Рецензија албума: Мајли Сајрус – Мајли Сајрус и њен мртви Петз

Мајлин рекорд изненађења је огроман неред, али је барем поштен.

НовиМајли Сајрусрекорд је огроман неред, али је барем поштен. Објављено као пакет аранжман заједно са неколико предвидљиво грубих коментара (и избора костима) пре него што иу токуВМА, Мајли Сајрус и њен мртви Петз остаје верна тези коју је Сајрус изговорила на својој премијери уживо химне корова и мира Дооо Ит!: Јебе ми се. Након што је био домаћин ВМА-а, Цирус је објавио двоструки ЛП изненађења, написан у сарадњи са Фламинг Липс-ом, и бесплатно га бацио на Соундцлоуд. Почетна страница плоче кружи између три фотографије поп звезде отворених уста, прошараних блиставима и натопљеним слузом, визуелно одражавајући естетику уметности преко порнографије фотографа и сликара Марилин Минтер . Као да је Цирус бацила две огромне птице на троловање концерна које се згрчило око ње након објављивања видеа Врецкинг Балл пре две године - ако сте мислили да је то лоше, дођите да видите шта ћу следеће урадити .

Сајрус доводи своју уобичајену ДГАФ посаду — Вејна Којна, Мајка Вил Маде-Ита — на Деад Петз , и привлачи неколико нових лица у круг, попут Саре Бартел из Фантограма, Великог Шона, па чак и алт поп чудака Ариела Пинка, који такође има уста која га, чини се, инстинктивно стављају у топлу воду. На 23 нумере и око сат и по трајања, Деад Петз је надувено дело које цури. Она без упозорења колеба између напетих плесних слемера и меланхоличних балада, између песама о сексу и песама о трави, па чак и неколико песама о љубави и пријатељству и сновима, надама и страховима. Много тога је лоше, али много тога открива Сајрусов унутрашњи живот на начин који њени слушаоци никада раније нису чули.

Песме попут Фвеаки, И Форгиве Ииев и ББ Талк допуштају Сајрусу да артикулише позицију више неопрезно и нијансирано од жене коју је презирала коју је свирала на Врецкинг Балл-у. Она храпа својим задимљеним гласом о новој вези са неким ко једноставно не жели да прекине љупко срање: Јеби ме да престанеш да причаш о бебама, пева она, опуштено као да то промрмља свом партнеру напола- заспао. Њена последња етикета, Бангерз, убацио Цируса у бинарну драму и забаву, у зависности од песме Деад Петз , она може да изрази своје потребе и несигурности, а да истовремено остане разиграна.

Деад Петз такође нуди мелодије као што су Карен Дон’т Бе Сад и Спаце Боотс, од којих обе свирају као на Б-страни Фламинг Липс са Сајрусом на гостујућем вокалу. Толико сам надуван јер ниси овде и пушиш моју траву/ И тако ми је досадно, она пева на последњем. Њен немир прожима албум и мало превише тога испадне као да вам неко прича о овом лудом сну који су имали (Твинкле Сонг) или овом дивљем врху који су управо узјахали (Лигхтер). Звучи цоол, ортак, али мислим да си морао бити тамо.

Друге песме прште непатвореним грубим хумором, као што је Милки Милки Милк, која садржи изобличени глас пузавица који понавља свој наслов изнова и изнова док се песма не топи од неугледне шале у влажну фешту. Њена сестринска песма, Банг Ме Бок, не пролази много боље, са Цирусовим стиховима који певају као да увек спавам гол јер се пробудиш и пузиш преко стандардног диско поп ритма. За песму о јебању, она је упадљиво конзервативна, музички - ћелавост текста се сукобљава са сигурношћу свега осталог.

Ако Бангерз тада је видела бившу Дизнијеву звезду како ужива у својој новооткривеној слободи од дуге косе и надзора одраслих Деад Петз види Цирус како ужива у сопственој слободи од доброг укуса. Она није узор који Синеад О’Цоннор жели да буде она више не одговара ни на шта осим на сопствене импулсе. Ако свет још увек гледа - а Цирус се побринуо да гледају - зашто им не дати нешто да погледају