Филмска рецензија: Прави мемоари међународног убице

Кевин Џејмс се пробија кроз ексклузивну Нетфлик акциону комедију.

Добро добро добро.

Срећемо се поново , г. Џејмс.

Прави мемоари међународног убице је пиффле. Јефтина акциона комедија. Нешто за гледање на Нетфлик-у путем пијаног избора или алгоритамски одабране аутоматске репродукције. НудиКевин Јамесу не превише досадној улози, милосрдно одушевити се много радије него да добијеш ударце коња или забораву. Проклето је са слабим похвалама. Превише је јефтино да би било узбудљиво и превише озбиљно да би било толико увредљиво. Заглибљен у клишеима. Углавном равно. Слаб Шпијун. Само тврдоглави Кевин Џејмс треба да се пријаве. Па изволите.

Јесмо ли завршили овде'http://www.imdb.com/title/tt1542768/?ref_=nv_sr_1' >Исти Ларсонна ИМДБ-у, ако је то било какав показатељ колико би вам требало бити стало), наметнути и шашави писац, који тежи да избије са шпијунским романом у стилу Џејмса Бонда или Рема Вилијамса, али са много више убода и експлозија. Он пише апел радњи дечака из 80-их, на вероватно пет страница по поглављу. Семов роман, Мемоари међународног убице, преузима веб дистрибутер и он заживи својим животом. Књига, са додатком Труе на почетку, постаје вирална као дело публицистике. Упс.

Сем се тргне у интервјуу са Кејти Курик (стварно она, у камео), побегне из Иахоо!-ових канцеларија (заиста пласман производа), и одмах бива киднапован од стране онога што се чини да је венецуелански картел (заиста лоши глумци у маслинарству) зелена одећа). Сем игра на терену, приближава се контрашима и нарко картелима и агентима ЦИА-е, играјући сваку страну. Џејмс се спотиче и дрхти кроз сцене, само да би постао она врста акционог хероја о којој је писао.

Догађаји у Семовим ескападама у Јужној Америци нејасно личе на заплет Семове књиге. Јефтина фантазија о паду дигиталног хеликоптера постаје јефтина, дигитална стварност. Његово истраживање о ножевима и пушкама и шаљивим једнолинијама примењују се полако, али сигурно, док Сем наилази на безброј зликоваца. Вероватно сте то могли да претпоставите. Мотивације се често не замарају. Ово је Хичкокова основна завера о грешном човеку, направљена штедљиво и пуштена да попуни Нетфликсов растући месечни обим оригиналног програма. (Да ли бисте се изненадили да знате да је ово није продукција Хаппи Мадисон