Рецензија албума: Кание Вест – Тхе Лифе оф Пабло

Кање Вест у добру и у злу, усмерен на несавршену методу, мањкав и интригантан као стварни људски живот.

Дођавола са наративом.

У данима, месецима, па чак и годинама које су претходиле коначном ослобађању Живот Пабла ,Кание Вестпружио доста могућности да се зграби ниско виси воће. Да ли би прича о албуму била као Вестова недавнаЕпизоде ​​на Твитеру: истакнуто по упитним мишљењима, недостатку самоуређивања, видљивости у судару и вероватно резултат опадајућег менталног стања'http://www.rollingstone.com/music/features/will-waves-be-kanye-wests-first-disappointing-album-20160202' >нагађао на квалитет онога што ће постати Живот Пабла читавих 12 дана пре него што је албум уопште објављен, замишљајући нарацију за плочу пре него што се и чује. А Вајнгартен је једноставно стављао у форму општег брбљања Пабло , и није ни приближно тако блистав као места попут Старатељ који су објављивали рецензије само неколико сати након што је албум постао доступан јавности.

Остаје чињеница, или барем остаје нада, да је садржај Живот Пабла је оно што је изграђено да траје, а не околни спектакл. Али са доношењем пресуде пре него што албум заиста постоји у стварном свету, ова могућност постаје нејасна. Може ли Кање Вест уопште да ствара без приложене нарације, а да мишљење људи о њему као о личности или њихово поштовање његовог задњег каталога не замагли њихово мишљење о његовој уметности'https://consequence.net/artist/chance-the-rapper/' >Цханце тхе Рапперстављајући своју понуду за свевремени сјајни филм Кание Вест ( хм: Ницки Минај ), песма се истиче по томе што је комплетна, и продукција и вокалне изведбе су педантно израђене и прецизне слагалице. Где много од Пабло је завршен у данима који су претходили његовом објављивању (и/или се још увек поправља у овом тренутку), Ултралигхт Беам је супротност, нетакнути резултат планирања и визије и, па, креативни геније. Углађенија је од било чега на плочи, и сама по себи је песма која мења нарацију, удаљава се од свега што се очекивало од плоче и доказује да је Вестов најбољи атрибут његова способност да изненади.

То не значи остало Пабло је без својих успеха. Чувене борбе против шанси, пратећи пешакаРијанакука (поновно креирање дела Нине Симоне Уради шта мораш) и аТејлор Свифтшала која успева да буде истовременонесмешно, нељубазно и неистинито. Занимљиво је да песма одскаче са дуел-сампле кодом директно из М.И.А. песма, која засењује један од најнеопростивијих делова мизогиније Запада.

(Читати:Па помози ми СВИСХ: Шта Кание Вест ради'https://consequence.net/2015/09/kanye-west-performs-808s-heartbreak-in-full-watch/' >808с . Било да је то страх од губитка половине онога што поседује и одустајања од лекова на ФМЛ-у (подржан фантастичнимВеекндкука), потешкоће у проналажењу искрених веза са Реал Фриендс-ом, или спознаја при крају Волвеса која се граничи са паранојом (окружени смо јебеним вуковима), Вест проналази контролу над албумом чија је прва половина неуобичајено дивља. Фокус који је присутан на овим нумерама је оно што се очекује од Веста, на чему је изграђена његова музичка каријера, а и даље је освежавајуће чути. Они су доказ да када је Кање Вест у игри, резултати су једнако величанствени као што су били на почетку његове каријере.

Али снага у овим тренуцима такође наглашава колико је остатак без кормила Пабло често осећа. Повратне информације имају користи од једног од најузбудљивијих тврдих ритмова на плочи (и сјајне вежбе Запада у истинитости: наведи једног генија који није луд), али је на крају незнатан, његов хумор је раван са завршним рифом на Опру. У ствари, алармантно је колико су текстови шала често устајали Пабло , било да се бесмислено говори о Реју Џеју на Хигхлигхтс-у или о бесмисленој досјетки о избељеним шупцима у Фатхер Стретцх Ми Хандс Пт. 1, иако кратко скретање Волим Кањеа пристаје као вежба намигивања самосвести.

Још више проблема је, међутим, колико често текстови звуче на лицу места, без префињености или уређивања. наравно, Иеезус увео еру Запада Не брини, даћу ти 40 поена у четвртој четвртини, али Пабло 'с покушај трзања повлачи завесу са репера више него његове снаге. 30 Хоурс је јасно снимљен непосредно пре објављивања албума и чак себе назива бонус нумером, и необјашњив је због сопственог укључивања. Чињенице и Фреестиле 4 такође изгледају као материјал са стране Б, врста песама које би Вест обично избацио током дељења пре издања, резултат кратких тренутака инспирације којима није дато време које им је било потребно да се дочарају. И иако нема грешака у тексту, Но Партиес ин Л.А. и Фаде су А-стране на погрешном албуму, гурнуте на крај колекције која би била јача да се завршава са Волвесима као наМСГ модна ревија/журка за слушањеодржан неколико дана пре него што је албум био доступан јавности.

(Читати:Рангирање: Сваки албум Кание Веста од најгорег до најбољег)

Занимљиво је да је МСГ тај који заиста баца сенку на цело искуство Живот Пабла . Један од Вестових твитова о којима се причало Пабло Његов увод се показао као један од његових најнесхваћенијих, када је Вест објавио албум, још у то време познат као звиждук , као албум живота. Наравно, стекао је утисак да се Вест поново хвали квалитетом плоче, али гледајући уназад, ТЛоП има за циљ да обухвати многе углове који чине његов живот, што је у наслову албума означено његовим поређењем са апостолом Павлом.

Ово је боље постигнуто на забави МСГ-а него на верзији Пабло на крају објављен, где је Вест успео да помрачи клеветнике ТИДАЛ-а и техничке потешкоће како би успешно представио обједињујући догађај. То није било спајање само за фанове, којима је било дозвољено да учествују у ретком музичком заједништву и лично и онлајн, већ и за самог Вест да ласо у различитим елементима свог живота. На сцени је била његова одећа, цела линија рустичних земљаних тонова спремних да буду представљени у исто време његовог албума, док су иза њега стајали његови пријатељи:Пуша Т,2 Цхаинз,АСАП Роцки,Виц Менса, иИоунг Тхуг. Још један комад пите, његова породица, направила је свој краљевски улаз и излаз, прикладан за ниво славне личности какав су били: звезде телевизије, спорта и бизниса. Била је то сложеност Западног тренутног постојања која се приближавала једном тренутку, Живот Пабла представљени подрезани и витки, на крају уступајући место слушаоној забави која подсећа на вожњу Убером у петак увече. Албум никада неће бити тако непосредан и важан као што је некада био представљен у овом контексту, Вест сажима људско постојање у догађај са улазницама, где не можете а да не верујете у његову визију и моћ коју може да поседује.

Али тамо где је МСГ успео, Живот Пабла не може исто тако. Уклоњено из тренутка, оптерећено додатним нумерама, Вестова многострукост није тако живахна. Његова неуредност је осветљена за неред какав јесте. Слојеви у мојој души, како Вест пева на ФМЛ-у, ретко су подвучени, а када се његови сарадници доводе као фолије, они постоје уместо Запада, никада поред њега. Тамо где би МСГ могао да ухвати Веста и његове пријатеље у једном кадру, подижући једни друге погледом или климањем главом, албум никада не чини исто. Пабло Његови неуспеси нису резултат једног наратива, већ покушаја комбинације свих наратива његовог живота. То је резултат пажње распоређене на превише места, перфекционизма окренутог претераном петљању, уметника који се гура да достигне рок који је сам одредио, рада у центру пажње, а не у сенци. Запад је и у добру и у злу, увучен у несавршену методу, мањкав и интригантан као стварни људски живот.

Основне нумере: Ултралигхт Беам, ФМЛ и прави пријатељи