Приказ филма: Судбина бесних

Најновији улазак у Фуриоус бори се против његове све веће надувености.

Бесни 7 увек ће бити тежак чин за следити, а постоји реченица коју би било тешко да напишете с правим лицем пре десет година, када је Бесан франшиза се брзо развијала Токио Дрифт на путу до скорог колапса. Не само да је био огроман успех и један од филмова са највећом зарадом у 2015. години, већ је био и необично добро цењен због филма који је истакнутоВин Диеселскакање супераутомобилом између три небодера у Дубаију. Успео је да добије тон који јури све више модерних акционих филмова, али није успео да га достигне било је смешно, а ипак само помало дирљиво, претерано, уз добродошлицу публици, као да каже да смо схватили и тачно знамо шта желите од ових, па идемо.

Од Фаст Фиве , серија се обавезала на све сложеније вратоломије које померају уверљиве границе онога што се може урадити са акцијом заснованом на аутомобилу као лабавом оквиру. Судбина бесних наставља ту ескалацију и подиже улог до тачке где често нема много сличности са скромним почецима франшизе за уличне трке, или чак са ловом на терористе у последњих неколико филмова. Судбина је шпијунски трилер о плаћеницима чија специјалност укључује вратоломије у возилу, а као део целине, не Бесан филм се до данас мање осећао као део франшизе. За неке, то ће покварити свраб дивље акције у стилу сандбок-а која је постала кућни стил серије. За друге, та рампа и та ајкула никада се нису назирале ближе у надолазећој даљини.

као што је обичај, Судбина бесних покупи се са Домиником Торетом (Дизел) који живи мирним животом у којем има тенденцију да ужива између периодичних нападаја хаоса покренутог аутомобилом. Он и Лети (Мицхелле Родригуез) су сада у браку и на меденом месецу у Хавани, јер Холивуд сада коначно може да снима филмове на Куби и вероватно ћемо видети доста овога у наредних неколико година. Након отварања уличне трке, која испуњава прописане квоте од 1.) стварне уличне трке у а Бесан филм и 2.) Дом зарађује невољно поштовање својих противника радећи немогуће ствари са својим аутомобилом (у овом случају, претерано пали мотор довољно дуго да победи у трци, јер он букне у пламену), чини се као да ствари стоје што је идеално могуће за клан међународних лопова који су већ неколико филмова на светским листама најтраженијих и ван њих.

(Читати:Зашто не убити'https://consequence.net/tag/charlize-theron/' >Шарлиз Теронпојављује се у Хавани да обавести Дома да ће сада радити за њу. Као Шифра, име које је написао дугогодишњи писар серијеЦхрис Морганса оним што ми имати веровати је свестан намиг, Терон је један од оних филмских хакера за које је хаковање свеобухватна категорија јер могу да раде било шта са рачунаром. Наиме: пре него што се филм заврши, Шифер ће хаковати легију паметних аутомобила, сваку приступачну камеру у Њујорку, руску војну базу, нуклеарну подморницу и уређај за заплет који је покренуо целу акцију у Бесни 7 .

Оно што је најважније, Ципхер такође хакује Вин Дизелово срце. Или се барем тако чини, након ране операције коју је водио Хобс (Двејн Џонсон) завршава тако што Дом изненада изда Породицу и оставља Хобса умешаног у велику крађу ЕМП-а који може да збрише електричну мрежу читавог града у једном удару. Ускоро Лети и остатак тима (Тиресе Гибсон,Цхрис Лудацрис Бридгес,Натхалие Еммануел) су остављени да заузимају Интерполову топ 10 најтраженијих листа, Хобс је закључан у наводном ултра-безбедном затвору, а цела породица је приморана да се запита где заиста лежи лојалност патерфамилија.

Бар у теорији. Иако је вероватно глупа ствар да се превише заглавите у махинацијама заплета филма који на крају укључује лажне нуклеарне пројектиле, Бесан филмови позивају на такве критике с обзиром на то колико су ропски све рате, Судбина укључени, задржали су основни унутрашњи континуитет између филмова. Судбина је изграђена око феноменално невероватне идеје да је Дизел постао негативац серије у њеном осмом издању, а елаборирање ове мелодраме повремено делује против филма. Не само да Судбина трошите превише времена на бескрајну механику праћења Шифера и Дома, али његова прича о издаји на крају даје великом делу филма тмурни тон, у поређењу са привлачном лабавошћу недавних уноса. Протези између акционих сцена нису се осећали тако дуго у а Бесан филм за неко време, и Судбина има тенденцију да неповољно подсећа на досадну причу о амнезији у четвртом делу.

(маратон:Гледали смо сваки Паклене улице Филм у низу — и узео белешке!)

Судбина функционише много боље када може да се удаљи од својих мрачних тренутака и уради оно што серија најбоље ради: да музе још увек ефикасну зафрканцију своје екипе између прекомерних поставки. Претерано није негативно када су у питању ови филмови, а најновија понуда има прегршт истакнутих акционих сцена, чак и ако филм око њега није сасвим дорастао. Најзадовољније стиже када Терон хакује легију аутомобила и пошаље их да се пробијају кроз Њујорк, а колико год да су ЦГ евидентно нагомилане, постоји огромно задовољство видети како централна посада пролази кроз све апсурднији талас беспилотних аутомобила док их Шифра шаље да падају кроз улице и излазе из повишених паркинг гаража.

Ф. Гари Греи, преузимајући место Џејмса Вана, уоквирује радњу у духу својих претходника и чини је апсурдном. Ако ништа друго, Греј помера логичке границе серије још даље, увијајући се у територију Џејмса Бонда из 90-их до тренутка када стигне велико финале филма. Греј ради у нереду стилова, брзо мењајући свој приступ са дрхтаве фотографије из руке (посебно током секвенце бекства из затвора пуне борбе прса у прса) на масивне панораме његових егзотичних локација на мноштво брзих снимака који су занимљиви једном или двапут и тупљење после десетог или тако нешто. Грејев рад је на одговарајући начин блистав, али свеукупно мање кохезиван, а осим његовог самоувереног руковања дуготрајном последњом симфонијом експлозија у филму, постоји мање укупних секвенци које задовољавају утврђене врхунце серије.

С обзиром да Судбина враћа толико нагласка на своје ликове, да је олакшање што представе генерално добро падају. Родригез ради добар посао у мало појачаној улози јер Лети мора да преговара о опасностима живота без Дома, а Џонсон наставља Хобсову еволуцију у пуног цртаног лика, на најбољи и највише Двејн Џонсон начин. Пошто је Дизелов уобичајени шарм овог пута сакривен испод стоичког блистања, Џонсону је задатак да буде главни забављач у филму и он се с лакоћом уклапа у улогу. То је доказ да ако се серија заиста настави у правцу центрирања Хобса као главног играча, природни магнетизам глумца ће му само користити. (Дизел ради шта може, али Судбина враћа га право назад у режим једне ноте који га је поткопавао у његовим ранијим наступима.)

(Листа:50 највећих експлозија на филму: Нема на чему, Америко!)

Не пролази сваки наступ тако добро.Курт РусселлЊегов буран рад као шеф владе у сенци г. Нико погађа исте тонове као и раније, до опадања приноса, иСцотт Еаствоодје виртуелни не-ентитет јер је нови помоћник господина Нико, јадник, заправо приписан као Мали Нико. Највише разочаравајућа је Тхерон, која чини све што може да оживи оно што је иначе разочаравајуће експозиторна улога. Иако овде има квалитетног материјала за свакога ко може да цени неки старомодни лош хакерски филмски жаргон (овде има преко сто аутомобила! Хакирајте их све ), Шифра је, како јој име каже, мање карактер него препрека коју треба савладати снагом породице.

Јер онолико често колико се породица позива Судбина (озбиљно, та игра опијања би вероватно могла да убије коња), филм се бори да ухвати равнотежу осећања и акције коју је публика пожелела. Помахнитало, ужурбано кретање оставља мање времена за тренутке лика да удахну, јер се тим поново саставља уз мало помпе, а нека од већих открића се боре да доживе утицај који Греј очигледно жели. (Неки раде, посебно они који се фокусирају наЈасон СтатхамРазметљива реприза као криминалац који је постао невољни члан породице Декарда Шоа, глумцу је дата и меснатија позадина и најсмешнија, најизразитија акциона секвенца.) Али за све. Судбина Повратни позиви и сервис обожаватеља, има нечег плаћеничког у овом најновијем издању. У неким тренуцима, филм делује мање као логичан наставак него као обавезна серија препрека које треба прећи да бисте дошли до броја девет. Иако филм апсолутно диже пару у својој задњој половини, његових 136 минута се понекад повуче чак и док филм скаче из једног Великог тренутка у други.

Тешко је замислити колико даље франшиза може ићи одавде, чак и када је то постала двогодишња вежба у невероватним визуелним изазовима. Још увек се стиди правог колапса, Судбина је и даље бољи филм од било ког од прва четири филма, а наизглед аутентична глумачка екипа наставља да иде дуг пут у одржавању чари серије. Али са сваким филмом који пролази, Бесан филмови почињу да губе све више свог идентитета, до тачке у којој су чак и некада слатки појмови породице у центру почели да се све више осећају као модне речи. Његова огромна акција и бомбастичност ће испоручити робу за многе, али тешко да ће бити изненађење када други оду осећајући се као да нешто недостаје. Чак и као Судбина има своју забаву и јури своје врхунце (од којих су неки прилично задовољавајући), тешко је отрести растући осећај да би цвет могао да силази са руже.