Рецензија албума: Дистурбед – Иммортализед

Албум сигурног материјала који је могао бити на било којој од претходних плоча бенда.

Узнемиренје један од најпопуларнијих и најпрофитабилнијих метал бендова свих времена. Након своје ну метал химне Довн витх тхе Сицкнесс, издали су четири студијска албума за 10 година и сви су дебитовали на првом месту на Огласна табла 200. Да се ​​ово стави у перспективу, Металика и Даве Маттхевс Банд су једине друге рок групе које су постигле такав подвиг. Иако бенд никада није успео да парира свеприсутном мејнстрим успеху Довн витх тхе Сицкнесс, Дистурбед су успели да помраче и превазиђу концепт Оне-Хит Вондер-а. Након што се Пантера распала, Дистурбед је постао тхе модерни метал бенд и врхунац у свету сјајног, претерано произведеног метала спремног за ФМ. Само Ламб оф Год (и Дефтонес, ако се уопште могу поменути поред ових бендова) су се поклопили са својом дуговјечношћу и доследном продајом, док су други популарни бендови тог доба — Корн, Дровнинг Поол, Мудваине, Алиен Ант Фарм — смежурали или постали наслеђе турнеје, ослањајући се на прошле успехе да генеришу продају карата.

Нешто се заглавило у вези болести. Људи су постали обожаваоци не само песме, већ и бенда који је написао песму. Мелодична изведба фронтмена Давида Драимана, колико год била мелодраматична, донела је театрални елемент који недостаје тим другим бендовима. Чак и ако их бренд Дистурбед није учинио толико другачијима од њихових савременика, имали су Драимана, и због тога су били другачији. Били су незаборавни. Када је одговарао на критике из заједнице хардцоре метала да Дистурбед није био довољно тежак или тежак – или фраза која се ужасавала, недовољно метал – Драиман је био равнодушан и стајао је при релативно поп-центричном приступу свог бенда. Вероватно имамо превише мелодије, он рекао , или нисмо баш тако турбулентни или заједљиви.

Управо тај недостатак каустичности даје Дистурбеду привлачност за потрошаче, што им омогућава да непрестано продају плоче. Али то такође ствара когнитивну дисонанцу између њихових комерцијалних мотива и металне слике коју пројектују. Нема разлога зашто њихов шести албум, Овековечено , такође неће погодити број 1, поготово јер је објављен после стратешке петогодишње паузе, стварајући вештачку потражњу. Узнемирени су доступни. То је метал за масе, што је погрешан назив. У време заиста екстремне тешке музике — блацк метал и доом владају подземним тржиштима и ушима млађих хедбангера — Дистурбедов најновији сингл, Тхе Венгефул Оне, је права жвакаћа жвакаћа гума за поређење. Гласно је, а гитаре и даље прате ону Пантерину школу супер-чистог, активног пикапа рифова, али то су једине ствари које су металне у вези са тим. Дрејманов хипер-обрађени вокал и елементарни текстови о хаосу и корупцији (Умрећеш/ Знаћеш зашто/ Јер не можеш бити спасен/ Овај свет је превише изопачен) заударају на бесмислицу. Метал је недефинисан, али ако ништа друго, требало би да делује емоционално и да говори о дубљој духовности. По овој логици, Тејлор Свифт је више метал него Дистурбед.

Своди се на искреност, или њен недостатак. После пет година, Дистурбед је објавио албум материјала који је могао бити објављен на било ком од њихових претходних албума. Естетски, делови попут Опен Иоур Еиес и Иммортализед су болно застарели – стакато рифови никада нису звучали тако млохаво – али ушима обожавалаца Дистурбеда они су познати, чак и носталгични. Ето где Овековечено неуспех: Иновације и промене су жртвоване за сигурност формуле. То је тактика без кичме, иако није лоша пословна одлука. Зашто не дати обожаваоцима оно што желе и одржати низ на врху листе живим