Бад Бунни'с Ун Верано Син Ти је летња раскошна, укусна музика: рецензија

Порториканска мегазвезда доноси свој најзабавнији и најживописнији албум до сада.

Након што је ушао у историју својим последњим албумом,Бад Бунниноси фотељу на плажу и ужива у свом успеху са својим новим ЛП, Лето без тебе (Лето без тебе). Преко невероватне 23 нумере, порториканска суперзвезда слави музику Кариба својим препознатљивим емо током. Поред уобичајених осумњичених за регетон и латино трап, он истражује утицаје који укључују меренгуе, бомбу и дембов музику. Он наставља да гура напред регетон са алтернативним извођачима као што су Тхе Мариас и Бомба Естерео, додајући додире афробита и хаус музике у миксу. Са својим најзабавнијим и најживописнијим албумом до сада, Бад Бунни је спреман за летњу сезону.

Репер је објавио трио албума 2020. године, што је кулминирало Последња светска турнеја улази у историју као први албум на целом шпанском језику који је достигао 1. место на Билборд 200 листи. Био је притисак да види да ли може да надмаши успех свог претходног албума - али се не зноји.

За Лето без тебе , Бад Бунни је регрутовао порториканског хит мејкера ​​Таинија, који је стајао иза најбомбастичнијих песама на ИХЛКМДЛГ , и МАГ, главни ум Последња светска турнеја алтернативна ивица. Пошто је свет поново почео да се отвара након гашења због ЦОВИД-19 које је обележило мрачније расположење његовог последњег ЛП-а, он пушта сунце и води своје обожаваоце на бег на Карибе.

Иако 23 песме могу изгледати као да су мучне, Бад Бунни дели искуство на два дела. На страни А, он надокнађује регетон који је недостајао на трап-хеави-у Последњи. Перрео снови обожаватеља се остварују са Партијом на којој се појављује Раув Алејандро, који је још једна порториканска звезда у успону. Док Алехандро пева, они долазе са Ун беллакуео биен гадно. У овој привлачној реггаетон игри са електронским додиром, оба уметника полажу своје секси разметање на дебело.

Касније, Бад Бунни се поново уједињује са Јхаи Цортез-ом за Тарот након што је кренуо ка више ЕДМ смеру на глобалном ударном Дакитију, они одржавају свој регетон на курсу у овом хипнотичком клубу. Ченчо Корлеоне, који се појављује у недавним хитовима Алехандра и Аните, појављује се на очаравајућим Ме Порто Бонито. Бад Бунни зна како да изазове носталгију међу својим миленијумским фановима када пева на шпанском, 2000-их је слушала РБД и сада жели да перрео целу ноћ на зиду.

На страни А, Бад Бунни се такође упушта у друге карипске жанрове. У Деспуес Де Ла Плаиа, пространи ритмови изненађујуће доводе до пада музике меренгуе. Овде уметник звучи као да се забавља преко рогова док намигује пева на шпанском, даћу ти даску за сурфовање, душо. У још једном наклону музици Доминиканске Републике, он отвара Тити Ме Прегунто семплом Но Те Пуедо Олвидар Ентонија Сантоса. Тај бацхата риф неприметно води до трап такта који експлодира у пуну химну дембоу. Бад Бунни узвикује многа латино имена у стилу Мамбо бр. 5, укључујући и титуларну Тити, Габријелу, Марију, Талију и Софију. Ово је једна од најневероватнијих и најневероватнијих фузија на албуму.

Страна Б је авантуристичкија половина албума, која гура Бад Буннијев звук на нова места уз сарадњу са алтернативним извођачима. Увек је постојала емо ивица у његовој музици, али у Отро Атардецер са Тхе Мариас, то је подигнуто на следећи ниво. Лагани гитарски рифови претапају се у регетон ритмове док евоцира рај са певачицом бенда, Маријом Зардојом. Звуче апсолутно узвишено док се хармонизују заједно.

Током ЛП-а, постоји срећан медиј између регетона и афробита. У свом прелепом љубавном писму женама из Порторика, Андреи, он уз помоћ дуа Бусцабулла објављује искричаве афробе ритма. Бад Бунни касније појачава врелину са спарно Агуасером који увек жели да своје песме употпуни лирским тачкама, пева на шпанском, Полако / Знаш да сам ја Риба и да се лако заљубим.

Најтријумфалнији тренутак на Лето без тебе је Ел Апагон, ода лошег зека његовом острву. Он пева о историји корена регетона у Порторику преко класичних бомба ритмова. Лагане удараљке затим избијају у фулл хоусе нумеру. Сада сви желе да буду латиноамериканци/ Али им недостају зачини, бубњеви и регетон, он пева на шпанском.

Са осунчаним Лето без тебе , Бад Бунни наставља да поносно даје поп музици преко Кариба нешто преко потребног укуса, разметљивости и звукова.

Основне нумере: Анотхер Сунсет, Парти и Тити Аскед Ме

Са његовим&лрм Последња турнеја светаумотан, Бад Бунни ће овог лета покренути Тхе Ворлд'с Хоттест Тоур. Набавити карте овде .