Рецензија албума: Драке – Погледи

Већ класик у његовом уму, више него солидан нови додатак по свему судећи.

Погледи већ класик, најављујеДракеон Хипе, песма на његовом последњем и четвртом укупном албуму, раније познатом као Погледи са 6 . На неки начин, он је у праву, иако је то већ кључна реч. Када имате исто толико посвећених присталица као скоро сваки други извођач популарне музике, можете бити прилично сигурни да ће барем неколико стотина хиљада њих обожавати вашу нову плочу. (А колико вреди, предвиђа се да ће албум бити продат у око милион примерака у првој недељи.) То не значи да је Дрејково увек убедљиво поверење у његову испоруку, његову способност да у потпуности прода чак и своје најглупље текстове. Понекад се чини да момак не може промашити. Према томе, Погледи ’ највећа конкуренција би могао бити само остатак његовог сопственог каталога.

Док Дрејк себе назива најуспешнијим репером од 35 година и млађим на бујном, Мери Џеј Блиџ, која се издваја у узорцима Вестон Роад Фловс, Погледи долази у време када меша реп, Р&Б и поп слободније него икада. Он је један од најуспешнијих певачи 35 и мање, такође. Прошлогодишњи Хотлине Блинг био је један од његових највећих хитова до сада, упркос томе што је био без репова, док Ријанин Дрејк са Ворком коначно пада са Хот 100 након што је провео девет недеља на врху. Ниједна песма није на 19 нумера Погледи (Блинг је у слоту 20 као бонус нумера), али када је Дрејку последњи пут изгледало да нема мелодија и удова'https://consequence.net/artist/noah-40-shebib/' >Ноје 40 Шебиб , доприноси производњи потичу изКание Вест,Соутхсиде,Мајид ЈорданЏордан Улман и многи други. Иако већи део албума има ледени, огољени осећај прошлих Дрејкових песама, овде има и освежавајућих звукова, јер је Дризијев укус за Афропоп и денсхол све очигледнији. Он се грана.

Што се тиче релативно једноставних, наелектрисаних репа'https://consequence.net/artist/future/' >Будућност-феатуринг Граммис је још једна, а завршна насловна песма је још једна. Сви су добри, али ако Погледи су се у потпуности састојале од оваквих песама, чинило би се да Дрејк назадује, мање авантуристички познавалац музике него што је био у прошлости. Уместо тога, то је албум различитих боја и диспозиција који се добро слажу, доносећи додатне победе од својих гостију (укључујући, иначе, покојнеПимп Цна Верни). У средишту свега је, наравно, Обри Дрејк Грејем, чије место на врхунцу музичког света за сада изгледа сигурно. С обзиром на све ресурсе које има, албум је можда био превелик да би пропао, али је и даље имао довољно свог јединственог талента да је мало вероватно да би то неко могао боље да уради.

Основне нумере: Феел Но Ваис, Вестон Роад Фловс и Оне Данце