Греен Даи'с Доокие је више од 90-их Слацкер Тоуцхстоне: рецензија

Легенде Еаст Баи-а су на свом дебију за главну издавачку кућу искористиле много више од отуђења и досаде.

Напомена уредника: Као Доокие напуни 27 година, враћамо се на класичну рецензију Кејли Хјуз.

Није ли згодно како је једна од речи које људи користе да описују изузетно важне, револуционарне, пионирске историјске ствари кључна'https://consequence.net/artist/green-day/' rel='noopener noreferrer'>Греен Даи ’с Доокие , објављен 1. фебруара 1994. и који данас слави своју 25. годишњицу, представља значајан албум, у свим значењима и значењима. Њиме су певач и гитариста Били Џо Армстронг, басиста Мајк Дирнт и бубњар Тре Кул вратили троминутне панк песме са моћним акордима и грозним тинејџерским текстовима назад на мејнстрим рок листе, којима су у то време доминирали лајкови за јаукање и јаукање. оф Пеарл Јам и Стоне Темпле Пилотс. Досегла је врхунац на 2. месту Огласна табла Карте и продати у преко 10 милиона примерака пре него што су 90-те биле завршене. Утирио је пут поновном оживљавању панк рока и јасно успоставио став целе генерације са брендом Кс. Такође има текстове о семену.

Чак и више него семенски, Доокие је албум за ејакулацију. Заиста јесте. И иако сам жена која скоро сигурно никада неће произвести ништа битно (биолошки или на неки други начин), Доокие је мој омиљени јебени албум свих времена.

Тако сам имао среће са Греен Даи-ом. Једна одјекујућа, роботска уводна линија и угаони гитарски риф у Америцан Идиот-у и ја сам се завукао са 12 година, наговарајући тату да учита сваку песму Греен Даи у мој мали мп3 плејер, иако је рекао да су развратне и да би то више волео Ја се држим Русха. Од тада је било тако Доокие стално се понављао, иако ме је због наслова албума било непријатно, и нисам волео да то кажем наглас. У реду, још увек не волим да то говорим наглас. То је груби тоалетни хумор, оно што сам сматрао дечачким хумором као тинејџер, тип језика који није експлицитан, али је некако запањујући и застрашујући од било које псовке.

Па, зашто га толико волим'/rangirane-svakog-albuma-green-dai-od-najgoreg-do-najboleg'> Ранкинг Евери Греен Даи АлбумРанкинг Евери Греен Даи Албум

' срц='хттпс://цонсекуенце.нет/вп-цонтент/уплоадс/2020/01/Греен-Даи-пхото-би-Памела-Литтки.јпг' > Избор уредника
Рангирање сваког албума Греен Даи од најгорег до најбољег

Тхе 15 трацкс оф Доокие , који заједно трају нешто мање од 40 минута, су богате, концентрисане дозе младалачких емоција, које секу тачно до тачке и гледају вас право у очи у време када готово ниједна друга рок или популарна музика није била спремна да то учини. Много писања о албуму се фокусира на изразе беса и фрустрације младих тинејџера у песмама, његову подругљиву незрелост. И то са добрим разлогом. Доокие кохезивно обухвата осећај изгубљености и бесмисла, осећања као да је изгарање побуна. Уводна реченица албума је изјављујем да ме више није брига. Добродошли у рај слави прљави сквот живот. У рефрену Ф.О.Д.-а, Армстронг врло неопрезно лаје: Поносан сам што ти кажем да одјебеш и умреш!

на Доокие 20. годишњица, Огласна табла урадио а преглед песме по песму албума, и то је савршен пример зашто ме толико критичних дискусија о Греен Даи-у и њиховој музици диже уз зид. О песми Баскет Цасе писац каже: Постала је једна од „ Доокие Највећи хитови са Греен Даи-а који се доводе у везу и певају. Али Баскет Цасе није о опуштању, већ химна о потпуно супротном: паници и анксиозности. У интервју из 2014 Роллинг Стоне , Армстронг описује тему многих песама на албуму, укључујући Баскет Цасе и Бурноут, као да тражите некога ко ће вам признати лудило. Тај очај да будете препознати по томе ко сте и шта доживљавате, јер можда сте у стању да учините да изгледате нормално и добро већини људи, то је много више као оно што ја и други фанови чују када слушамо Баскет Цасе .

Штавише, укључите се било где Доокие и наћи ћете хумор и глупост, али ћете такође пронаћи беспрекорне, оштре инструменте и паметне језичке вештине. Доокие није елегантан . Ништа о томе није. Али то је паметан бич и напорно ради. Били Џо Армстронг је много пута говорио о томе како је намеравао да буде професионални музичар већ са 10 година, како је био спреман да уради посао како би то и остварио. Бенд није звучао тако проклето чврсто и привлачно без разлога да су желели да буду сјајни, и нису се стидели што теже и покушавају да дођу до тога — чак и када је то значило да израсту из сцене на којој су одрасли. чланови Греен Даи-а су лењивци, они су најамбициознији, најамбициознији лењивци које сам икада видео.

Доокие слетео је тешко као што је то било, са онолико младих људи колико и јесте, јер стихови Греен Даи-а и механизам за испоруку истински мелодичног панка, хватају се у коштац са читавом гомилом емоција са искривљеном самосвесношћу и нежно дрском искреношћу, и они се усуђују да слушалац буде избезумљен док истовремено сумња (знајући, дубоко у себи) да су ова фундаментална лична искуства универзална.

Заиста, за разлику од многих других рок бендова '90-их, Греен Даи није ни приближно мачо како кажу у 1995. телевизијски интервју са Много музике . Мислим да нисмо способни да будемо мачо да вам кажем истину… Прилично је одвратно, каже Армстронг. Певачица је такође више пута говорила о томе како је срдачна Доокие песма Цоминг Цлеан (Са стиховима као што сам први пут коначно схватио/ Сазнао сам шта је потребно да би био мушкарац/ Мама и тата никада неће разумети/ Шта ми се дешава) говори о његовом путу ка разумевању његове бисексуалности.

У октобру 2018. године, чланови Греен Даи-а објавили су неколико фотографија на Инстаграму својих раних година на којима носе хаљине, сукње и шминку, а један неовлаштени, али веома популаран цитат који се приписује Биллие Јое Армстронг гласи: Како то мислиш'https://amzn.to/36tPmea' rel='nofollow noopener noreferrer'>овде…

Доокие Уметничко дело: