град , Тхерон игра агентицу Лорраине Броугхтон, шпијунку Тајне обавештајне службе Њеног Величанства, која ужива у купатилима са коцкицама леда, неофутуристичким спаваћим собама директно из Пола Верховена Тотални опозив , и убијајући своје непријатеље на најдивље могуће начине. 1989. је и Берлински зид ће се срушити, бјесомучна позадина која подстиче велики део политички набијене акције филма. Бротонова мисија је да лоцира непроцењиви досије - помислите на листу НОЦ-а из 1996. Немогућа мисија — пре него што падне у погрешне руке и сваки шпијун широм света буде угрожен. За асистенцију, она је упарена са шефом станице у Берлину Давидом Перцивалом (Јамес МцАвои), који се гуши Џека Данијелса, дели фризуру са Шинед О’Конор и држи Хустлер у својој библиотеци.

У причи, није баш убедљиво упркос досадашњој историји, а не помаже ни то што сценариста Курт Џонстад покушава да учини да сви звуче кул из 1999. и да је цео наратив уоквирен у оквиру разговора о почетку и заустављању, који је увек црвена харинга за преокрете, преокрете и потенцијалне завршетке. Нажалост, ови досадни атрибути се задржавају Атомиц Блонде од тога да је заиста изузетан како изгледа и звучи, али ове грехе је лакше опростити, па чак и превидети, када буљите у све остало што се дешава на екрану. Када не одмахнете главом на Тероновој гимнастици која шкрипа стаклом, вероватно упијате Личеву атмосферу са смарагдним сочивима, поставке у стилу Лухрманна и сензуално осветљење које би Ницоласу Виндинг Рефну могло изазвати напад или два. То је све без речи о његовом фантастичном звучном запису.

Слично Едгару Рајту Баби Дривер , који је такође премијерно приказан на овогодишњем Соутх би Соутхвест, Атомиц Блонде ослања се на богату музику са укусом, само је ова пуна свих оних хитова из 80-их који те терају да кажеш наглас, Ох, јебено волим ту песму. Ствари попутНови поредак'Плави понедељак,Давид Бовие'с Цат Пеопле (Гашење ватре),Државни непријатељ'с Борба против моћи,Питер Шилинг’с мајор Том,Џорџ Мајкл’фигура оца,Пиле'с 99 балона,'до уторка'с гласови носе,Депецхе Моде’с Бехинд тхе Вхеел, и листа се наставља. Ретко постоји сцена која не укључује један од ових ФМ хитова, а свако ко је одрастао гледајући музику Мајкла Мана пороци Мајамија биће на облаку девет и уживајући у томе како ови класици Новог таласа претварају грозничаву акцију филма у нешто попут сна о шећерној вуни - слатко, бестежинско, креативно и лепо.

Непотребно је рећи, Леитцх, који је корежирао Јохн Вицк са својим пријатељем Чедом Стахелским, имаће свој тренутак у центру пажње Атомиц Блонде и вероватно ће бити оних који упоређују његове снаге и/или слабости са Стахлескијевим епским приказом са Џон Вик: Друго поглавље . То је у реду. То је добро. Управо то треба да ураде ови филмови. И заиста, управо то је оно што ови филмови ће урадити. Јер ко смо ми, велика је вероватноћа да ћемо видети још много авантура госпође Броугхтон, посебно ако узмемо у обзир колико Терон ужива у забијању лоших момака у грло, ударању аутомобила у ледену воду и ваљању около у кревету са лепим женама.

Ох, да ли је тај последњи део остао непоменут каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 8 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 9 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 10 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 11 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 12 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 13 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 14 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 1 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 2 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомиц блонде 3 Филм Ревиев: Атомиц Блонде каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 4 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 5 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 6 Преглед филма: Атомска плавуша каплан цос сксв 3 12 атомска плавуша 7 Преглед филма: Атомска плавуша