Рецензија албума: Лил Вејн коначно награђује стрпљиве обожаваоце са Тха Цартер В

Веези добија лиричну и ритмичку ролну за већину од 23 гломазног албума.

Тхе Ловдовн : Првобитно је планирано да буде објављено 2014. Та Картер В доживео неколико кашњења као резултат правне борбе измеђуЛил Ваинеи Цасх Монеи Рецордс. Када је мега звезда репер коначно ослобођен уговора са Цасх Монеи-ом у јуну 2018, сви су знали Та Картер В је долазио, али ништа није запалило ишчекивање овог албума више него када је Веези дао званичну најаву током наступа у Мајамију. После скоро пола деценије чекања, Та Картер В не само да доноси нову музику већ и интензиван осећај олакшања.

Добра: Једна изванредна карактеристика овог пројекта је глатки приказ лирске спретности коју је показао Вејн. Неколико дана пре објављивања албума, испричао је 36-годишњи репер Огласна табла : Не пишем. Када нешто запишете, знате које мисли да ставите на папир да бисте остали у теми. Готово је невероватно како Веези може да испљуне дугачак ланац рима без употребе оловке и блокчића, а ипак то ради глатко све време Та Картер В . Он добро користи овај стил на Дедицате-у, где пљује линије као, ја сам започео ово срање, они су позајмили ово срање/ Мислио сам на ово срање, они су мислили да је то седи. На Мона Лизи, задивљујући елемент није само приповедање, већ игра речи и двосмислености које се користе у различитим деловима песме. Та техника се може чути у стиховима као што је Лиз те зове тата/ Она ће бити копиле, ох, ја пушим љубичасту боју/ Ја сам овде горе, осећам се као Сели, а они су почели да се љубе на француском/ Па он није види мои.

Још један победнички елемент Та Картер В је сензационална продукција. Трап и реп се спајају на Лет Ит Фли (саТравис Сцотт) од првог такта до последњег, талас звукова у продукцији захвата срце брзином светлости. Небески звук у продукцији Дарк Сиде оф тхе Моон љубазношћу Блокуеа и Јонаха Цхристиана један је од најбољих тренутака на албуму. Мека је и једноставна, али што је најважније, води слушаоце кроз тунел звучне лепоте коју Вејн иНицки Минајстварати заједно.

Лош: Тешко је радити било шта осим уживати у доласку Та Картер В и Веезијева свежа испорука. Међутим, док се Вејн са стилом хвали својим богатством на Хиттасу, осредња удица се не може занемарити. Како понавља, добио сам хиттас воадие/ Иеах, имам много воадие у хооку, енергија коју поставља стихом нестаје. То је један од примера међу неколицином пунила или финалног производа који изгледа као неуглађен поред бољих нумера.

Пресуда : Када уметници нису издавали албуме дуго времена, често покушавају да донесу свеже звуке или ажурирани стил. Лепа ствар о Та Картер В је да Лил Вејн не покушава никакав смешан експеримент да привуче пажњу млађе публике која је зависна од звукова нове генерације репера. Чак и када репује преко трап бита са Трависом Скотом на Лет Ит Фли, он и даље убија ритам својим сопственим током. У видео снимку објављеном на његовој ИоуТубе страници, описујући своју наду за пријем овог албума, Вејн је рекао: Не морате да вам се свиђа, не морате да га волите, само уживајте. Са Вејном на лирској и ритмичкој ролки за већи део од 23 нумере, уживајући Та Картер В нема проблема.

Ессентиал Трацкс : Посветите, Мона Лиза, и нека све прође