Рецензија 2. сезоне свемирских снага: Велико побољшање због којег желите више

У другој сезони Нетфликсове свемирске снаге, креатори Стив Карел и Грег Данијелс проналазе глас емисије.

Терен: Првобитни предлог је био једноставан: 2019. године, 45. председник Сједињених Држава објавио је план за огранак свемирских снага америчке војске. ДоСтеве ЦареллиГрег Даниелс(који су раније заједно радили на Канцеларија ), то је звучало прилично смешно, па су успешно представили Нетфликс на сатиричној верзији како би такве свемирске снаге изгледале, са Царелл као генералом на челу.

Нажалост,Прва сезона Нетфлик-а Спаце Форце … није баш функционисало. Упркос састављању ансамбла препуног изненађења, укључујући незгодну комедију Г.О.А.Т. Царелл, људска жица под напономБен Сцхвартз, тајни МВПТавни Невсоме, и вилд цардЈохн Малковицх, било је нечег једноставно у томе како су се сценарио, глума и режија спојили - и на част Керела и Данијелса, приметили су.

Дакле, имајући среће да се вратимо за другу сезону, премијерно у петак, 18. фебруара, направили су неке промене , укључујући прелазак са филмског стила прве сезоне на нешто конвенционалније и већи нагласак на комедији. Да ли је то побољшало ствари

Свемирске снаге (Нетфликс)

Док догађаји несреће на Месецу одјекују током целе сезоне, посебно Ангелина реакција на искуство, скоро све централне акције ове сезоне су, у ствари, засноване на Земљи, са фокусом на то како ће свемирске снаге функционисати под новом политичком управом, са новим минијатурним буџетом.

Чврсто ослањање на модел комедије на радном месту иде у корист емисије, са Канцеларија режисер Кен Квапис испоручује јасне оштре делове и сет-делове - али не без неких емоционалних подлога. Резултат је осећај да, колико год догађаји понекад били смешни, ствари... можда нису утемељеније (извините на игри речи), али много емоционално аутентичније од 1.

(Плус, постоји заиста, заиста добар део који укључује Вилцо. Још Вилцо комедије, молим и хвала.)